Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024

Παιδεία: Αλλαγές στην εισαγωγή στα ΑΕΙ, στην Τράπεζα Θεμάτων και στην αξιολόγηση!

Δείτε αναλυτικά!

17 Νοεμβρίου 2019 12:32
Παιδεία: Αλλαγές στην εισαγωγή στα ΑΕΙ, στην Τράπεζα Θεμάτων και στην αξιολόγηση!

Αλλαγές έρχονται από το Υπουργείο Παιδείας στην υποχρεωτική εκπαίδευση! Ο νέος Πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) Γιάννης Αντωνίου ανακοίνωσε τα επερχόμενα σχέδια.

Δείτε επίσης: Υπ. Παιδείας: Αναζητά λύσεις για την καταπολέμηση της βίας στα πανεπιστήμια!

Βασικός άξονας των αλαλγών αποτελεί η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών, κάτι απασχολεί πολλούς. “Η αξιολόγηση που θα εφαρμόσουμε δεν τιμωρεί, διορθώνει. Αντιλαμβάνομαι την αξιολόγηση ως μία διαδικασία άμεσα συναρτημένη με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, που έχει στόχο τη διαρκεί βελτίωση. Βασική αρχή είναι ότι κανείς δεν αξιολογεί εάν δεν έχει αξιολογηθεί και ο ίδιος”, ανέφερε ο κ. Αντωνίου σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα Καθημερινή.

“Η Παιδεία αποτελεί τη σημαντικότερη επένδυση της χώρας. Η παραδοχή μου αυτή συνδέεται με την εμπιστοσύνη στο δημόσιο σχολείο και καθοδηγείται από τον στόχο της εξασφάλισης ίσως ευκαιριών σε όλους τους μαθητές, ανεξαρτήτως οικονομικής δυνατότητας, για πρόσβαση σε μια υψηλού επιπέδου δημόσια εκπαίδευση. Πιστεύω σε ένα σχολείο γνώσης, καινοτομίας και αριστείας, με σημαντικό βαθμό αυτονομίας από τους μηχανισμούς της κεντρικής διοίκησης, με εκπαιδευτικούς ελεύθερους να αναπτύξουν τις δημιουργικές τους ικανότητες και συνεχώς επιμορφούμενους”, είπε ο κ. Αντωνίου. Σημαιοφόροι οι άριστοι μαθητές: Τέλος η κλήρωση για την σημαία!

Στην ερώτηση σχετικά με το πώς θα οργανωθεί η Τράπεζα Θεμάτων απάντησε μεταξύ άλλων: “Το ΙΕΠ θα καλέσει τους εκπαιδευτικούς να υποβάλουν θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας σε ηλεκτρονική πλατφόρμα. Τα θέματα θα αξιολογηθούν από επιτροπές ειδικών, που επίσης θα συστηθούν από το ΙΕΠ, και εφόσον κριθούν κατάλληλα, θα συμπεριληφθούν στην τράπεζα. Επίσης, θα επανεξετασθούν τα θέματα της τράπεζας του 2014. Η Τράπεζα Θεμάτων αποτελεί έναν μηχανισμό εποπτείας και πιστοποίησης των μορφωτικών αποτελεσμάτων της προσφερόμενης γνώσης σε όλα τα Λύκεια της επικράτειας. Η εφαρμογή της στις τρεις τάξεις του Λυκείου περιορίζει τον υποκειμενισμό στην αξιολόγηση των μαθητών από σχολείο σε σχολείο, παρέχοντας μια ενισχυμένη εγκυρότητα στους σχολικούς τίτλους”.

Στο ερώτημα εάν μπορεί να αποσυνδεθεί το Λύκειο από τις εξετάσεις εισαγωγής και σε ποιους άξονες θα κινηθεί το νέο εξεταστικό σύστημα ο Πρόεδρος του ΙΕΠ δήλωσε: “Λύκειο αυτόνομη εκπαιδευτική βαθμίδα, με την καθιέρωση πιστοποιημένου εθνικού απολυτηρίου, το οποίο θα είναι το εισιτήριο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Για τον προσδιορισμό του βαθμού του εθνικού απολυτηρίου θα συνυπολογίζονται οι βαθμοί των τριών τάξεων του Λυκείου, με ειδικό συντελεστή ανά τάξη. Η μεταρρύθμιση αυτή προϋποθέτει την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων, την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών, τα νέα προγράμματα σπουδών, την ενίσχυση των προϋποθέσεων προαγωγής και απόλυσης των μαθητών στο Λύκειο”.

Υπουργείο Παιδείας: 6.629 εκπαιδευτικοί θα προσληφθούν σε όλες τις βαθμίδες!

Σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας 6.629 εκπαιδευτικοί θα προσληφθούν σε όλες τις βαθμίδες! Πρόσθετη χρηματοδότηση 12,4 εκατ. ευρώ στα Πανεπιστήμια!

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις προσλαμβάνονται 2.573 εκπαιδευτικοί στην Α΄θμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και Γενική Εκπαίδευση, 3.737 στη Β΄θμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και Γενική Εκπαίδευση, και 319 ΕΒΠ και ΕΕΠ για την εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη (παράλληλη), ως προσωρινοί αναπληρωτές με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου.

Οι προσλήψεις αφορούν τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) και Γενικής Εκπαίδευσης, καθώς και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) ανακοίνωσε το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για το διδακτικό έτος 2019-2020.

Αναλυτικά


Α΄θμια:

α) 1.774 εκπαιδευτικοί κλάδων ΕΑΕ και κλάδων γενικής εκπαίδευσης ως προσωρινοί αναπληρωτές στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση και

β) 799 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων γενικής εκπαίδευσης ως προσωρινοί αναπληρωτές στη γενική εκπαίδευση.

Β΄θμια:

γ) 462 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΕΑΕ και κλάδων γενικής εκπαίδευσης ως προσωρινοί αναπληρωτές στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση και

δ) 3.275 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων γενικής εκπαίδευσης ως προσωρινοί αναπληρωτές στη γενική εκπαίδευση.

ΕΕΠ-ΕΒΠ

-Διατίθενται επιπλέον 319 πιστώσεις στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για πρόσληψη μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για την εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη (παράλληλη).

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από τη Δευτέρα 11 Νοεμβρίου έως την Τρίτη 12 Νοεμβρίου, όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση των Διευθυντών Εκπαίδευσης σε κενές θέσεις των Σχολικών Μονάδων της περιοχής που προσλήφθηκαν, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους 2019-2020.

Οι προσλαμβανόμενοι σε ΚΕΣΥ οφείλουν να παρουσιαστούν εντός της προαναφερθείσας προθεσμίας στην οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας και θα τοποθετηθούν στο ΚΕΣΥ πρόσληψής τους, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους 2019-2020.

Επίσης, διατέθηκαν για πρόσληψη στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, με απόφαση του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου, 5 αναπληρωτές κλάδων ΠΕ02 και ΤΕ01.19.

 

Παιδεία

Ροή ειδήσεων

Share