Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024

Έχουν ξεφύγει στη Μύκονο: Το ίδιο σουβλάκι είχε άλλη τιμή για Έλληνες και άλλη για ξένους!

Τρομερές καταγγελίες!

4 Ιουνίου 2019 20:59
Έχουν ξεφύγει στη Μύκονο: Το ίδιο σουβλάκι είχε άλλη τιμή για Έλληνες και άλλη για ξένους!

Έχει... χαθεί εδώ και πολλά χρόνια η «μπάλα» στη Μύκονο, όπου με λιγοστές εξαιρέσεις ο καθένας χρεώνει ό,τι θέλει -ακόμα και άλλες τιμές για Έλληνες και άλλες για αλλοδαπούς τουρίστες. Αυτές τις άλλες τιμές «βίωσε» για τα καλά Ελληνίδα τουρίστρια την Δευτέρα, όταν επισκέφθηκε για δεύτερη φορά μέσα σε δύο ημέρες το ίδιο οβελιστήριο, που βρίσκεται στην Χώρα, σε ένα από τα πιο πολυσύχναστα δρομάκια.

Εκεί, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει στην ανάρτησή της στο Facebook, δοκίμασε μια... δυσάρεστη έκπληξη, μία μέρα μετά την πρώτη της επίσκεψη. Όπως γράφει, την πρώτη φορά αυτή, ο φίλος της και τρεις ξένοι φίλοι τους από το Νεπάλ πήραν από ένα σουβλάκι τυλιχτό, το οποίο κόστιζε 3,5 ευρώ το ένα. Τους εξυπηρέτησε μια κυρία Θεσσαλονικιά, όπως αναφέρει στην ανάρτησή της, την οποία χαρακτηρίζει ευγενέστατη.

Την επομένη, προφανώς ευχαριστημένοι από την πρώτη φορά, η παρέα των πέντε ατόμων επέστρεψε στο ίδιο οβελιστήριο, για να φάνε πάλι από ένα σουβλάκι. Μόνο που αυτή την φορά η τιμή διαφοροποιήθηκε, αφού ο κύριος που τους εξυπηρέτησε, χρέωσε 3,5 ευρώ το τυλιχτό μόνο για την ίδια και τον φίλο της και ανέβασε την τιμή στα πέντε ευρώ για τους τρεις ξένους από το Νεπάλ!

«Όταν του είπα ότι ξαναήρθαμε και πληρώσαμε 3,5 και όχι 5 ευρώ το σουβλάκι, μου λέει όχι γι' αυτούς με πολύ άσχημο ύφος (λες και το νησί δεν ζει από τον τουρισμό του)!!!».

Η συνέχεια, όταν, σύμφωνα με την καταγγέλλουσα, ζητήθηκαν ευγενικά εξηγήσεις από τον κύριο, ήταν ένα μπαράζ ύβρεων, ειδικά όταν άκουσε από την γυναίκα να του απαντάει ψύχραιμα «ας μην προβούμε σε καταγγελίες».

Πάντα σύμφωνα με τα γραφόμενά της, ο κύριος κινήθηκε απειλητικά εναντίον της και συγκρατήθηκε από σερβιτόρο του καταστήματος, ώστε η παρέα να αποχωρήσει μετά το άγριο επεισόδιο. Παρά την καταγγελία της, την ίδια στιγμή, στο Αστυνομικό Τμήμα του νησιού, αστυνομικοί δεν εμφανίστηκαν ποτέ στο μαγαζί, αν και η ίδια περίμενε για δύο ολόκληρες ώρες την άφιξή τους.

Έτσι, «ανέβασε» στο Facebook τα όσα βίωσε στο οβελιστήριο, μαζί με φωτογραφία του μαγαζιού, κλείνοντας την ανάρτησή της, με την φράση: «Δεν θα γίνουμε άνθρωποι ποτέ».

Πηγή: protothema.gr

Μύκονος: Η απάντηση του εστιατορίου που χρέωνε 600 ευρώ τα καλαμάρια!

Το εστιατόριο στη Μύκονο που χρεώνει 6 μερίδες καλαμάρι 591 ευρώ απαντά και καλεί τον τουρίστα να διορθώσει την κριτική του.

Σάλο έχει προκαλέσει στο Trip Advisor ένα εστιατόριο στον Πλατύ Γιαλό της Μυκόνου για τις υπέρογκες τιμές του, αλλά και για το γεγονός πως οι πελάτες καταγγέλλουν ότι δεν ενημερώνονται εκ των προτέρων για το υψηλό κοστολόγιο.

Για παράδειγμα, τουρίστας από το Μπρούκλιν κατήγγειλε ότι για έξι μερίδες καλαμάρι, τρεις σαλάτες του Καίσαρα, ένα χυμό τομάτας, πέντε μπίρες και δύο μπουκάλια νερό και πλήρωσαν το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 836,20 ευρώ!

Ανάλογες καταγγελίες έγιναν κι από άλλους τουρίστες. Χαρακτηριστική είναι η ανάρτηση του χρήστη Mevrouuwtje B που ανήρτησε και τη σχετική απόδειξη στον ιστότοπο γράφοντας: «Είδαμε το εστιατόριο και μπήκαμε μέσα. Το προσωπικό ήταν προσποιητά ευγενικό μαζί μας. Είναι πολύ πονηροί κι ενοχλητικοί μέχρι να παραγγείλεις κάτι. Νομίζαμε ότι πήραμε μακαρονάδα με 100 γραμμάρια αστακό έναντι 29 ευρώ, αλλά τα 100 γρ. έγιναν 600 γρ. Μας είπαν ψέματα στον υπέρτατο βαθμό! Δεν συστήνω σε κανέναν αυτό το ψεύτικα πολυτελές εστιατόριο. Είναι μεγάλη απάτη!».

Το εστιατόριο απάντησε στην κριτική αποδίδοντας το όλο περιστατικό σε «παρεξήγηση» για την οποία δεν ευθύνεται εκείνο και καλεί τον τουρίστα να αφαιρέσει τη λέξη απάτη από την κριτική του. Η απάντηση του διευθυντή του εστιατορίου: «Αγαπητέ κύριε, οι σερβιτόροι παίρνουν παραγγελίες βασισμένες στις τιμές που αναγράφονται ξεκάθαρα στους καταλόγους μας. Αν υπήρξε κάποιου είδους παρεξήγηση με τις χρεώσεις που σας προκάλεσαν δυσαρέσκεια, λυπούμαι ειλικρινά. Ωστόσο, δεν υπήρξε καμία τέτοια πρόθεση από μέρους μας. Θα εκτιμούσα αν διορθώνατε την κριτική σας, αφαιρώντας προσβλητικούς χαρακτηρισμούς όπως “απάτη”. Από την περιγραφή των γεγονότων, δεν βλέπω πώς μπορείτε να δικαιολογήσετε τέτοιου είδους χαρακτηρισμούς».

 

Κοινωνία

Ροή ειδήσεων

Share