Πέμπτη, 18 Απριλίου 2024

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2018: Συνέχεια για ΕΠΑΛ και ειδικά μαθήματα!

Την Παρασκευή ξεκινούν οι εξετάσεις για τα ειδικά μαθήματα

20 Ιουνίου 2018 07:41
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2018: Συνέχεια για ΕΠΑΛ και ειδικά μαθήματα!

Με τα μαθήματα Μηχανική Πλοίου ΙΙ, Προγραμματισμός Υπολογιστών, Στοιχεία Σχεδιασμού Κεντρικών Θερμάνσεων, Τεχνολογία υλικών και Δενδροκομία συνεχίζονται σήμερα οι Πανελλαδικές Εξετάσεις για τους υποψηφίους από τα ΕΠΑΛ.

Χθες, ολοκληρώθηκαν με το μάθημα της Βιολογίας οι Πανελλαδικές Εξετάσεις για τους υποψηφίους από τα Γενικά Λύκεια, το οποίο κρίθηκε ως απαιτητικό αλλά όσοι είχαν μελετήσει όλη τη χρονιά μπορούσαν να ανταποκριθούν.

Την Παρασκευή ξεκινούν οι εξετάσεις για τα ειδικά μαθήματα με πρώτο προς εξέταση μάθημα τα αγγλικά και ακολουθούν το Σάββατο τα γερμανικά και τα ισπανικά.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ζώδια: Τι λένε τα άστρα για σήμερα, Τετάρτη 20 Ιουνίου;

Οι οδηγίες του υπουργείου Παιδείας προς τους βαθμολογητές

1. Είναι απόλυτη ανάγκη ο κάθε βαθμολογητής να συνειδητοποιήσει το μέγεθος της ευθύνης του.

2. Γι’ αυτό η κρίση του πρέπει να μείνει ανεπηρέαστη από τυχόν υποκειμενικά κριτήρια και να διαμορφώνεται με ψυχραιμία, χωρίς προκαταλήψεις, χωρίς εξάρσεις απογοήτευσης ή ενθουσιασμού.

3. Πρέπει να γίνει συνείδηση όλων ότι τόσο η αυστηρότητα όσο και η επιείκεια απομακρύνουν από την αντικειμενική αξιολόγηση που είναι ο θεμελιώδης στόχος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Άστατος προβλέπεται και σήμερα, Τετάρτη ο καιρός! - Σε ποιες περιοχές θα βρέξει;

4. Η πλήρης ενημέρωση του βαθμολογητή στο περιεχόμενο των συγκεκριμένων θεμάτων είναι απαραίτητη για τη σωστή αποτίμηση της απάντησης.

5. Είναι επιβεβλημένο όλοι οι βαθμολογητές να μετέχουν στην πειραματική βαθμολόγηση γραπτών, προκειμένου να εντοπιστούν τυχόν ιδιαίτερα προβλήματα βαθμολόγησης ή η ανάγκη διευκρινίσεων από την Κεντρική Επιτροπή για την όσο το δυνατόν αντικειμενικοποίηση της κρίσης από όλους.

6. Είναι σαφές και τονίζεται ιδιαίτερα ότι η πειραματική βαθμολόγηση δεν έχει ως στόχο την επίλυση ή ανάδειξη επιστημονικών διαφωνιών αλλά την ομογενοποίηση της κρίσης μετά από την ανταλλαγή προβληματισμών και σύνθεση των απόψεων στα πλαίσια της φρασεολογίας του οικείου διδακτικού βιβλίου και των επιστημονικών απόψεων που διατυπώνονται σ’ αυτό.

Πηγή: protothema.gr

 

Παιδεία

Ροή ειδήσεων

Share