Σάββατο, 24 Αυγούστου 2019

Κώστας Βουτσάς: Ο φλογερός έρωτας, οι ζήλιες και οι καβγάδες...με την Σπεράντζα Βρανά!

Μια ιστορία πάθους που δεν είχε καλό τέλος..

17 Ιουλίου 2019 20:39
Κώστας Βουτσάς: Ο φλογερός έρωτας, οι ζήλιες και οι καβγάδες...με την Σπεράντζα Βρανά!

Τα ζευγάρια του ελληνικού θεάτρου και κινηματογράφου που έζησαν ένα μεγάλο έρωτα, έφτασαν συχνά κοντά στο γάμο, αλλά στο τέλος χώρισαν είναι περισσότερα απ’ όσα έχουν περάσει στην ιστορία. Ποια είναι όμως η ιστορία του Κώστα Βουτσά και της Σπεράνζα Βρανά;

Καλοκαίρι του 1959 η Σπεράντζα Βρανά παίζει στο θέατρο Ακροπόλ. Εκεί γνωρίζει έναν από τους νέους ηθοποιούς του θιάσου, ο οποίος είχε ξεχωρίσει το προηγούμενο καλοκαίρι ως νέο ταλέντο. Ήταν ο Κώστας Βουτσάς. Η γνωριμία τους εξελίχτηκε σε μια θυελλώδη σχέση. Μεγάλος έρωτας, ζήλιες, καβγάδες, ξύλο, αρραβώνας, ετοιμασίες για γάμο, χωρισμοί και όλα αυτά παράλληλα με μια λαμπρή καριέρα και για τους δύο. Δείτε ακόμα: "Τέτοιο γάμο δεν θέλω! Είσαι γεννημένος κερατάς" - Σοκάρουν οι αποκαλύψεις για τον Λάμπρο Κωνσταντάρα!

Η Σπεράντζα Βρανά έγραψε στο βιβλίο της Τολμώ: «Ο Κώστας ήταν τρομερά φιλόδοξος, μεγαλομανής, αριβίστας. Ήξερε να ελίσσεται. Χρησιμοποιούσε όλα τα κόλπα για να πετύχει τους σκοπούς του. Καλοπερασάκιας. Στην αρχή μού έκανε τον πολύ ερωτευμένο, έκανε ό,τι μπορούσε για να με ευχαριστήσει. Μου αγόραζε δίσκους με λατινοαμερικανικούς ρυθμούς, μου έκανε τον Danny Kaye για να γελάσω, ήταν πολύ κωμικός και ξεκαρδιζόμουν. Αν μ’ αγάπησε ο Κώστας (γιατί μ’ αγάπησε), αυτό συνέβη αργότερα. Μου φερόταν πολύ ωραία, ήταν πολύ τρυφερός μαζί μου, ζούσαμε πολύ αρμονικά.

Κώστας Βουτσάς

Όσο η σχέση μας έδενε και πιο γερά, άρχισε τις ζήλιες. “Γιατί κάθεσαι στο καμαρίνι με τη ρόμπα ανοιχτή;”. Καβγάς! “Γιατί σου μίλησε ο τάδε συνάδελφος;”.

Καβγάς! Όλα αυτά τα μικροκαβγαδάκια είχαν σαν αποτέλεσμα να τη βρίσκουμε πιο ωραία ερωτικά. Ο Κώστας ήταν τέλειος σαν εραστής, τρυφερός και γλυκός. Στο κεφάλαιο δουλειά, όμως, ήταν φοβερός. Ήταν φιλόδοξος και βιαζόταν να φτάσει. Πάνω σ’ αυτό το θέμα είχαμε διαφορετικές αντιλήψεις. Η σχέση μας πέρασε από πολλά στάδια. Μέχρι ξύλο έπεσε στον πρώτο μας μεγάλο καβγά». Τελικά αποφασίζουν να παντρευτούν. Η Σπεράντζα παραγγέλνει το νυφικό και ο Κώστας, παραμονές Χριστουγέννων, της κάνει δώρο ένα χρυσό ρολόι. Ο γάμος είχε οριστεί για την άνοιξη και ο μήνας του μέλιτος θα ήταν ένα ταξίδι στην Ευρώπη.

Όταν ο Βουτσάς είπε στη Σπεράντζα ότι μετά το γάμο θα άφηνε το θέατρο για να αφοσιωθεί στο σπίτι, η Βρανά δεν το δέχτηκε. Σκέφτηκε τον εαυτό της νοικοκυρά, μακριά από τη σκηνή και τα φώτα κι, έπειτα από τεσσεράμισι χρόνια, χώρισαν οριστικά.

Μαίρη Αρώνη: Η "πάστα φλώρα" του Ελληνικού κινηματογράφου που ο θάνατος της "χτύπησε" την πόρτα νωρίς!

Ηθοποιός θάνατος

Η Μαίρη Αρώνη ήταν η "πάστα φλώρα" του Ελληνικού κινηματογράφου που ο θάνατος της "χτύπησε" την πόρτα νωρίς! Ποιες είναι οι τραγωδίες που συνέβησαν στην ηθοποιό που λατρεύουμε να παρακολουθούμε στις παλιές ελληνικές ταινίες;

Η Μαρία (Μαίρη) Αρώνη, έφυγε από τη ζωή τα ξημερώματα της 16ης Ιουλίου 1992, ενώ κοιμόταν. Ήταν μια καταξιωμένη ηθοποιός του θεάτρου και για πολλά χρόνια πρωταγωνίστρια, κυρίως του Εθνικού θεάτρου. Δείτε ακόμα: Ο ξεχασμένος γίγαντας της ζωής που έφυγε ζητώντας μια τελευταία χάρη.

Το πραγματικό επίθετο της Μαίρης Αρώνη, ήταν Αρβανιτάκη. Γεννήθηκε το 1916 στην Αθήνα. Ο πατέρας της, ονομαζόταν Λέανδρος, ήταν Κωνσταντινουπολίτης, καθηγητής της μεγάλης του Γένους Σχολής και χρηματιστής. Η μητέρα της πριν παντρευτεί διατηρούσε δικό της οίκο ραπτικής, τον οποίο έκλεισε μετά τον γάμο για να αφιερωθεί στην οικογένειά της.

Ηθοποιός θάνατος

Από μαθήτρια η Μαίρη είχε δείξει την έφεσή της στο θέατρο, αφού συμμετείχε σε όλες τις σχολικές παραστάσεις με επιτυχία. Τα όνειρα της ωστόσο γκρεμίστηκαν το 1929, όταν ο πατέρας της αυτοκτόνησε. Το τραγικό αυτό γεγονός βύθισε στο πένθος ολόκληρη την οικογένεια. Το οικονομικό Κραχ τον είχε οδηγήσει στην καταστροφή και ανήμπορος να αντιμετωπίσει τα χρέη του, έδωσε τέλος στη ζωή του. Η μητέρα της Μαίρης έμεινε μόνη και έπρεπε να βρει τρόπο να μεγαλώσει τα παιδιά της. Αναγκάστηκε να ανοίξει ξανά τον παλιό οίκο ραπτικής και ανακοίνωσε στην κόρη της ότι θα έπρεπε να εργαστεί μαζί της. Η κοπέλα απογοητεύτηκε, αλλά ήξερε ότι δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς.

Όταν όμως, λίγο καιρό αργότερα, η ξαδέλφη της μπήκε στη Δραματική Σχολή, η Μαίρη δεν άντεξε. Έκανε απεργία πείνας για να πείσει τη μητέρα της να την αφήσει να δώσει κι εκείνη εξετάσεις και τα κατάφερε. Αποφοίτησε από τη Δραματική σχολή με άριστα στην απαγγελία και τη φωνητική. Παράλληλα, φοιτούσε και στο Μουσικό Λύκειο Αθηνών.

Ηθοποιός θάνατος

Κατά τη διάρκεια των σπουδών της γνώρισε τον σύζυγό της και ηθοποιό, Θόδωρο Αρώνη, του οποίου το επίθετο υιοθέτησε στην καριέρα της. Έχοντας όλα τα εφόδια, η ηθοποιός έκανε το ντεμπούτο της το 1934 στο θεατρικό έργο «Κοσμική κίνηση». Η ερμηνεία της εντυπωσίασε τους κριτικούς, οι οποίοι τη χαρακτήρισαν «γεννημένη πρωταγωνίστρια», αλλά και τη Μαρίκα Κοτοπούλη που την πήρε την επόμενη χρονιά στον θίασό της.

Έτσι, τον Ιούνιο του 1935 η «Νέα Εστία» έγραψε για την πρωτοεμφανιζόμενη: «Έδειξε ότι έχει μεγάλη ζωτικότητα και αξιοπρόσεκτο ταλέντο και νομίζω ότι μπορούμε να περιμένουμε πολλά από την εξέλιξή της». Η εξέλιξή της ήταν όντως ραγδαία. Μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα είχε ενταχθεί στους μεγάλους πρωταγωνιστές του θεάτρου και συνεργάστηκε με μεγαθήρια όπως ο Δημήτρης Χορν, ο Κώστας Μουσούρης, ο Μάνος Κατράκης και άλλοι.

Κατά τη διάρκεια του πολέμου, οι Γερμανοί είχαν επιτάξει το σπίτι του ζεύγους Αρώνη στο Καλαμάκι. Η ηθοποιός αν και περνούσε δύσκολες στιγμές, όχι μόνο δεν το έβαλε κάτω και συνέχισε να εμφανίζεται στο θέατρο, αλλά έκανε ακόμα και παρατηρήσεις στους κατακτητές. Με το θάρρος και την αυτοπεποίθηση που τη διακατείχε, απαιτούσε από τους Γερμανούς να βγάζουν τις μπότες τους για να μην της χαλάσουν το παρκέ του σπιτιού!

Ο χαμός της μητέρας και του συζύγου της

Μετά την απελευθέρωση, η Αρώνη μαζί με την ξαδέλφη της και τον σύζυγό της Θεόδωρο Κρίτα οργάνωσε περιοδεία σε όλα τα σημεία της γης όπου υπήρχαν Έλληνες. Κατά τη διάρκεια της περιοδείας η ηθοποιός έχασε τη μητέρα της και δεν κατάφερε να παρευρεθεί στην κηδεία, γεγονός που της στοίχισε πολύ. Στη δεκαετία του ’50 η Αρώνη άρχισε να παίζει σε αρχαίες τραγωδίες και κωμωδίες αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις στο κοινό. Το 1955 ο σύζυγός της διαγνώστηκε με καρκίνο και η ηθοποιός ταξίδεψε μαζί του στο εξωτερικό προκειμένου να εξαντλήσει όλα τα ιατρικά περιθώρια, αλλά δυστυχώς η κατάσταση δεν άλλαξε.

Στις 13 Ιουλίου του 1956 ο Θόδωρος Αρώνης έφυγε από τη ζωή. Ήταν η ημέρα της πρεμιέρας των «Εκκλησιαζουσών», όπου πρωταγωνιστούσε. Η πρεμιέρα αναβλήθηκε μόνο για μια ημέρα. Την επομένη η Αρώνη εμφανίστηκε στη σκηνή και πραγματοποίησε μια συγκινητική ερμηνεία. Ο χαμός του συζύγου της, του Φέντια όπως τον αποκαλούσε, κλόνισε την ηθοποιό. Η αγάπη της για το θέατρο ήταν τόσο μεγάλη που σύντομα επανήλθε και συνέχισε την καριέρα της. Την τελευταία δεκαετία της ζωής της ασχολήθηκε αποκλειστικά με το ραδιόφωνο.

Η Μαίρη Αρώνη υπήρξε επίσης επίτιμος δημότης της Ρόδου, τιμήθηκε με το Χρυσό Σταυρό Ευποιίας (1958) από το Βασιλέα Παύλο και το 1966 με το Μέγα Ταξιάρχη από το Βασιλέα Κωνσταντίνο Β’, καθώς και με άλλες διακρίσεις κυρίως από τη Μέση Ανατολή (Κυβερνήσεων και Πατριαρχείων). Η εκτίμηση που έτρεφε κυρίως το θεατρόφιλο κοινό στο πρόσωπό της για το πλούσιο “τάλαντον” και την ευσυνείδητη επίδοσή της υπήρξε μεγάλη.

 

Retromania

Ροή ειδήσεων

Share