Τρίτη, 23 Απριλίου 2024

ΔΕΗ Κορωνοϊός: Τι θα ισχύσει για όσους καθυστερούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς;

Σας αφορά

26 Μαρτίου 2020 14:34
ΔΕΗ Κορωνοϊός: Τι θα ισχύσει για όσους καθυστερούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς;
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Διευκρινίσεις έδωσε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, σχετικά με τις πληρωμές ηλεκτρικού ρεύματος και την καθυστέρησή τους.

«Οι καταναλωτές δεν θα πληρώσουν τόκους για καθυστερήσεις σε πληρωμές ηλεκτρικού ρεύματος τόσο στη ΔΕΗ όσο και σε ιδιωτικές εταιρείες», διαβεβαίωσε το πρωί της Πέμπτης ο κ. Πιερρακάκης, μιλώντας στον ΣΚΑΪ.

Υπενθυμίζεται ότι το πρόβλημα ξεκίνησε, καθώς τα ΕΛΤΑ καθυστέρησαν στις παραδόσεις των λογαριασμών στους καταναλωτές, ενώ ήδη η ΔΕΗ έχει ανακοινώσει ότι οι πελάτες της δεν θα επιβαρυνθούν με τόκους υπερημερίας ούτε θα χάσουν τις εκπτώσεις συνέπειας εάν καταβάλλουν με καθυστέρηση τα χρήματα.

«Ανάσα» από την ΔΕΗ λόγω κορωνοϊού - Δωρεάν πάγιο και εκπτώσεις (Video)

Σε μειώσεις στους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος προχωρά η ΔΕΗ για όσο θα κρατήσουν τα έκτακτα μέτρα για τον κορωνοϊό. Επίσης, αυτές είναι 4+1 κατηγορίες που δικαιούνται το επίδομα των 800 ευρώ και εδώ μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα ποσά του δώρου Πάσχα ανάλογα με τις ημέρες εργασίας λόγω κορωνοϊού

Εκπτώσεις στα τιμολόγια της μεταξύ των οποίων και κατάργηση της πάγιας χρέωσης για όλους τους καταναλωτές, ανακοίνωσε η ΔΕΗ. Επίσης, έκπτωση 5 ευρώ για όσους λαμβάνουν ηλεκτρονικό λογαριασμό και επιπλέον 8% για τους ευάλωτους πελάτες και για καταναλώσεις πάνω από 2.000 κιλοβατώρες. Το μέτρο θα ισχύσει από τις 26 Μαρτίου και για τρεις μήνες.

Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε σήμερα τα έκτακτα μέτρα οικονομικής ελάφρυνσης των πελατών της επιχείρησης είναι:

  • Δωρεάν πάγιο για όλους τους πελάτες χαμηλής τάσης.
  • Έκπτωση 8% στους ευάλωτους πελάτες κατηγορίας Β' & Γ' (ηλικιωμένοι άνω των 70 ετών, άτομα σε μηχανική υποστήριξη, που δεν εντάσσονται στο ΚΟΤ). Οι ευάλωτοι πελάτες-δικαιούχοι του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου συνεχίζουν να τιμολογούνται με τα ειδικά προνομιακά τιμολόγια και μεγάλες εκπτώσεις.
  • Έκπτωση 5 ευρώ για όλους τους πελάτες e-bill, παλαιούς και νέους. Η ΔΕΗ συμβουλεύει όλους τους καταναλωτές να εγγραφούν από το κινητό, το tablet ή τον υπολογιστή τους στην υπηρεσία e-bill και να επωφεληθούν τόσο από τις απλοποιημένες διαδικασίες, όσο και από την έκπτωση στους λογαριασμούς τους. Σημειώνεται ότι η ηλεκτρονική πληρωμή του λογαριασμού μέσω της ιστοσελίδα της επιχείρησης ήταν και παραμένει χωρίς προμήθεια.
  • Έκπτωση 8% για νοικοκυριά και επιχειρήσεις χαμηλής τάσης με κατανάλωση πάνω από 2.000 KWh, ώστε να μην επιβαρυνθούν από τις υψηλές καταναλώσεις για όσο διάστημα παραμείνουν στο σπίτι με τις οικογένειές τους, αλλά και για τις επιχειρήσεις, που αυτή την περίοδο δοκιμάζονται.

«Η ΔΕΗ στέκεται δίπλα στην ελληνική κοινωνία τις δύσκολες ώρες που περνάμε. Βασική της προτεραιότητα είναι η διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της χώρας και συγχρόνως η στήριξη των καταναλωτών της. Ειδικά αυτή την κρίσιμη περίοδο, που επιβάλλεται η μεγαλύτερη δυνατή παραμονή μας στο σπίτι. Στο βαθμό των δυνατοτήτων της, προχωρά σε μια σειρά μέτρων οικονομικής ελάφρυνσης των πολιτών. Ενώ παράλληλα, βοηθά όλους τους πελάτες της να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους και να εξυπηρετηθούν από το σπίτι τους καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ 11770 ή μέσα από την ιστοσελίδα www.dei.gr», αναφέρει η επιχείρηση.

Παράλληλα, η ΔΕΗ έχει ήδη προβεί σε σειρά παρεμβάσεων για την βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών της από το τηλεφωνικό κέντρο 11770 και την ιστοσελίδα της www.dei.gr.

Συγκεκριμένα:

Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο καθημερινά από τις 7:00 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.

• Οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν από το 11770 για όλες τις συναλλαγές τους (νέα συμβόλαια, αλλαγές στοιχείων, διακανονισμοί, κλπ.).

• Στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr/epayment όλοι οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν απλά και γρήγορα χωρίς καμία επιπλέον προμήθεια με όλες τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες.

• Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 εξυπηρετεί όσους πελάτες δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές πληρωμές δίνοντάς τους οδηγίες βήμα-βήμα για την πληρωμή μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ.

• Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 θα μπορεί, σε περίπτωση που ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής υπερβαίνει τα 3 λεπτά, να καλεί όσους πελάτες το επιθυμούν, ώστε να βελτιωθεί η διαδικασία εξυπηρέτησής τους.

Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, υπεύθυνος για τον εκσυγχρονισμό της Εμπορίας, Γιώργος Καρακούσης δήλωσε πως «η ΔΕΗ σε αυτή τη δοκιμασία στέκεται δίπλα στο κοινωνικό σύνολο. Οι εργαζόμενοί μας δίνουν τη μάχη για τη διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της χώρας και για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων. Οι πελάτες μας αυτές τις κρίσιμες ώρες πρέπει να μείνουν σπίτι για να παραμείνουν ασφαλείς».

 

Οικονομία

Ροή ειδήσεων

Share