Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Δέος: Αυτό είναι το μεγαλύτερο πλάσμα πού περπάτησε ποτέ στην γη! (video)

Το πλάσμα που είχε ύψος 14 μέτρα!

6 Μαρτίου 2019 07:34
Δέος: Αυτό είναι το μεγαλύτερο πλάσμα πού περπάτησε ποτέ στην γη! (video)

Τον τίτλο του μεγαλύτερου δεινοσαύρου που περπάτησε ποτέ πάνω στην γη, έχει κερδίσει ο «Παταγοτιτάν» και το πιο πιθανό είναι να πρόκειται και για το μεγαλύτερο πλάσμα που έζησε ποτέ στον πλανήτη μας.

Το όνομά του το πήρε από την περιοχή που ανακαλύφθηκαν τα οστά του, την Παταγονία, που σήμερα βρίσκεται στην Αργεντινή. Ο δεινόσαυρος έζησε την Κρητιδική περίοδο, κατά την διάρκεια δηλαδή της Μεσοζωικής περιόδου.

Το τεράστιο πλάσμα με τον μεγάλο λαιμό, έζησε περίπου 102 εκατομμύρια χρόνια πριν και είχε μήκος 36,5 μέτρα, ύψος περίπου 14 μέτρα και ζύγιζε 69 τόνους. Όσο δηλαδή 12 Αφρικανικοί Ελέφαντες, το σημερινό μεγαλύτερο πλάσμα της ξηράς.

Το επιστημονικό του όνομα είναι «Patagotitan mayorum». Μέχρι την ανακάλυψή του ο μεγαλύτερος δεινόσαυρος είχε βρεθεί κι αυτός στην Αργεντινή και ήταν ο Τιτανόσαυρος που είχε ονομαστεί ως «Ατρόμητος».

Ανακαλύφθηκε από τους παλαιοντολόγους Diego Pol και Jose Luis Carballido, που μόλις είδαν τα ίχνη των οστών στην Αργεντινή, ήταν σίγουροι πως έκαναν μια «μεγάλη» ανακάλυψη. Οι ανασκαφές των απολιθωμάτων, κράτησαν έναν ολόκληρο χρόνο.

«Ο Παταγοτιτάν, θα έκανε τον Τυρανόσαυρο να μοιάζει με νάνο», είχε δηλώσει ο Diego Pol, φωτογραφίζοντας το μέγεθος του.

Funny-Περίεργα