Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου 2019

Όσα δεν ήξερες για το γυναικείο προφυλακτικό!

Χρήσιμες πληροφορίες για σένα και τον σύντροφο σου!

23 Σεπτεμβρίου 2019 15:10
Όσα δεν ήξερες για το γυναικείο προφυλακτικό!

Μπορεί το ανδρικό προφυλακτικό να είναι πιο διαδεδομένο, όμως και το γυναικείο είναι το ίδιο εύχρηστο. Ήρθε η ώρα να ενημερωθείτε καλύτερα, αφού αποτελεί μια μέθοδο αντισύλληψης, και μπορείτε να απολαύσετε το ίδιο την σεξουαλική επαφή.

Δείτε επίσης: Ποιές μεθόδους αντισύλληψης χρησιμοποιούσαν στο παρελθόν;

Η αλήθεια είναι ότι οι άντρες απεχθάνονται αυτή τη μέθοδο αντισύλληψης ενώ οι γυναίκες δεν είναι επαρκώς ενημερωμένες για τη γυναικεία έκδοσή της.

Τα γυναικεία προφυλακτικά που διαφορετικά ονομάζονται και εσωτερικά, προφυλάσσουν με τον ίδιο τρόπο από ΣΜΝ και ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη αλλά έχουν αρκετές διαφορές από τα ανδρικά.

Ένα γυναικείο προφυλακτικό είναι πολύ μεγαλύτερο από ένα ανδρικό και πρέπει να μπει στο εσωτερικό του κόλπου με τον αντίστροφο τρόπο από αυτόν που εφαρμόζεται πάνω σε ένα πέος.

Κάποιες χρήσιμες πληροφορίες που πρέπει αν γνωρίζεις:

1 . H μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα ανδρικά και στα γυναικεία προφυλακτικά είναι ότι τα γυναικεία έχουν δυο δαχτυλίδια: To εσωτερικό είναι ευέλικτο, βοηθά στην διείσδυση και κρατάει το προφυλακτικό στη θέση του ενώ το εξωτερικό το συγκρατεί στο εξωτερικό του αιδοίου.

2. Πρέπει να το βάλετε σταθερά για να μη μετακινηθεί κατά την επαφή. Κατά τη διάρκεια της πράξης δε χρειάζεται να το κρατάτε με το χέρι σας αλλά όταν τελειώσετε την πράξη καλό θα ήταν να το κρατάτε από το εξωτερικό δαχτυλίδι για να το αφαιρέσετε.

3. Δεν υπάρχει λόγος να φοβάστε μήπως “χαθεί” μέσα στον κόλπο σας. Αυτός είναι ο ρόλος του εξωτερικού δακτυλίου άλλωστε, να το συγκρατεί στη θέση του. Ακόμη όμως κι αν φύγει προς τα μέσα μπορείτε απλά να το τραβήξετε έξω με τη βοήθεια των δακτύλων σας. Δεν είναι μικρό σαν το ανδρικό για να κάνει τη διαδικασία δύσκολη.

4. Είναι μόνο 79% αποτελεσματικά στο να σας προστατεύσουν από μια εγκυμοσύνη και αυτό επειδή δε μένουν σταθερά στη θέση τους. Από την άλλη μεριά τα ανδρικά είναι 85% αποτελεσματικά.

undefined

5. Θα πρέπει να νιώθετε άνετα με το να έχετε κάτι μέσα σας. Αν έχετε χρησιμοποιήσει ταμπόν, είναι ένα καλό βήμα στο να έχετε εξοικειωθεί με το να βρίσκεται ένα ξένο σώμα μέσα στον κόλπο σας, αλλά τα menstrual cups είναι ακόμη πιο ιδανικά για να σας προετοιμάσουν.

6. Μπορείτε να τοποθετήσετε το γυναικείο προφυλακτικό στον κόλπο σας ακόμη και οκτώ ώρες πριν κάνετε σεξ. Καλό αυτό γιατί “δεν καταστρέφει τη στιγμή”, δηλαδή όταν έρθει η ώρα είστε ήδη έτοιμες.

7. Δεν θα τα βρείτε σε κάθε περίπτερο αλλά σε κάποιο sex shop.

8. Mπορεί να έχουν χαρακτηριστεί “γυναικεία” αλλά λειτουργούν επίσης πολύ καλά και στο πρωκτικό σεξ και για τα δυο φύλα.

9. Έχουν ημερομηνία λήξης όπως ακριβώς και τα ανδρικά.

10. Προσέξτε τα μακριά νύχια, γιατί θα σας δυσκολέψουν και στην τοποθέτηση και στην αφαίρεση.

Αυτή είναι η βιταμίνη που θα σας κάνει να έχετε πάντα διάθεση για σ3ξ!

Η ερωτική διάθεση και η όρεξη για σεξ ανδρών και γυναικών εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όπως είναι για παράδειγμα η διατροφή και η καθημερινότητα όσον αφορά το άγχος και το στρες.Στον τομέα της διατροφής οι βιταμίνες που έχουν τα φαγητά μπορούν επίσης να επηρεάσουν τη σεξουαλική διάθεση ενός ζευγαριού.

Δείτε επίσης: Ο Ρονάλντο προτιμά... το σ@ξ από το ποδόσφαιρο!

Οι ειδικοί αναφέρουν, μάλιστα, ότι υπάρχει μια βιταμίνη που εκτός από το γεγονός ότι συνεργάζεται με το ασβέστιο για γερά οστά και υγιή σπονδυλική στήλη, επιπλέον προλαμβάνει και συμβάλει στη θεραπεία διαφόρων μορφών καρκίνου ενώ ταυτόχρονα παίζει σημαντικό ρόλο στην ερωτική διάθεση αντρών και γυναικών.

Ο λόγος για τη βιταμίνη D. Μελέτη που έγινε έδειξε ότι στην ομάδα των ανδρών που δόθηκε βιταμίνη D μετρήθηκαν τα επίπεδα της τεστοστερόνης και βρέθηκαν αυξημένα, αναλογικά με την ποσότητα της D στο αίμα, δηλαδή όταν μειώθηκαν τα επίπεδα της D μειώθηκε και η ορμόνη. Η τεστοστερόνη είναι η ορμόνη που παίζει τον πρώτο ρόλο στην ερωτική επιθυμία, οπότε όταν πέφτει σε χαμηλά επίπεδα, πέφτει και η λίμπιντο.

Βιταμίνη D προσλαμβάνουμε από την έκθεση στον ήλιο, ενώ βρίσκεται επίσης σε πορτοκάλια, ακτινίδια, στα κόκαλα των λιπαρών ψαριών και σε ενισχυμένα τρόφιμα, όπως χυμούς, γάλα και δημητριακά.

TAGS
 

Ροή ειδήσεων

Share