Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024

Αυτή είναι η γυναίκα που έγινε εκατομμυριούχος φτιάχνοντας τσάντες!

Εσάς σας φαίνεται πολύ περίεργο;

4 Αυγούστου 2019 14:33
Αυτή είναι η γυναίκα που έγινε εκατομμυριούχος φτιάχνοντας τσάντες!

Όλες οι γυναίκες πολλές φορές δεν θέλουμε ή δεν βρίσκουμε μια τσάντα που να μας βολεύει γιατί δεν είναι πρακτική! Έτσι και η 47χρονη Σαρλότ Τζέιμ, από την Βρετανία, χωρίς να έχει καμία πείρα στο σχεδιασμό ή στην υλοποίηση μιας τσάντας ξεκίνησε να δημιουργεί και να λανσάρει μόνη της μια κολεξιόν από τσάντες και τώρα έχει περιουσία πάνω από 4 εκατομμύρια λίρες.

Η 47χρονη Σαρλότ Τζέιμ, από την Βρετανία, που έχει δύο παιδιά ηλικίας 13 και 12 ετών, τις Αμέλια και Μία, ζούσε στο Βιετνάμ όταν σκέφτηκε να σχεδιάσει μια τσάντα. Δείτε ακόμα: Η κοπέλα στη φωτογραφία είναι 30 χρονών!

Αφού δεν κατάφερε να βρει μια τσάντα που να καλύπτει τις δικές της ανάγκες, η επιχειρηματίας θέλησε να δημιουργήσει ένα προϊόν που θα μπορούσε να χρησιμοποιεί τακτικά για τις μετακινήσεις της με τις κόρες της. Και έτσι γεννήθηκε η Mia Tui.

Μεγαλώνοντας το εμπορικό της σήμα χωρίς επένδυση, η Σαρλότ άρχισε να πουλά την βραβευμένη πλέον κολεξιόν από τσάντες, με τιμές που ξεκινούν από τις 5 λίρες, στην ηλεκτρονική σελίδα αγορών QVC και στην δική της ιστοσελίδα.

Μιλάμε για μια γυναίκα εκατομμυριούχο που έγινε διάσημη με τις τσάντες της αλλά θα σας παρουσιάσουμε μια γυναίκα που έγινε διάσημη λόγω της ασχήμιας της!

Η δουλειά του συζύγου της Φίλιπ στην βιομηχανία οίνου και ποτών ήταν αυτή που οδήγησε το ζευγάρι στην Άπω Ανατολή το 2004.

«Ζούσαμε στο Βιετνάμ όταν σκέφτηκα να δημιουργήσω μία ταξιδιωτική τσάντα – τα δύο μου κορίτσια ήταν τριών και τεσσάρων ετών» λέει η Σαρλότ. «Θα ταξίδευα; μόνη με τις δύο μου κόρες και δεν μπορούσα ποτέ να βρω αυτό που ήθελα μέσα στην τσάντα μου. Όλα κρύβονταν στον πάτο και καθώς η επένδυση είναι γενικά μαύρη, δεν μπορούσα ποτέ να βρω αυτό που έψαχνα ή να το δω».

Και συνέχισε: «Σε μια διήμερη εκδρομή με τα παιδιά, μιλούσαμε με τις άλλες μαμάδες για το πώς θα θέλαμε την τέλεια ταξιδιωτική τσάντα – έπρεπε να έχει τσέπες και να είναι αρκετά μεγάλη. Αυτό έκανε την φαντασία μου να τρέξει και άρχισα να σχεδιάζω κάποιες ιδέες».

Τον Απρίλιο του 2010 η Σαρλότ σχεδίασε την πρώτη της τσάντα, στην οποία έδωσε το όνομα της μεγαλύτερης κόρης της. «Η Αμελί είναι μια μεγάλη ταξιδιωτική τσάντα που πραγματικά σου επιτρέπει να βρίσκεις αυτό που θέλεις μέσα» εξήγησε η Σαρλότ. «Είχα ένα σκίτσο του πώς ήθελα να είναι η τσάντα και κυρίως το πώς θα έπρεπε να είναι το εσωτερικό της και βρήκα μία εταιρεία που είπε ότι θα μπορούσαν να μου την φτιάξουν. Αλλά όταν μου την έφεραν, ήταν το πιο άσχημο πράγμα που είχα δει ποτέ. Έτσι, πήγα στην τοπική αγορά του Βιετνάμ, έψαξα για υφάσματα και αγόρασα μια μικρή ποσότητα για να κάνω ένα δείγμα».

Και συνέχισε: «Ο άνδρας μου έκανε κάποια διαφημιστικά αντικείμενα για την επιχείρησή του και με έφερε σε επαφή με μια κυρία που θα μπορούσε να με βοηθήσει να κάνω το σχέδιό μου. Είδε τα σχέδιά μου και μου επέστρεψε μια τσάντα που έδειχνε πως θα μπορούσε να κάνει την δουλειά της.

Η οικογένεια επέστρεψε στο Ηνωμένο Βασίλειο τον Ιούνιο του 2010 και η Σαρλότ βρήκε πως η τσάντα της έκανε πιο εύκολα τα ταξίδια της. Αλλά η επόμενη πρόκληση που αντιμετώπισε η Σαρλότ ήταν να βρει κάποιον να πάρει την τσάντα της και να κάνει περισσότερα αντίγραφα από ένα.

«Γνώρισα κάποια με το όνομα Βαν» είπε η Σαρλότ. «Μιλούσε αγγλικά και κατάλαβε τι ήθελα να καταφέρω και μου είπε πως θα με βοηθούσε. Έτσι μαζί φτιάξαμε τις πρώτες 200 τσάντες σε ένα μικρό δωμάτιο πάνω από ένα σπίτι, τις οποίες πούλησα σε παζάρια».

Αλλά δεν ήταν όλα ρόδινα, καθώς η Σαρλότ εκτός από την νέα της δουλειά, πεεπε να φροντίζει και τα παιδιά της. «Ήταν λίγο τρελό» εξήγησε. «Πήγαινα στις αγορές κοιτάζοντας για υφάσματα και μετά προσπαθούσα να πουλήσω τις τσάντες μου. Πετούσε στο Χονγκ Κονγκ και την Σιγκαπούρη για να πουλήσω τις τσάντες στις χριστουγεννιάτικες και υπαίθριες αγορές. Και παρόλο που έπρεπε να φροντίζω και τα παιδιά μου, ένιωσα σαν να ξεκινούσα κάτι μεγάλο. Όλοι λάτρεψαν τις ταξιδιωτικές τσάντες».

Αλλά η Σαρλότ έπρεπε να ξεπεράσει πολλά εμπόδια, συμπεριλαμβανομένης μιας ολόκληρης παρτίδας προϊόντων που θεωρούνταν άβολες. Η κρίσιμη καμπή ήρθε την 1η Απριλίου 2015.

«Πάντα ήθελα να εμφανιστούν οι τσάντες μου στο QVC καθώς σκεφτόμουν ότι η πώληση στην τηλεόραση θα μου επέτρεπε πραγματικά να παρουσιαω τις τσάντες και τους μοναδικούς εσωτερικούς χώρους τους» εξήγησε η Σαρλότ. «Είχα κάνει πολλές φορές αίτηση και πάντα απορριπτόταν».

Και συνέχισε: «Κατάφερα να πάρω μερικά δείγματα και να τα παρουσιάσω σε μια ομάδα που επιμελείται τις παρουσιάσεις και μετά μου τηλεφώνησε ο υπεύθυνος του διαφημιστικού μου και που είπε: «Συγνώμη αλλά δεν τους άρεσαν οι τσάντες», αλλά μετά μου είπε ότι ήταν πρωταπριλιάτικο ψέμα και πως τις λάτρεψαν».

Μετά την επιτυχημένη συνάντηση της Σαρλότ με την εμπορική ομάδα του QVC, κάλεσε την Βαν στο Βιετνάμ και της είπε τα καλά νέα. «Τότε έπρεπε να σκεφτούμε πώς θα κάναμε τις τσάντες και θα τις αποστέλλαμε εγκαίρως» εξήγησε. «Εντέλει, έπρεπε να πετάξω εγώ με τις τσάντες, κάτι που κόστισε πάρα πολλά χρήματα, αλλά πίστευα ότι ήταν το σημείο καμπής και πως άξιζε το κόστος».

«Είχα ήδη σχεδιάσει δύο νέες τσάντες όταν επιστρέψαμε στο Ηνωμένο Βασίλειο» πρόσθεσε. «Η σειρά των ταξιδιωτικών τσαντών μας είναι μοναδική, καθώς έχουν μια κυφή τσέπη για να κρύβεις τα χερούλια, κάνοντας πιο εύκολο το ταξίδι».

Στις 5 Αυγούστου του ίδιου χρόνου, βρέθηκε μπροστά στην τηλεόραση να προσπαθεί να πουλήσει τις τρεις τσάντες της συλλογής της Mia Tui.

«Πουλάω πάντα τις τσάντες μου στην ιστοσελίδα Mia Tui, αλλά ο πρώτος μου λιανοπωλητής ήταν η εταιρεία John Lewis και η Jo-Jo Maman Bebe» εξήγησε. «Κερδίσαν τον τίτλο της καλύτερης τσάντα για αλλαγή πάνας, τέσσερις φορές».

Οι τσάντες της Σάρλοτ είναι σχεδιασμένες από μέσα προς τα έξω για να καλύψουν τις ανάγκες των πολυάσχολων γυναικών που χρειάζονται οργάνωση στις τσάντες τους .

Αλλά η επιτυχημένη επιχειρηματίας έχει κάποιες συμβουλές για όσους θέλουν να επιχειρήσουν να κάνουν το δικό τους επαγγελματικό βήμα. «Χρειάζεται χρόνος» εξήγησε. «Να ακολουθείς το ένστικτό σου, όλα μου τα λάθη τα έκανα γιατί δεν άκουσα το ένστικτό μου, να μην αμφιβάλεις ποτέ για τον εαυτό σου. Το να είσαι επιχειρηματίας είναι ένα μοναχικό επάγγελμα. Προσπάθησε να βρεις μια ομάδα δικτύωσης που θα μπορεί να σου παρέχει κάποια υποστήριξη. Μην φοβάσαι να κάνεις λάθη, καθώς μαθαίνεις από αυτά».

Τώρα, η επιχείρηση της Σαρλότ έχει καθαρή αξία πάνω από 4 εκατομμύρια λίρες από τότε που ξεκίνησε στο Ηνωμένο Βασίλειο τον Ιούλιο του 2011 κάτι που και η ίδια δεν μπορεί να πιστέψει.

Τώρα απασχολεί 6 άτομα και έχει μετακομίσει τον πάγκο εργασίας της από την κουζίνα του σπιτιού της σε αποθήκες και δύο μονάδες στο Newport Pagnell και ένα εργοστάσιο στο Βιετνάμ, όπου ζούσε όταν της ήρθε η ιδέα.

Η απόλυτη «μεταμόρφωση» - Την κορόιδευαν για το πόσο άσχημη είναι και τώρα όλοι την ποθούν! (photos)

Η 24χρονη Ελβετίδα πέρασε δύσκολα παιδικά χρόνια, καθώς της έκαναν bullying για την εμφάνισή της, με αποτέλεσμα να αποκτήσει ψυχολογικά προβλήματα τα οποία πολλές φορές την κρατούσαν μακριά ακόμα και από τα μαθήματά της. "Έχασα 50 κιλά και έτσι έγινε το σώμα μου". Η σοκαριστική μεταμόρφωση αυτής της κοπέλας! (PHOTO)

Τα χρόνια ωστόσο πέρασαν και το «ασχημόπαπο», αφού έβαλε στόχο ζωής να αλλάξει για να μην ντρέπεται πια, έγινε μια ολοζώντανη φαντασίωση των ανδρών.

Πώς; Με τη βοήθεια του νυστεριού και του… πλαστικού!


Έχοντας πιάσει λοιπόν δουλειά σε κομμωτήριο, έκανε οικονομίες, τις οποίες «αφιέρωσε» σε αισθητικές επεμβάσεις κάθε είδους.

Από προσθετική στήθους, μέχρι «φτιάξιμο» σαγονιού, χειλιών, μήλων, ακόμα και οπισθίων, με τη… σούμα να φθάνει 43.000 ευρώ!

Τι λέτε; Άξιζαν τον κόπο;

Δείτε την εκπληκτική μεταμόρφωσή της:

 

Funny-Περίεργα

Ροή ειδήσεων

Share