Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Πριγκίπισσα Νταϊάνα: Αποκαλύψεις σοκ για το τροχαίο που την οδήγησε στον θάνατο! - Τι ξέχασαν να εξετάσουν 20 χρόνια;

Αυτό που ξέχασαν να εξετάσουν 20χρόνια!

30 Μαρτίου 2019 10:37
Πριγκίπισσα Νταϊάνα: Αποκαλύψεις σοκ για το τροχαίο που την οδήγησε στον θάνατο! - Τι ξέχασαν να εξετάσουν 20 χρόνια;

Για το φοβερό τροχαίο δυστύχημα που οδήγησε στον θάνατο την πριγκίπισσα Νταϊάνα και τον σύντροφό της Ντόντι Αλ Φαγιέντ έχουν γραφτεί πολλά.

Από το ότι έφταιγαν οι παπαράτσι, μέχρι ότι υπήρξε δολιοφθορά από το παλάτι. 20 χρόνια μετά, όμως, έρχονται στο φως στοιχεία για την κατάσταση του αυτοκινήτου μέσα στο οποίο βρήκε τον θάνατο η αγαπημένη πριγκίπισσα των Βρετανών, που προκαλούν σοκ.

Συγκεκριμένα, όπως αποκαλύφθηκε χθες, στο ντοκιμαντέρ «Ο θάνατος της Νταϊάνα: Μια απίστευτη αποκάλυψη» που προβλήθηκε από το γαλλικό κανάλι Μ6, η Mercedes στην οποία βρήκε τον θάνατο η Νταϊάνα δεν ήταν σε καθόλου καλή κατάσταση.

Τη χαρακτήριζαν ένα επικίνδυνο «επισκευασμένο σαράβαλο», υποστήριζαν ότι δεν θα έπρεπε να κινείται στους δρόμους και ότι αν κινούνταν με ταχύτητα μεγαλύτερη των 60 χλμ. ο οδηγός δύσκολα θα μπορούσε να την κρατήσει.

Οι προειδοποιήσεις, όμως, αυτές, που είχαν γίνει δύο μήνες πριν το δυστύχημα της 31ης Αυγούστου 1997, δεν είχαν εισακουστεί.

Η Mercedes-Benz S280 ανήκε στο στόλο των αυτοκινήτων του Παρισινού Ritz Hotel, ιδιοκτησίας του Μοχάμεντ Αλ Φαγιέντ, πατέρα του Ντόντι (ουσιαστικά ανήκε στον στόλο της Etoile Limousines που παρείχε αυτοκίνητα στο Ritz).

Το αυτοκίνητο ήταν σαράβαλο, είχε τρακάρει πολλές φορές

Ο φωτογράφος Πασκάλ Ροστέν,συγραφέας του βιβλίου «Ποιος σκότωσε την Lady D», μάλιστα, αποκάλυψε ότι το μοιραίο αυτοκίνητο είχε κλαπεί νωρίτερα εκείνη τη χρονιά και είχε εμπλακεί σε τροχαίο. «Αυτό το αυτοκίνητο του Ritz ήταν σαράβαλο. Είχε τρακάρει πριν και είχε επισκευαστεί πολλές φορές», ανέφερε χαρακτηριστικά. Το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο να αποσυρθεί και να πάει για παλιοσίδερα, αλλά τελευταία στιγμή δόθηκε άδεια για να ανακατασκευαστεί, υποστήριξε ο φωτογράφος.

Επικίνδυνο αν έτρεχε με πάνω από 60 χλμ.

Ο Ροστέν, υποστήριξε ακόμη ότι ένας από τους φίλους του στο Ritz, τον οποίο κατονόμασε ως Καρίμ είχε πάρει την Mercedes για μια βόλτα, μέσα στο 1997 και είχε προειδοποιήσει τον μάνατζερ του Ritz, Φρανκ Κλάιν λέγοντάς του: «Είναι απαραίτητο να το πετάξεις. Αν κινηθείς με αυτό με πάνω από 60 χλμ. δεν σε κρατάει». Ολα αυτά, δύο μήνες πριν το δυστύχημα. Ο Καρίμ είχε υποστηρίξει ακόμη ότι το εν λόγω πολυτελές αυτοκίνητο δεν ήταν ασφαλές στο δρόμο «φοβόμασταν να το χρησιμοποιήσουμε ακόμη και αν πηγαίναμε σιγά. Ειπα στο μάνατζερ να το πουλήσουμε».

«Το έκλεψε κρατούμενος, τράκαρε και δεν ήταν επισκευάσιμο»

Ο Ερικ Μπουσκέτ, από την πλευρά του, ανέφερε ότι είχε αγοράσει το εν λόγω όχημα το Σεπτέμβριο του 1994 έναντι 85.000 ευρώ. Τρεις μήνες αργότερα, τον Ιανουάριο του 1995, ένας κρατούμενος που είχε βγει με άδεια έκλεψε το αυτοκίνητο για να κάνει τις βόλτες του στα προάστια του Παρισιού. Οδηγώντας με ταχύτητες μεγαλύτερες των 160 χλμ στους δρόμους της Γαλλίας, η βάρους δύο τόνων Mercedes, κατέληξε να τρακάρει και το αυτοίνητο να βρεθεί με τον ουρανό στο έδαφος.

Το αυτοκίνητο θεωρήθηκε τελειωμένο και σύμφωνα με τον Μπουσκέ «η ασφαλιστική με αποζημίωσε πλήρως, γιατί το αυτοκίνητο ήταν ολοκαίνουριο και γιατί είχε καταστραφεί πλήρως, τόσο που δεν ήταν επισκευάσιμο. Θεωρήθηκε ως επικίνδυνο αυτοκίνητο. Ηθελα να το πάρω πίσω, αλλά μου είπαν όχι, ότι δεν ήταν δυνατό κάτι τέτοιο», είπε ο Μπουσκέ χθες στη γαλλική τηλεόραση.

Θα πήγαινε για σκραπ, αλλά...

Το αυτοκίνητο θα πήγαινε για σκραπ, αλλά τελικά ένας μηχανικός ανέλαβε να το ανακατασκευάσει και να το μεταπουλήσει στην Etoile Limousines.

Ο Νιλς Σίγκελ, που δούλευε για την επιχείρησε εκείνη την εποχή, επιβεβαιώνοντας τους ισχυρισμούς, αποκάλυψε ότι αγόρασε τη Mercedes για 40.000 ευρώ. Αρνήθηκε, ωστόσο, να σχολιάσει έστω τους ισχυρισμούς ότι το αυτοκίνητο δεν ήταν οδηγικά αξιόπιστα.

«Δεν έπρεπε να είχε επιστρέψει στην κυκλοφορία... »

Το τηλεοπτικό κανάλι που παρουσίασε το ρεπορτάζ έκανε, μάλιστα και ένα κρας τεστ με ένα ίδιο αυτοκίνητο και ένας τεχνικός είπε ότι «δεν έπρεπε να είχε επιστρέψει στην κυκλοφορία», παρότι ανακατασκευάστηκε. Το αμάξι δεν ήταν «επανορθώσιμο». Ηταν «επικίνδυνο», εξήγησε ο τεχνικός, μια άποψη που υποστηρίχθηκες και από τους ασφαλιστές.

Οι καλεσμένοι πάντως της εκπομπής, έμοιαζαν όλοι έκπληκτοι από το γεγονός ότι 20 χρόνια τώρα, κανείς από τους Βρετανούς και τους Γάλλους ερευνητές δεν ασχολήθηκε με το ιστορικό του αυτοκίνητου.

Οι θεωρίες συνωμοσίας του Αλ Φαγιέντ

Υπενθυμίζεται ότι ο Μοχάμεντ Αλ Φαγιέντ πάντοτε υποστήριζε ότι το δυστύχημα ήταν αποτέλεσμα δολιοφθοράς της ΜΙ6 κατόπιν εντολής της βασιλικής οικογένειας. Ωστόσο, το 2008 ένας Βρετανός δικαστής στο πόρισμά του έκανε λόγο για «βαριά αμέλεια» του σοφέρ της Νταϊάνα, Ανρί Πολ, ο οποίος επίσης βρήκε το θάνατο στο τροχαίο κατηγορώντας τον ότι έτρεχε με πάνω από 190 χλμ. με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου κάτω από τη γέφυρα Αλμά, ενώ ήταν μεθυσμένος, είχε πάρει αντικαταθλιπτικά και προσπαθούσε να αποφύγει τους παπαράτσι. Επιπλέον ανέφερε ότι η Νταϊάνα δεν φορούσε ζώνη καθώς και ότι η Mercedes χτύπησε σε κολώνες της γέφυρες και δεν φάνηκε να έχει εμπλοκή με άλλο όχημα.

«Η Νταΐανα δεν ήταν ασφαλής»

Ο Ορφελί Μανιό, παρουσιαστής του ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε χθες στη γαλλική τηλεόραση είπε ακόμη: «Δεν σας παρουσιάζουμε μια ακόμη θεωρία, μια ακόμη υπόθεση για το τι συνέβη εκείνο το μοιραίο βράδυ. Σας παρουσιάζουμε επιβεβαιωμένα στοιχεία που δείχνουν ότι η Νταϊάνα δεν ήταν ασφαλής εκείνο το βράδυ», προσθέτοντας ότι ουσιαστικά αποδεικνύεται ότι δεν υπήρχει καμία συνωμοσία και ότι αυτό που συνέβη τη νύχτα της 31ης Αυγούστου του 1997 δεν ήταν τίποτε άλλο παρά ένα αυτοκινητιστικό δυστύχημα.

Ο ιδιοκτήτης του αμαξιού του διεκδικεί από την Scotland Yard!

Ιδιοκτήτης του αμαξιού μέσα στο οποίο βρήκε το θάνατο η θλιμμένη πριγκίπισσα είναι -και σήμερα- ο 58χρονος Ζαν Φρανσουά Μούσα, πρώην αφεντικό της Etoile Limousines. Ο Μούσα, ο οποίος ζει και σήμερα στο Παρίσι, βρίσκεται ακόμη σε δικαστική διαμάχη με τη Scotland Yard από την οποία διεκδικεί τα συντρίμμια του αυτοκινήτου. Η μοιραία Mercedes μεταφέρθηκε στη Βρετανία για να εξεταστεί εξονυχιστικά από τις αστυνομικές αρχές το 2000 και πιστεύεται ότι ακόμη βρίσκεται εντός Ηνωμένου Βασιλείου.

Η έρευνα της Scotland Yard γύρω από τις θεωρίες συνωμοσίας για το θάνατο της Νταϊάνας είχαν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Η έκθεση δημοσιεύτηκε το 2006 και κατέληγε στο συμπέρασμα ότι τόσο οι γαλλικές όσο και οι βρετανικές αρχές είχαν δείξει ότι το αυτοκίνητο δεν είχε μηχανικά προβλήματα που θα μπορούσαν να είχαν προκαλέσει το δυστύχημα.

Διαβάστε επίσης την ανατριχιαστική αποκάλυψη: Όταν πήγαν την σορό της Νταϊάνας στο νοσοκομείο, ο Κάρολος την..."

Την σκότωσαν μετά το τροχαίο! Μπορούσε να σωθεί η πριγκίπισσα Νταϊάνα αλλά...

Ποιος σκότωσε τελικά την Πριγκίπισσα Νταϊάνα; Γιατί δεν την κράτησαν στην ζωή ενώ μπορούσαν μετά το τροχαίο; Αποκάλυψη!

Σε ένα προκλητικό απόσπασμα των απομνημονευμάτων του, ο άνθρωπος που ήταν επί 6 χρόνια υπεύθυνος προστασίας της πριγκίπισσας Νταϊάνα επιρρίπτει ευθύνες στους σωματοφύλακες για τον θάνατό της στο Παρίσι. Διαβάστε την ανατριχιαστική προφητεία της!

“Ήταν ζεστή νύχτα και είχα ξαπλώσει. Βρισκόμουν στο εξοχικό μου στο Dorset. Ξαφνικά δέχτηκα ένα μήνυμα τα ξημερώματα. Απαιτούσαν να επικοινωνήσω επειγόντως με τον Dai Davies, επικεφαλής του τμήματος προστασίας της βασιλικής οικογένειας. Δεν είχα τηλέφωνο στο σπίτι και βγήκα να πάρω από τηλεφωνικό θάλαμο. “Έχω άσχημα νέα. Η πριγκίπισσα της Ουαλίας είναι νεκρή. Πέθανε σε τροχαίο στο Παρίσι. Θα ήθελα να γυρίσεις στο Λονδίνο όσο πιο σύντομα μπορείς και να αναλάβεις τον συντονισμό της κηδείας”, μου είπε στο τηλέφωνο. Σοκαρισμένος και χωρίς να έχω λόγια, του είπα ότι επιστρέφω”, θυμάται ο Ken Wharfe.

Είχαν περάσει χρόνια από τότε που έφυγε από το πλευρό της Νταϊάνα. Αυτή ήταν η πιο οδυνηρή στιγμή του. Η πριγκίπισσα που προστάτευε για 6 χρόνια μέχρι το 1993 ήταν νεκρή σε ένα νοσοκομείο του Παρισιού. Το μόνο που σκεφτόταν επιστρέφοντας στο Λονδίνο ήταν το κατά πόσο θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί και πώς θα μπορούσε να έχει σωθεί. Ο Ken Wharfe ήταν επικεφαλής ασφαλείας της πριγκίπισσας για 6 χρόνια, ενώ ο σωματοφύλακάς της στο Παρίσι Trevor Rees-Jones είχε αναλάβει τα καθήκοντα τις τελευταίες 6 εβδομάδες.

Αν και σοβαρά τραυματισμένος, ο Trevor Rees-Jones ήταν ο μοναδικός επιζών του δυστυχήματος που στέρησε τη ζωή της πριγκίπισσας Νταϊάνα, του εραστή της Dodi Fayed και του οδηγού τους Henri Paul. “Είμαι ακόμα οργισμένος που αυτή η ομάδα σωματοφυλάκων της επέτρεψε να πάθει κακό. Η ομάδα του Fayed ήταν υπεύθυνη προστασίας της κατά τις τελευταίες 8 εβδομάδες πριν από τον θάνατό της. Ο Ree Jones δεν είχε εκπαιδευτεί για να προστατεύει ένα μέλος βασιλικής οικογένειας. Θα έπρεπε να έχει έρθει σε επαφή με τη Scotland Yard για να ενημερωθεί. Η στάση του εγείρει σοβαρά ερωτήματα για την καταλληλότητά του.

Δεν μπορούσε να κατανοήσει τους παπαράτσι και θεωρούσε τον Τύπο εχθρό. Αναφερόταν σε αυτούς σαν να ήταν ελεύθεροι σκοπευτές. Το πιο σοβαρό λάθος που διέπραξε ο Rees-Jones ήταν ότι επέτρεψε στον Dodi Fayed να μπει σε ένα παιχνίδι και να νικήσει τους παπαράτσι, κάτι που οδήγησε στο θανατηφόρο τροχαίο στο τούνελ Pont de l’Alma στις 31 Αυγούστου του 1997. Η Νταϊάνα είχε αρνηθεί την προσφορά της βασίλισσας να κρατήσει τη φρουρά της Scotland Yard. Αν κάποιος από τη Μητροπολιτική Αστυνομία βρισκόταν μαζί της, η Νταϊάνα δεν θα είχε μπει ποτέ σε αυτοκίνητο με μεθυσμένο οδηγό. "Όταν πήγαν την σορό της Νταϊάνας στο νοσοκομείο, ο Κάρολος την...": Ανατριχιαστική αποκάλυψη!

Με τη δυσπιστία να κυριαρχεί, άκουσα όλα αυτά τα χρόνια τις θεωρίες συνωμοσίας που προωθούνταν από τον πατέρα του Dodi, Mohamed Fayed, και των υποστηρικτών του. Μελέτησα τις επίσημες εκθέσεις των ημερών και των ωρών που προηγήθηκαν του θανάσιμου τροχαίου. Μπορώ να πω με βεβαιότητα πως ο θάνατος της Νταϊάνα δεν ήταν δολοφονία αλλά ένα φοβερό δυστύχημα που θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί.

Η Νταϊάνα δεν ήταν θύμα ανθρώπων που την έβλεπαν ως ντροπή για τη βασιλική οικογένεια, αλλά της αλλοπρόσαλλης συμπεριφοράς του φίλου της και των λαθών της φρουράς της. Το πρώτο λάθος ήταν πως είχε σωματοφύλακα που είχε προσληφθεί από την οικογένεια Fayed και δεν μπορούσε να πει όχι στους εργοδότες του. Ο Dodi έδωσε εντολή στον Henri Paul να οδηγήσει τη μοιραία νύχτα. Ο σωματοφύλακας έπρεπε να παρέμβει και να μην την αφήσει να μπει στο αυτοκίνητο. Ο Dodi τον διέταξε να οδηγεί γρήγορα. Ο Rees-Jones θα έπρεπε να επέμβει. Αξιωματικός της αστυνομίας δεν θα δίσταζε να παραβλέψει τις επιθυμίες του Dodi.

Διερωτώμαι επίσης γιατί οι σωματοφύλακες ήθελαν με τέτοιο πάθος να θωρακίσουν το ζευγάρι από τα φλας των παπαράτσι από τη στιγμή που έφτασαν στο Παρίσι αντί να επικεντρωθούν στη σωματική τους ασφάλεια. Ο Rees-Jones και ο Kes Wingfield δεν μπορούσαν να αγνοήσουν ή να αμφισβητήσουν τις αποφάσεις του Dodi. Όταν αποφάσισε να επιστρέψουν στο διαμέρισμά του στο Champs-Elysees, διέταξε τον σοφέρ του Philippe Dourneau να φύγει από το ξενοδοχείο με το Range Rover του ως δόλωμα και να φύγουν με μισθωμένη Mercedes και οδηγό τον Henri Paul.

Όταν ο Rees-Jones και ο Wingfield προσπάθησαν να διαμαρτυρηθούν, ο Dodi δεν τους άκουσε. Τους έλειπε η εμπειρία και το κύρος. Έτσι η πριγκίπισσα Νταϊάνα μπήκε σε ένα αυτοκίνητο με οδηγό που η ομάδα ασφαλείας ήξερε ότι έπινε όλη μέρα. Ένας από τους σωματοφύλακες είχε παρατηρήσει τη μυρωδιά αλκοόλ στον οδηγό από το μεσημεριανό γεύμα. Αλλά και ο Rees-Jones και ο Wingfield είδαν τον Henri Paul να πίνει στο μπαρ του Ritz. Ενώ έφευγαν από το ξενοδοχείο, ο Henri Paul κατέβασε το παράθυρο σαν να προκαλούσε τους παπαράτσι, ότι δηλαδή “πιάστε μας αν μπορείτε”. Μια ενέργεια που δεν θα έκανε ποτέ νηφάλιος οδηγός.

Φαίνεται πως ο σωματοφύλακάς της κινητοποιήθηκε από την επικίνδυνη οδήγηση πριν από το μοιραίο τροχαίο και για αυτό προσπάθησε να βάλει τη ζώνη ασφαλείας. Δεν πρόλαβε. Αυτό που τον έσωσε ήταν ο αερόσακος. Θα έπρεπε όμως να έχει δώσει οδηγίες σε όλους τους επιβάτες να βάλουν τις ζώνες τους πριν εγκαταλείψουν το Ritz. Σύμφωνα με τον Rees-Jones, ο Henri Paul μπορεί να ήταν τόσο σαστισμένος που να μπέρδεψε το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και προσπαθώντας να αλλάξει ταχύτητα να έβαλε το αυτοκίνητο στο νεκρό. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο και να πέσει σε πυλώνα με ταχύτητα άνω των 60 μιλίων/ώρα.

Το διάστημα μετά το τραγικό τροχαίο ο πατέρας του Dodi ισχυρίζονταν ότι το δυστύχημα ήταν εσκεμμένο από τον οδηγό ενός Fiat Uno και έναν μοτοσικλετιστή που τύφλωσε τον Paul με το φλας. Υποστήριζε πως η δολοφονία είχε διαταχθεί από τη βασιλική οικογένεια για να αποτρέψουν την Diana από το να παντρευτεί έναν μουσουλμάνο. Δεν μπορώ να το πιστέψω. Δεν υπάρχουν στοιχεία που να υποστηρίζουν τη θεωρία”.

Δείτε όλα τα Retro θέματα στο Athensmagazine.gr!

 

Retromania

Ροή ειδήσεων

Share