Κυριακή, 29 Μαρτίου 2020

Αδιανόητο: Αυτός είναι ο τζίρος για την Black Friday και Cyber Monday!

Ποια είναι η διαφορά σε σχέση με πέρυσι;

4 Δεκεμβρίου 2019 10:55
Αδιανόητο: Αυτός είναι ο τζίρος για την Black Friday και Cyber Monday!

Ποιος είναι ο τζίρος που έγινε τις ημέρες της Black Friday και Cyber Monday; Τι έδειξαν οι υπολογισμοί που έγιναν φέτος σε σχέση με πέρυσι; Πολλά ήταν τα μαγαζιά που έκαναν φοβερές εκπτώσεις την ημέρα της Black Friday κάτι που εκτόξευσε τις πωλήσεις και τον τζίρο τους!

Σε 3 δισ. ευρώ υπολογίζεται ο τζίρος από την Black Friday και τη Cyber Monday (διαδικτυακή γιορτή του καταναλωτή) για φέτος, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις από διάφορες έρευνες στο Λεκανοπέδιο Αττικής!

Το 2019, οι προτιμήσεις των καταναλωτών στις αγορές και τα καταστήματα της Αττικής διαφοροποιήθηκαν από το 2018, με εξαίρεση την ένδυση-υπόδηση, που, παρά τη μείωση από το 81% πέρυσι στο 75% φέτος, διατήρησε την πρώτη θέση ως δημοφιλέστερη καταναλωτική κατηγορία. Οι ηλεκτρονικές συσκευές, με 44%, ξεπέρασαν σε προτίμηση τα καλλυντικά, που έρχονται τρίτα με 30% και ακολουθούν με 24% αξεσουάρ και κοσμήματα, 22% ηλεκτρικές συσκευές, είδη σπιτιού κ.λπ.

Black Friday τζίρος

Τι είπε ο Βασίλης Κορκίδης για τους καταναλωτές;

Μιλώντας στο Διοικητικό Συμβούλιο του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής, ο πρόεδρός του, Βασίλης Κορκίδης, υποστήριξε πως στο πλαίσιο αυτών των δύο «market events» οι 6 στους 10 καταναλωτές υπολογίζεται ότι αγόρασαν 3-4 προϊόντα και υπηρεσίες, ενώ σύμφωνα με τον μέσο όρο των αποδείξεων ξόδεψαν ο καθένας τους 180-200 ευρώ.

Όπως υπενθύμισε ο ίδιος, στην Ελλάδα, οι δύο πετυχημένες πρακτικές προώθησης πωλήσεων εισήχθησαν ως «market events» για πρώτη φορά το 2015, ενώ από το 2016 άρχισαν να τις εφαρμόζουν όλο και περισσότερες εταιρίες και πλέον με τη μεγάλη συμμετοχή των καταναλωτών έχουν επεκταθεί σε όλες τις τοπικές αγορές κάθε ελληνικής πόλης. Βέβαια υπήρχαν κάποιες παγίδες που έπρεπε να προσέξουν οι καταναλωτές για την ημέρα της Black Friday και της Cyber Monday!

Από εκεί και πέρα, ανέφερε πως φέτος τα «χτυπήματα» για online αγορές σχεδόν διπλασιάστηκαν από πέρυσι, ενώ έκανε λόγο για εντυπωσιακή συμμετοχή και στα δύο «market events» των σούπερ μάρκετ, της εστίασης, των κομμωτηρίων, των παρόχων ενέργειας και της συνδρομητικής τηλεόρασης, των αντιπροσωπειών αυτοκινήτων, των κομμωτηρίων, ακόμα και των αεροπορικών εταιρειών. Υπολογίζεται ότι, από το μεγαλύτερο εύρος συμμετοχής επιχειρήσεων σε περισσότερους κλάδους, ο φετινός τζίρος παρουσιάζεται ενισχυμένος κατά περίπου 4%-5%, σε σύγκριση με πέρυσι.

 

Οικονομία

Ροή ειδήσεων

Share