Τρίτη, 16 Απριλίου 2024

Το μυστήριο στις παλιές Ελληνικές ταινίες που κανείς δεν είχε προσέξει!

Ποια είναι τα μυστικά που δεν ξέρετε;

2 Αυγούστου 2019 16:23
Το μυστήριο στις παλιές Ελληνικές ταινίες που κανείς δεν είχε προσέξει!

Υπάρχουν μυστικά που δεν ξέραμε μέχρι σήμερα για τον ελληνικό κινηματογράφο! Ποιο είναι όμως το μυστήριο που κανείς δεν είχε προσέξει στις ταινίες του Ελληνικού σινεμά;

Απολαμβάνοντας τις πρώτες σκηνές της γνωστής ταινίας του 1965 «Υπάρχει και φιλότιμο» ο Μαυρογιαλούρος ψάχνοντας την ομιλία για την Πλατανιά έχει ακριβώς από πάνω του το κάδρο ενός βλοσυρού μουστακαλή που όπως λέει ο Κωνσταντάρας είναι ο αείμνηστος πατέρας του. Δείτε ακόμα: "Την βλέπεις αυτήν... θα γίνει η αυριανή γυναίκα μου!" - Η συγκλονιστική ιστορία του Νίκου Ρίζου με την Έλσα!

Είναι όμως αυτός ή μήπως είναι ο… Χαράλαμπος στο εξίσου θρυλικό «Ο θησαυρός του μακαρίτη» τον οποίο η Γεωργία Βασιλειάδου… θρηνεί μιας και πέθανε από το πολύ φαΐ.

Είναι ο Χαράλαμπος ή μήπως είναι τελικά ο θείος Τάκης της Γκέλυ Μαυροπούλου στο παλαιότερο «Η κυρία του κυρίου» του 1962;

Τo πρόσωπο στο κάδρο είναι το ίδιο και εμφανίζεται λοιπόν σε τρεις ταινίες το 1959, το 1962 και το 1965 που βρήκαμε αρχικά. Μετά από έρευνα όμως και όπως αναφέρει το 90lepta.com ο μπάρμπας στο κάδρο εμφανίζεται και σε αρκετές ταινίες ακόμα όπως στο «Ο Κλέαρχος, η Μαρίνα και ο Κοντός», στον «Εχθρό του λαού» ακόμα και «Στον αστερισμό της Παρθενου».

Η αποθήκη των στούντιο της Φίνος Φίλμς δεν υπάρχει πλέον για να βρούμε την εξήγηση…. Το υποθέτει οτι το συγκεκριμένο πορτραίτο βρισκόταν στο «οπλοστάσιο» του σκηνογράφου Μάρκου Ζέρβα (που δούλευε για τη Φίνος φιλμ), επειδή όλες οι συγκεκριμένες ταινίες είναι σε δική του σκηνογραφία. Σε κάποιες εμπλέκεται επίσης και ο Νίκος Τσιφόρος που ήταν γνωστός χιουμορίστας και ίσως έβαλε το χεράκι του κι αυτός.

Δείτε καρέ αλλά και βίντεο από την εμφάνιση του πατρός Μαυρογιαλούρου ή Χαράλαμπου ή θείου Τάκη ή όπως τελωσπάντων προτιμάτε…

Στη λύση του μυστηρίου κάποιοι απαντάνε ότι μπορεί να είναι ο ηθοποιός Βελλισάριος Κοντογιάννης, με μικρή παρουσία σε πολλές όμως ελληνικές ταινίες.

Ποιος είναι ο πιτσιρικάς της φωτογραφίας, που έγινε ζεν πρεμιέ;

Μπορείτε να αναγνωρίσετε τον πιτσιρικά της φωτογραφίας που αργότερα έγινε ζεν πρεμιέρ και έπαιξε στην ομάδα του Παναθηναικού;

Το αγοράκι της φωτογραφίας ήταν ο κορυφαίος ζεν πρεμιέ του ελληνικού κινηματογράφου. Πρωταγωνίστησε σε περισσότερες από τριάντα κινηματογραφικές ταινίες.

Κέρδισε δύο φορές το βραβείο του πρώτου ανδρικού ρόλου στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, αλλά και την καρδιά πλήθους θαυμαστριών. Για τα κορίτσια που έβλεπαν τις ασπρόμαυρες ταινίες του ήταν ο ακαταμάχητος άντρας που συνδύαζε αρρενωπότητα και αυθεντικότητα. Παιδί μικροαστικής οικογένειας γεννήθηκε και μεγάλωσε στου Ζωγράφου. Ο λόγος είναι για τον ηθοποιό Νίκο Κούρκουλο! Δείτε ακόμα: Η ορφανή ηθοποιός και η κρυφή σχέση με τον Γιώργο Γαβριηλίδη!

Έχασε τον έναν αδερφό του σε ναυάγιο και τον άλλον σε δυστύχημα σε οικοδομή. Ο πατέρας του διατηρούσε κουρείο και εκείνος έκανε διάφορες δουλειές για να τον βοηθήσει. Δούλεψε εργάτης στη βιομηχανία και δεν ονειρευόταν να γίνει ηθοποιός. Μεγάλη του αγάπη ήταν ο αθλητισμός. Ασχολήθηκε με το μπάσκετ, την κολύμβηση, αλλά τελικά τον κέρδισε το ποδόσφαιρο.

Έτσι ο νεαρός αγωνίστηκε ως μεσοεπιθετικός στην αγαπημένη του ομάδα, τον Παναθηναϊκό. Το ποδόσφαιρο του προσέφερε δόξα, αλλά όχι χρήματα. Πέρασε στη Νομική, την οποία γρήγορα εγκατέλειψε για να δώσει εξετάσεις στη Δραματική Σχολή. Μέχρι τα 19 μου χρόνια σχεδόν δεν ήξερε το θέατρο. Δεν είχε παρακολουθήσει θεατρικές παραστάσεις, ίσως μόνο κάποιες επιθεωρήσεις. Δεν πίστεψε ότι θα γίνει σταρ, γρήγορα όμως αναδείχθηκε σ’ έναν από τους σημαντικότερους πρωταγωνιστές του ελληνικού θεάτρου και κινηματογράφου. Στο πρόσωπό του ο Νίκος Φώσκολος βρήκε τον ιδανικό ήρωα για να ενσαρκώσει στο πανί τον φτωχό, αλλά τίμιο δημοσιογράφο, αστυνομικό, εργάτη.

Στα 32 του συμμετείχε στην παράσταση που άφησε εποχή και έπαιξε 320 βράδια στο Μπρόντγουεϊ. Χόρεψε στους ρυθμούς του Μάνου Χατζιδάκι, ενώ στη πρεμιέρα, ειδοποιήθηκε με τηλεγράφημα για τη γέννηση του γιου του. Στον κινηματογράφο πήρε μέρος στις πιο επιτυχημένες κοινωνικές ταινίες και διακρίθηκε για το υποκριτικό του ταλέντο. Η συμβολή του στην ανάπτυξη του Εθνικού Θεάτρου θεωρείται καταλυτική. Ως θιασάρχης κατάφερε να αναπτύξει την παιδική σκηνή του Εθνικού, το θεατρικό εργαστήρι, την πειραματική σκηνή, τον θίασο περιοδείας και συνολικά «εννέα σκηνές, να τρέχουν με ταχύτητα». ...

 

Retromania

Ροή ειδήσεων

Share