Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2022

Θάνατος Αλίκης Βουγιουκλάκη: Όταν ο Παπαμιχαήλ την είδε νεκρή, έπεσε πάνω της, την αγκάλιασε, έκλαιγε!

Ανατριχιαστικό!

29 Νοεμβρίου 2021 09:03
Θάνατος Αλίκης Βουγιουκλάκη: Όταν ο Παπαμιχαήλ την είδε νεκρή, έπεσε πάνω της, την αγκάλιασε, έκλαιγε!
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Στις 23 Ιουλίου του 1996, η Αλίκη Βουγιουκλάκη αφήνει την τελευταία της πνοή στο Ιατρικό Κέντρο με την είδηση του θανάτου της κρατιέται για μερικά λεπτά μυστική μέχρι να οριστούν όλες οι διαδικασίες.

Εκείνα τα λεπτά, προσωπικός της φωτογράφος, Κλεισθένης, ζητάει από τα αδέλφια της να την φωτογραφίσει πάνω στο νεκρικό κρεβάτι. Μιλώντας στην εκπομπή Summergram για τις τελευταίες μέρες της Αλίκης Βουγιουκλάκη στο Ιατρικό Κέντρο, ο δημοσιογράφος Νίκος Νικόλιζας, έκανε δύο σημαντικές αποκαλύψεις.

«Βλέπω ξαφνικά τον Παπαμιχαήλ -ήταν 2 με 3 τα ξημερώματα- δακρυσμένος, καταβεβλημένος… Τον είχαν καλέσει από το Ιατρικό. Την επόμενη μέρα μου λέει ο Κλεισθένης, ο φωτογράφος της:

«Έπρεπε να δεις τον Παπαμιχαήλ όταν μπήκε στο δωμάτιο. Έπεσε πάνω της, την αγκάλιασε, έκλαιγε και της έλεγε… Αλικάκι μου μαζί θα φύγουμε»!» είπε και πρόσθεσε:

«Είχα πάει στο γραφείο του Κλεισθένη για να του κάνω μια συνέντευξη για την Αλίκη Βουγιουκλάκη με όσα είχε ζήσει. Μου λέει: «Πριν ξεκινήσουμε οτιδήποτε, επειδή σε εμπιστεύομαι, έλα να σου δείξω κάτι».

Πίσω από μία πόρτα είχε ένα ράφι, όπου φύλαγε κάποια ντοκουμέντα τα οποία δεν θα έβγαζε ποτέ στο φως της δημοσιότητας. Ξαφνικά μου δίνει ένα φάκελο. Οι πρώτες φωτογραφίες ήταν σε ένα σκοτεινό δωμάτιο, δεν μπορούσα να καταλάβω τι ήταν.

Στις επόμενες είχε κάποιος ανοίξει την κουρτίνα και ήταν η Αλίκη που μόλις είχε πεθάνει. Είχαν δώσει το δικαίωμα στον Κλεισθένη να τη βγάλει φωτογραφίες πάνω στο νεκροκρέβατο άβαφη. Ήταν το πιο σοκαριστικό θέαμα που έχω δει στην καριέρα μου μέχρι τώρα! Μου είπε ότι αυτά είναι ντοκουμέντα που ακόμα και αν φύγω από τη ζωή δεν πρόκειται να βγουν ποτέ στο φως της δημοσιότητας».

Σοκαριστικές αποκαλύψεις μετά από 23 χρόνια: Φωτογράφισαν την Αλίκη Βουγιουκλάκη νεκρή!

Στις 23 Ιουλίου του 1996, η Αλίκη Βουγιουκλάκη αφήνει την τελευταία της πνοή στο Ιατρικό Κέντρο. Εκείνα τα λεπτά, ο Κλεισθένης -προσωπικός της φωτογράφος- ζητάει από τα αδέλφια της να την φωτογραφίσει πάνω στο νεκρικό κρεβάτι.

«H εικόνα της ήταν αποτροπιαστική»

23 χρόνια μετά τον θάνατό της, ο αδερφός της Τάκης Βουγιουκλάκης, εξομολογείται στην εφημερίδα Freddo: «Ναι, είναι γεγονός ότι ο Κλεισθένης τράβηξε φωτογραφίες με την Αλίκη να έχει μόλις ξεψυχήσει. Δεν μας τις έδωσε ποτέ. Του είχαμε δώσει την άδεια να το κάνει, παρόλο που η Αλίκη ήταν πάρα πολύ χάλια στην όψη, με την προϋπόθεση να μην τις δώσει σε κανέναν. Δεν έπρεπε να τις δει κανένας ξένος, γιατί η εικόνα της ήταν αποτροπιαστική. Ήταν αμακιγιάριστη, αχτένιστη».

Οι απαγορευμένες φωτογραφίες της Αλίκης Βουγιουκλάκη βρίσκονται στα συρτάρια του αρχείου του Κλεισθένη Δασκαλάκου. Όπως τονίζει ο γιος του, Βαγγέλης: «Θα μπορούσα και μόνο με αυτές τις φωτογραφίες να είχα αγοράσει πολυκατοικίες όταν μου τις ζητούσαν. Δεν θα το έκανα ποτέ. Οι μύθοι πρέπει να παραμένουν μύθοι».

Απίστευτη αποκάλυψη: Η άγνωστη σχέση της Αλίκης Βουγιουκλάκη με τον Mr.Jumbo!

Τη δεκαετία του ’60 η Αλίκη Βουγιουκλάκη διένυε μία από τις πιο εμπορικές και επιτυχημένες περιόδους της. Είχε συγκροτήσει το δικό της θίασο ενώ παράλληλα πρωταγωνιστούσε στις ταινίες του Φίνου με μεγάλα εισπρακτικά ρεκόρ. Φωτογραφία σοκ της νεκρής Αλίκης Βουγιουκλάκη: Για πρώτη φορά, 23 χρόνια μετά τον θάνατό της!

Ήταν ένα πρόσωπο που οι επιχειρηματίες θα επιστράτευαν στις διαφημιστικές τους καμπάνιες. Η Βουγιουκλάκη «πουλούσε» και μπορούσε να κάνει μόδα οτιδήποτε της δινόταν να προωθήσει. Ωστόσο η δημοφιλής ηθοποιός ήταν επιλεκτική. Την πρώτη συμμετοχή σε διαφήμιση την έκανε παράλληλα με τα πρώτα βήματα της στον κινηματογράφο. Τέλη δεκαετίας του ’50 έγινε το πρόσωπο της Φιξ καλώντας το κοινό «να πιει Φιξ, κάνει καλό». Πέρασαν πολλά χρόνια μέχρι το 1987 που η ηθοποιός δέχτηκε ξανά να γίνει το κεντρικό πρόσωπο σε διαφήμιση.

Πως η Αλίκη έγινε κούκλα

Ενδιάμεσα ωστόσο η Βουγιουκλάκη είχε δεχτεί μια πρωτότυπη πρόταση, να δημιουργηθεί κούκλα με το όνομα και την εικόνα της. Η ιδέα ήταν ανήκε στο ζεύγος επιχειρηματιών, Γιώργο και Φίφη Βακάκη. Στα μέσα της δεκαετίας του ’60 οι ιδιοκτήτες της βιομηχανίας Ελ Γκρέκο είχαν ήδη κάνει επιτυχία με τα λούτρινα που πουλούσαν και κυρίως με τους γούνινους σκύλους. Την περίοδο εκείνη όμως ανθούσαν στην ελληνική αγορά οι κούκλες του εργοστασίου Κεχαγιά. Η Ελ Γκρέκο αποφάσισε και αυτή να φτιάξει κούκλες. Έπρεπε όμως να φέρει στην αγορά κάτι καινούργιο και να πρωτοτυπήσει.

Το ζεύγος Βακάκη πρότεινε στην Αλίκη Βουγιουκλάκη να γίνει το πρόσωπο της νέας επιχειρηματικής ιδέας. Πρότειναν στη δημοφιλή ηθοποιό να φτιάξουν μία κούκλα που θα έχει την εικόνα της, το όνομα της και θα διαφημιζόταν από την ίδια. Η Βουγιουκλάκη αρχικά για να δεχτεί την πρόταση είχε τεράστιες οικονομικές απαιτήσεις, που δεν έγιναν δεκτές. Οι δύο πλευρές ωστόσο κατάφεραν να συμφωνήσουν σε μια δεύτερη διαπραγμάτευση. Δεν είναι γνωστό αν η ηθοποιός μείωσε τις απαιτήσεις της ή αν το ζεύγος Βακάκη δέχτηκε τελικά ότι ζητούσε η Αλίκη. Το εγχείρημα όμως πήρε σάρκα και οστά και η Βουγιουκλάκη έγινε η πρώτη ηθοποιός στη χώρα που έγινε κούκλα....

Η διαδικασία της παραγωγής

Η Ελ Γκρέκο διέθετε δύο εργοστάσια παραγωγής, ένα στη Γλυφάδα και ένα στη Ζάκυνθο. Κανένα από αυτά δεν είχε τα απαραίτητα μηχανήματα για την κατασκευή της κούκλας. Έτσι η Ελ Γκρέκο απευθύνθηκε σε ιταλική βιομηχανία για να δημιουργήσει την κούκλα με το πρόσωπο της Αλίκης. Στην ελληνική εταιρεία έγινε μόνο η συναρμολόγηση της κούκλας, δηλαδή η τοποθέτηση των πλαστικών κομματιών στο σώμα και στο πρόσωπο. Ένα από αυτά τα στάδια ήταν να κολλήσουν τα μάτια πάνω στο πρόσωπο. Ακολουθούσε το γάζωμα των μαλλιών με ειδική μηχανή και το βάψιμο του προσώπου. Συγκεκριμένα τοποθετούσαν μια ειδική μεταλλική μάσκα πάνω στο πρόσωπο και το έβαφαν με τα κατάλληλα χρώματα. Ένας άλλος εργαζόμενος ασχολούταν με την κόμμωση της κούκλας, που στη συγκεκριμένη περίπτωση έπρεπε να πετύχει το χτένισμα της Βουγιουκλάκη. Η κούκλα ήταν έτοιμη και της έλειπαν μόνο τα ρούχα.

Τα ρούχα της κούκλας

Η εταιρεία κάλεσε το διάσημο σχεδιαστή μόδας της εποχής Ζαν Ντεσέ (Jean Dessen) για να δημιουργήσει ρούχα υψηλής ραπτικής για την κούκλα της Αλίκης. Ο Γιάννης Ντεσσές, ήταν διακεκριμένος σχεδιαστής εξ Αιγύπτου, με σπουδαία καριέρα στο εξωτερικό και έντυνε την Ελληνίδα σταρ. Έτσι σχεδίασε αντίγραφα από τα ρούχα της ηθοποιού και κομμάτια που έμοιαζαν με τα φορέματα από τις εμφανίσεις της ηθοποιού. Η κούκλα ήταν έτοιμη και κυκλοφόρησε στις αγορές το 1967. Τα κορίτσια την λάτρεψαν και πέρασαν ατελείωτες ώρες μαζί της. Έτσι η Ελ Γκρέκο πέτυχε να μπει με δυναμικό τρόπο στην αγορά της κούκλας. Η πετυχημένη πορεία της ελληνικής βιομηχανίας παιχνιδιών ανακόπηκε το 1989 όταν το εργοστάσιο στη Γλυφάδα κάηκε σε πυρκαγιά. Τότε ο γιος της οικογένειας, Απόστολος Βακάκης, επέστρεψε εσπευσμένα από τις σπουδές του στο Λονδίνο και ανέλαβε τη διοίκηση της εταιρείας. Ο Απόστολος Βακάκης προσπάθησε να ανασυγκροτήσει τη βιομηχανία με τη βοήθεια της δεύτερης παραγωγικής μονάδας της Eλ Γκρέκο, η οποία βρισκόταν στη Ζάκυνθο. Στο νησί έμεινε 3 χρόνια. Το 1985 ανέλαβε και επίσημα την προεδρία της Eλ Γκρέκο. Σχεδόν δέκα χρόνια αργότερα δημιούργησε τα Jumbo με τη γνωστή πορεία στο χώρο του παιχνιδιού!

 

Retromania

Ροή ειδήσεων

Share