Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024

Καταγγελία σοκ στα Χανιά!

Τι συνέβη;

1 Αυγούστου 2019 18:50
Καταγγελία σοκ στα Χανιά!

Επιπλέον χρέωση για λάδι στη σαλάτα έβαλε ένα εστιατόριο σε παραθαλάσσια περιοχή των Χανίων, σύμφωνα με καταγγελία καταναλωτή στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης.

Σύμφωνα με την καταγγελία, οι πελάτες παρήγγειλαν χωριάτικη σαλάτα. Το εστιατόριο τους έφερε επιπλέον 3 ατομικές συσκευασίες με λάδι, με την καθεμία να χρεώνεται έναντι 0,60 λεπτών εκάστη. Μάλιστα, όπως αναφέρει το zarpanews.gr, στη σαλάτα που τους σερβιρίστηκε είχε ήδη μπει λάδι, ενώ οι πελάτες ούτε ρωτήθηκαν για το εάν ήθελαν επιπλέον, ούτε το χρησιμοποίησαν.

Η Ένωση Καταναλωτών εφιστά την προσοχή στο κοινό και στην ανακοίνωσή της αναφέρει:

«Ενημερώνουμε ότι το είδος λάδι θα πρέπει να αναγράφεται στον τιμοκατάλογο και να παραγγέλλεται από τον πελάτη, η τιμή διαμορφώνεται από το κατάστημα συνετά.

Ως καταναλωτές οφείλουμε να γνωρίζουμε τα δικαιώματα μας και να τα διεκδικούμε άμεσα, από την επιχείρηση, και σε περίπτωση που η επιχείρηση δεν τα κάνει δεκτά, να προβαίνουμε άμεσα σε καταγγελία αρμοδίως (Γεν.Γραμματεία Καταναλωτή 1520 ή Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης 28210923060

Τα δικαιώματά μας ως καταναλωτές, σε ταβέρνες, εστιατόρια ,καφέ μπαρ κ.λ.π είναι:

Τα παραπάνω αναφερόμενα καταστήματα ,πριν από την παραγγελία, υποχρεούνται να διαθέτουν τον τιμοκατάλογο σε κάθε πελάτη. Επιπλέον, τα κάθε μορφής εστιατόρια υποχρεούνται να έχουν αναρτημένο τον τιμοκατάλογο σε εμφανές σημείο στην είσοδο του καταστήματος.

Οι τιμοκατάλογοι συντάσσονται υποχρεωτικά στην ελληνική γλώσσα και προαιρετικά σε ακόμα μία ή περισσότερες ξένες γλώσσες.

Οι υπεύθυνοι των καταστημάτων οφείλουν να εξασφαλίζουν την πληροφόρηση ατόμων με αναπηρία (ΑμεΑ) επί του τηρούμενου τιμοκαταλόγου.

Για ξενοδοχεία και ξενοδοχειακά συγκροτήματα ο τιμοκατάλογος πρέπει να αναρτάται στην εξωτερική όψη της κύριας εισόδου της αίθουσας όπου προσφέρονται τα είδη του τιμοκαταλόγου.

Τα καταστήματα εστίασης, δεν επιτρέπεται να χρεώνουν στην πελατεία τους αξία που αφορά σε «ΚΟΥΒΕΡ» (π.χ.: σερβίτσια, μαχαιροπήρουνα, πετσέτες κ.λπ.).

Το εμφιαλωμένο νερό, το ψωμί δεν προσφέρεται, χρεώνεται, γιαυτό θα πρέπει να είμαστε προσεχτικοί σε αυτό. Συνήθως τα καταστήματα τα φέρνουν χωρίς να τα παραγγείλουμε, εάν δεν συναινούμε, οφείλουμε να ζητήσουμε την επιστροφή τους.

Στους τιμοκαταλόγους θα πρέπει να αναγράφονται όλα τα προσφερόμενα είδη «αλά-κάρτ» ,με τις αντίστοιχες τιμές τους, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

-Πρέπει να διατίθεται τρόπος ηλεκτρονικής πληρωμής.

Τιμοκατάλογοι

Τα αναγραφόμενα στους τιμοκαταλόγους φαγητά και σαλάτες προσφέρονται στους πελάτες:

α. Με τη μερίδα.

β. Με το κιλό. Στην περίπτωση αυτή σημειώνεται υποχρεωτικά η ένδειξη «με το κιλό» δίπλα στο αντίστοιχο είδος.

Ο καταναλωτής θα πρέπει να είναι σε θέση προτού καταναλώσει το είδος κρέατος ή πουλερικών που επέλεξε και διατίθεται με το κιλό, να γνωρίζει το βάρος του συγκεκριμένου είδους, σε βρώσιμη μορφή και την τελική τιμή που θα κληθεί να πληρώσει. Ο καταναλωτής πρέπει να είναι σε θέση, προτού καταναλώσει το είδος ψαριού που επέλεξε και διατίθεται με το κιλό, να γνωρίζει το βάρος του συγκεκριμένου είδους ,σε ωμή μορφή και την τελική τιμή που θα κληθεί να πληρώσει.

Εάν διαθέτουν κατεψυγμένα ψάρια, κρέατα ή λαχανικά, πρέπει να αναγράφονται στον κατάλογο με την ένδειξη «κατεψυγμένο», καθώς και «προμαγειρεμένο» ή «προτηγανισμένο» για φαγητό.

Πρέπει να αναγράφεται το είδος των ελαίων και η χρήση τους.

Προκειμένου για σαλάτες πάσης φύσεως, αναγράφονται η ονομασία κάθε σαλάτας, όπως την ορίζει το κατάστημα και τα βασικά συστατικά που τη συνθέτουν.

Οι προσυσκευασίες των ποτών, οίνων, ζύθου και των εμφιαλωμένων νερών, που διατίθενται ακέραιες στον πελάτη εντός των μονάδων ομαδικής εστίασης, πρέπει να αποσφραγίζονται παρουσία του.

Προσοχή! Οι καταναλωτές πρέπει να ζητούν πάντα απόδειξη και να ελέγχουν τα είδη που παρήγγειλαν. Δεν συνιστά απόδειξη το παραστατικό της παραγγελίας.

Για ενημέρωση καταγγελίες οι καταναλωτές μπορούν να τηλεφωνούν στο 1520 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης στο τηλ.2821092306»

9 λόγοι που θα πρέπει να επιλέγετε πριν από κάθε γεύμα σαλάτα! - Ποια είναι τα οφέλη που προσφέρει στον οργανισμό!

Σαλάτες με ωμά λαχανικά θα πρέπει να υπάρχουν πάντα άφθονες στο τραπέζι μας και να ξεκινούν το κάθε γεύμα, από το πιο επίσημο έως το πιο απλό.

Είναι τροφές που θα πρέπει να αξιοποιήσουμε και να χρησιμοποιούμε όλο και πιο πολύ για πολλούς λόγους:

1. Προετοιμάζουν κατάλληλα το πεπτικό περιβάλλον, δημιουργώντας κατάλληλες συνθήκες στο στομάχι, για να δεχτεί καλά οποιαδήποτε τροφή ακολουθήσει (ζυμαρικά, ψάρι, λαχανικά ή τυριά).

2. Είναι πλούσια σε βιταμίνες, μεταλλικά άλατα και συστατικά που προστίθενται στα πεπτικά ένζυμα και ενισχύουν τη δράση τους.

3. Η παρουσία τους στο έντερο και στο στομάχι δεν επεμβαίνει στις απαιτήσεις των άλλων τροφών.

4. Δεν χρειάζονται ιδιαίτερα γαστρικά υγρα

5. Επειδή περιέχουν πολύ νερό (περίπου 70%) και ίνες, εξασφαλίζουν στη μάζα της τροφής την υγρασία και τον όγκο που χρειάζεται για την εύκολη διέλευσή της από τον πεπτικό σωλήνα.

6. Με το υδατικό μέρος τους συντελούν στην ανανέωση του υγρού των κυττάρων, προσφέροντας ζωτικά συστατικά και διαλύοντας τις τοξίνες.

7. Γεμίζουν θαυμάσια το κενό που νιώθουμε στο στομάχι όταν πεινάμε και που μας κάνει να καταβροχθίζουμε κριτσίνια ή ψωμί με βούτυρο πριν ακόμα αρχίσουμε το γεύμα.

8. Προκαλούν μια διακριτική αίσθηση κορεσμού ώστε να μην περιμένουμε με αγωνία το επόμενο πιάτο.

9. Στην πράξη, μπορούμε να φάμε όση ποσότητα θέλουμε χωρίς υπολογισμούς θερμίδων και κουραστικούς περιορισμούς. Ακόμα και αν κάνουμε δίαιτα, για τις σαλάτες ο δρόμος είναι ανοιχτός.

Δείτε επίσης στο Athensmagazine.gr:

Άσχημη κατάληξη: Νεκρός βρέθηκε ο άντρας που αναζητούνταν στη Λάρισα!

Έκτακτο δελτίο από την ΕΜΥ: Καύσωνας προ των πυλών!

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις και νέα για την Ελλάδα και τον κόσμο στο Athensmagazine.gr

 

 

Κοινωνία

Ροή ειδήσεων

Share