Τρίτη, 16 Απριλίου 2024

Νεκρός 32χρονος Ισπανός πρώην ποδοσφαιριστής - Παρασύρθηκε από τρένο

Τον χτύπησε αμαξοστοιχία στην πόλη Οβιέδο

1 Μαρτίου 2023 11:13
Νεκρός 32χρονος Ισπανός πρώην ποδοσφαιριστής - Παρασύρθηκε από τρένο
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Ο Πελάγιο Νόβο, Ισπανός πρώην ποδοσφαιριστής των Έτσε, Ρεάλ Οβιέδο και Κόρδοβα, βρήκε τραγικό θάνατο την Τρίτη (28/2), όταν τον χτύπησε τρένο στην πόλη Οβιέδο, αφήνοντας την τελευταία του πνοή σε ηλικία 32 ετών.

Ο Νόβο αγωνίστηκε σε τέσσερις ισπανικούς συλλόγους, την Έλτσε, την Κόρδοβα, τη Λούγκο και την Αλμπαθέτε, ενώ πέρασε επίσης ένα σύντομο χρονικό διάστημα αγωνιζόμενος στην CFR Cluj.

Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: «Τα συστήματα GPS έχουν αγοραστεί από το 2000 και δεν έχουν τοποθετηθεί» - Αποκάλυψη "βόμβα" του γραμματέα της ΓΣΕΕ (Video)

Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Την έλλειψη συγχρόνων συστημάτων GPS από τον σιδηρόδρομο που θα έδειχναν που ακριβώς είναι κάθε τρένο αποκάλυψε στην τηλεόραση του OPEN ο γραμματέας της ΓΣΕΕ, Νίκος Κιουτσούκης. Παράλληλα, διαβάστε εδώ μία «προφητική» ανάρτηση του προέδρου μηχανοδηγών λίγες ώρες πριν από την τραγωδία.

«Είναι διαχρονικό το έγκλημα με τα σιδηροδρομικά έργα» ανέφερε ο γραμματέας της ΓΣΕΕ και πρόσθεσε «να θυμίσω από το 1975 αγωνίζεται η χώρα μας να φτάσει ένα δίκτυο υψηλών ταχυτήτων, μέχρι δηλαδή 200χλμ, όταν σε άλλες χώρες παλεύουν για 500. Με μια διπλή γραμμή, άξονα ΠΑΘΕ, όπου δεν έχει ολοκληρωθεί εδώ και χρόνια, ενώ τα σύγχρονα συστήματα GPS δεν έχουν τοποθετηθεί ακόμα, δεν λειτουργούν». Μάλιστα όπως αποκάλυψε «κάποια έχουν αγοραστεί πολύ πριν, από το 2000».

«Ο ΟΣΕ δεν έχει τα χρήματα που απαιτούνται για να συντηρεί το δίκτυό του»

Ο γραμματέας της ΓΣΕΕ επιπλέον ανέφερε ότι «δεν μπορώ να διανοηθώ ότι έχουμε τη μοναδική σιδηροδρομική εταιρεία μεταφορών ιδιωτικοποιημένη, τη μοναδική σιδηροδρομική εταιρεία επισκευών ιδιωτικοποιημένη, και ότι ο ΟΣΕ δεν έχει τα χρήματα που απαιτούνται για να συντηρεί το δίκτυό του. Δεν είναι σημερινό φαινόμενο, είναι διαχρονικό και η ευθύνη όλων των κυβερνήσεων ήταν αυτή».

Επιπλέον, υπογράμμισε ότι «τα χρήματα τα οποία έχουν δαπανηθεί είναι παρά πολλά. Για παράδειγμα, στη Γαλλία έχουν δαπανηθεί 5 δισ. ενώ εδώ πάνω από 15 δισεκατομμύρια έχουν ξοδευτεί και δεν έχουμε σιδηρόδρομο».

Προφήτης ο Υπουργός Μεταφορών - Ακριβώς 10 μέρες πριν είχε δηλώσει πως: «Δεν παίζουμε με την ασφάλεια των επιβατών στα τρένα»

Σοκαρισμένο είναι το Πανελλήνιο από την ανείπωτη τραγωδία στα Τέμπη με τους νεκρούς να ξεπερνούν τους 36, έπειτα από σύγκρουση τρένων!

Τραγική ειρωνεία πως ο Υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, πριν 10 μέρες είχε ξεκαθαρίσει πως η ασφάλεια των επιβατών των τρένων στην Ελλάδα είναι δεδομένη!

Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι ο ΟΑΣΑ θα πρέπει πλέον να εκπονήσει ένα νέο στρατηγικό σχέδιο για όλη την Αττική, μια συνολική μελέτη, προκειμένου να διαπιστωθεί η συγκοινωνιακή προσφορά ανάλογα με την επιβατική ζήτηση. Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι το νέο σχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες βρίσκεται στη διαδικασία διενέργειας διαγωνισμού και η εκπόνηση της μελέτης θα ξεκινήσει μέσα στο 2023.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών στηλίτευσε μάλιστα την υποκρισία του ΣΥΡΙΖΑ. «Ιδιωτικοποιήσατε τη Hellenic Train σε ένα βράδυ για 45 εκατομμύρια ευρώ και έρχεστε και μας κουνάτε το δάχτυλο. Λίγο έλεος σε αυτή την αίθουσα. Οι δήθεν αριστεροί που θα τα κρατικοποιούσατε.

Τώρα θέλετε να πάει το τρενάκι στο Δήμο. Ο Δήμος μπορεί να λειτουργήσει καλύτερα μία τέτοια σιδηροδρομική γραμμή από ότι μπορεί να λειτουργήσει υπό την αιγίδα του ΟΣΕ και μίας κρατικής οντότητας;» αναρωτήθηκε απευθυνόμενος στην αξιωματική αντιπολίτευση. Τόνισε ότι με τη σύμβαση που υπέγραψε η Κυβέρνηση με τη Hellenic Train διόρθωσε τα κακώς κείμενα της ιδιωτικοποίησης - ξεπουλήματος του ΣΥΡΙΖΑ.

 

Κόσμος

Ροή ειδήσεων

Share