Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2019

Ηράκλειο: Έκλεψε ηλεκτρικό πατίνι και το gps οδήγησε την αστυνομία στο σπίτι του!

Τον εντόπισαν αμέσως!

23 Ιουλίου 2019 13:02
Ηράκλειο: Έκλεψε ηλεκτρικό πατίνι και το gps οδήγησε την αστυνομία στο σπίτι του!

Να κάνει δικό του ένα από τα ηλεκτροκίνητα πατίνια στο Ηράκλειο θέλησε ένας νεαρός Έλληνας και το φόρτωσε στηνκαρότσα του αγροτικού φορτηγού του για να το πάει στο σπίτι του, χωρίς να φαντάζεται ότι είχε εγκατεστημένη ειδική εφαρμογή εντοπισμού! Δείτε τις ρυθμίσεις στην χρήση τους από το Υπουργείο Μεταφορών!

Μέσω αυτής, οι υπεύθυνοι της εταιρείας ακολούθησαν το σήμα που εξέπεμπε το πατίνι, για το οποίο ήταν σίγουροι πως είχε κλαπεί αφού το στίγμα του προερχόταν από σημεία εκτός της επιτρεπόμενης ζώνης που έχουν οριοθετήσει στην πόλη του Ηρακλείου.

 Ηράκλειο: Έκλεψε ηλεκτρικό πατίνι και το gps οδήγησε την αστυνομία στο σπίτι του!

Αμέσως, οι αστυνομικοί εντόπισαν το σπίτι, όπου έκαναν έρευνα και βρήκαν το επίμαχο πατίνι. Ο νεαρός ισχυρίστηκε ότι δεν ήθελε να το κλέψει, αλλά να το προφυλάξει από ενδεχόμενη κλοπή επειδή δήθεν είχε αντιληφθεί ύποπτες κινήσεις κι ότι θα το επέστρεφε την επόμενη ημέρα! Ωστόσο, οι ισχυρισμοί του δεν έπεισαν κι έτσι συνελήφθη και οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Ηρακλείου.

Κανόνες για τα ηλεκτρικά πατίνια στην Ευρώπη!

Κανόνες για τα ηλεκτρικά πατίνια που κυκλοφορούν στην πόλη σκοπεύει να θεσπίσει το Παρίσι, επιβάλλοντας πρόστιμα σε όσους τα χρησιμοποιούν στα πεζοδρόμια. Ταυτόχρονα, θα ορίσει συγκεκριμένους χώρους στάθμευσης και θα επιβάλει ένα ετήσιο τέλος στις διαχειρίστριες εταιρείες.

Ενόψει της υιοθέτησης ενός νόμου για τα ηλεκτρικά πατίνια, που αναμένεται να κατατεθεί στο κοινοβούλιο εντός του έτους, το δημοτικό συμβούλιο της πρωτεύουσας αποφάσισε να επιβάλει πρόστιμο ύψους 135 ευρώ σε όποιον κυκλοφορεί στο πεζοδρόμιο. Το πρόστιμο σε όσους μπλοκάρουν τα πεζοδρόμια παρκάροντας εκεί τα πατίνια τους, θα φτάνει τα 35 ευρώ ενώ δημοτικοί υπάλληλοι θα αναλάβουν να τα απομακρύνουν.

Ο δήμος, μολονότι στηρίζει τους νέους τρόπους μετακίνησης που αντικαθιστούν τα ρυπογόνα οχήματα, τόνισε ότι η χρήση των ηλεκτρικών πατινιών, που αυξάνεται ραγδαία, θέτει σε κίνδυνο τους πεζούς, ιδίως τους ηλικιωμένους και τα μικρά παιδιά. Η στάθμευσή τους οπουδήποτε εμποδίζει τους γονείς με καροτσάκια και τους ανθρώπους με αναπηρίες.

undefined

Μέχρι τα τέλη του έτους η πόλη θα δημιουργήσει περίπου 2.500 χώρους στάθμευσης για τα ηλεκτρικά πατίνια (τα "τροτινέτ" στα γαλλικά) και εξετάζει το ενδεχόμενο να γίνει υποχρεωτικό για τους χρήστες να τα αφήνουν μόνο στα καθορισμένα σημεία.

Εννέα εταιρείες -μεταξύ των οποίων και οι καλιφορνέζικες Lime και Bird- λειτουργούν σήμερα περίπου 15.000 ηλεκτρικά πατίνια στο Παρίσι. Ο αριθμός αυτός εκτιμάται ότι θα αυξηθεί στα 40.000 μέχρι το τέλος του έτους. Εταιρείες όπως οι Bolt, Wind και Voi έχουν επίσης ρίξει στην κυκλοφορία εκατοντάδες "τροτινέτ".

Οι εταιρείες θα πρέπει να πληρώνουν ετήσιο τέλος ύψους τουλάχιστον 50 ευρώ ανά ηλεκτρικό πατίνι για τα πρώτα 499. Το τέλος θα φτάνει τα 65 ευρώ ανά πατίνι για τις εταιρείες που έχουν περισσότερα από 3.000.

Τον Δεκέμβριο, ο δήμος της Μαδρίτης διέταξε τις εταιρείες Voi, Wind και Lime να απομακρύνουν τα ηλεκτρικά πατίνια τους από τους δρόμους, με το σκεπτικό ότι δεν τηρούσαν τον κανονισμό που όριζε σε ποιες περιοχές επιτρεπόταν να κυκλοφορούν.

Στη Γερμανία πάντως η κυβέρνηση ενέκρινε σήμερα την κυκλοφορία όχι μόνο των "οχημάτων με ηλεκτροκίνηση χωρίς κάθισμα" αλλά και των ηλεκτρικών μονόκυκλων στους δρόμους, που θα μπορούν να "συμβιώνουν" στο εξής με τους πεζούς και τους ποδηλάτες.

"Θέλουμε να ανοίξουμε νέους δρόμους για μια πιο σύγχρονη, υγιεινή και οικολογική μετακίνηση στις πόλεις", δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Αντρέας Σόιερ, τονίζοντας το "τεράστιο δυναμικό" των ηλεκτρικών πατινιών. Σύμφωνα με τον υπουργό, πρόκειται για "μια πραγματική εναλλακτική λύση, ιδανική για να καλύψει κανείς το τελευταίο χιλιόμετρο από τον σταθμό του μετρό ή τη στάση του λεωφορείου μέχρι το σπίτι του ή την εργασία του".

Το ρυθμιστικό πλαίσιο που εγκρίθηκε σήμερα διαχωρίζει τα πατίνια η ταχύτητα των οποίων δεν υπερβαίνει τα 12 χιλιόμετρα (επιτρέπεται να τα χρησιμοποιούν και παιδιά, από 12 ετών και άνω, αλλά μόνο στα πεζοδρόμια) και εκείνα που φτάνουν τα 20 χιλιόμετρα (για άτομα άνω των 14 ετών και μπορούν να κυκλοφορούν στους ποδηλατόδρομους).

"Αν τα ηλεκτρικά πατίνια επιτραπούν στα πεζοδρόμια, θα αυξηθούν τα δυστυχήματα", προέβλεψε ωστόσο στην εφημερίδα Neuen Osnabrucker Zeitung ένα στέλεχος ασφαλιστικής εταιρείας. Η ταχύτητα των 11,9 χιλιομέτρων την ώρα, εξήγησε, είναι "τουλάχιστον διπλάσια από εκείνη με την οποία κυκλοφορούν οι πεζοί" και επομένως για τους τελευταίους συνιστά "κίνδυνο".

Δείτε επίσης στο Athensmagazine.gr:

Συνεχίζουν να πετάνε ηλεκτρικά πατίνια στον Θερμαϊκό!

Παρίσι: Νεαρός έχασε τη ζωή του από ηλεκτρικό πατίνι!

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις για την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο Athensmagazine.gr

 

Επαρχία

Ροή ειδήσεων

Share