Οργή πολιτών για το Market Pass 2: Γιατί δεν μπήκαν τα λεφτά στους λογαριασμούς - Πότε θα γίνει η πολυπόθητη πληρωμή
Δυσάρεστη έκπληξη επεφύλασσε η χθεσινή ημέρα σε όλους όσους περίμεναν το βοήθημα

Υπομονή μέχρι τη… Δευτέρα (2/10) θα πρέπει να κάνουν όσοι δεν έχουν δει ακόμη το Market Pass 2 στους τραπεζικούς λογαριασμούς τους ή στην άυλη κάρτα.
Πολλοί δικαιούχοι του Market Pass δεν έχουν δει ακόμη χρήματα στους λογαριασμούς τους ή στην άυλη χρεωστική κάρτα που έχουν δηλώσει για το επίδομα της ακρίβειας και εύλογα αναρωτιούνται γιατί δεν μπήκαν τα λεφτά .
Νεότερη επίσημη ενημέρωση δεν υπάρχει για αυτή την καθυστέρηση αλλά σύμφωνα με πληροφορίες η πληρωμή του market pass έχει ξεκινήσει από το μεσημέρι της Παρασκευής (29/9) και η καταβολή του επιδόματος γίνεται σταδιακά και θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τη Δευτέρα (2/10).
Αυτό τουλάχιστον ανέφερε η ανακοίνωση που είχε βγάλει το υπουργείο Οικονομικών όταν έγιναν γνωστές οι λεπτομέρειες του Market Pass 2. Επισημαίνει ότι θα καταβληθεί συνολική οικονομική ενίσχυση 227 εκατομμυρίων ευρώ ενώ οι πληρωμές του Market Pass αφορούν τους μήνες Αύγουστο, Σεπτέμβριο, Οκτώβριο.
Ανάσα: Έσκασε τώρα επίδομα 600 ευρώ προς όλους
Νέο επίδομα ύψους 600 ευρώ έσκασε και γίνονται ουρές από τους πολίτες. Συγκεκριμένα, ανοιχτή για την υποβολή αιτήσεων είναι η ψηφιακή πλατφόρμα που αφορά στη χορήγηση εισοδηματικής ενίσχυσης οικογενειών – τουλάχιστον 2 ατόμων – που διαμένουν συνεχώς σε Ορεινές και Μειονεκτικές Περιοχές για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο ετών.
Η ψηφιακή πλατφόρμα θα παραμείνει ανοιχτή για την υποβολή των αιτήσεων μέχρι την 30.10.2023.
Το ποσό της ενίσχυσης είναι 600 ευρώ ετησίως, εφόσον το οικογενειακό εισόδημα του αιτούντος ανά έτος δεν υπερβαίνει τα 3.000 ευρώ, ή 300 ευρώ ετησίως, εφόσον το οικογενειακό εισόδημα ανά έτος κυμαίνεται μεταξύ 3.000 έως 4.700 ευρώ.
Δείτε με την ευκαιρία: Τεράστια ανάσα: Η κυβέρνηση δίνει επίδομα 400 ευρώ προς όλους
Οι πολίτες των οποίων η αίτηση του 2022 απορρίφθηκε, πρέπει να υποβάλλουν νέα αίτηση για το έτος 2023, προκειμένου να εξεταστεί κατά πόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις χορήγησης της εισοδηματικής ενίσχυσης.
Οι δικαιούχοι μπορούν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία υποβολής του αιτήματός τους και ηλεκτρονικά με τους προσωπικούς κωδικούς TAXIS.
Στη συνέχεια, θα πραγματοποιούνται αυτόματοι έλεγχοι και διασταυρώσεις στοιχείων του αιτούντος, ενώ στο τέλος της διαδικασίας θα αποστέλλεται στον ενδιαφερόμενο η σχετική ειδοποίηση, με email ή με sms.
Όποιοι ωφελούμενοι θέλουν μπορούν να απευθύνονται και στο ΚΕΠ της περιοχής τους, όπου διαπιστευμένοι υπάλληλοι θα αναλαμβάνουν να διεκπεραιώσουν αντ’ αυτών το σύνολο της διαδικασίας μέχρι την οριστική κατάθεση και τη σχετική απάντηση.
Στο πλαίσιο της ψηφιακής εφαρμογής, οι πολίτες των οποίων η αίτηση για το 2022 εγκρίθηκε, θα κληθούν (μέσω αυτοματοποιημένων ειδοποιήσεων με email και sms) να προβούν, εντός του ανωτέρω χρονικού διαστήματος, είτε με την είσοδό τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση της εφαρμογής, είτε μέσω ΚΕΠ, να συμπληρώσουν και να επικαιροποιήσουν, στην εκκρεμή αίτηση έτους 2023, τα επιπλέον αναγκαία στοιχεία για τις αυτόματες διασταυρώσεις και στη συνέχεια να τα αποθηκεύσουν ώστε να εκτελεστούν οι απαραίτητοι αυτόματοι έλεγχοι.
Μετά την ηλεκτρονική διασταύρωση των δεδομένων από την ΑΑΔΕ, ενδέχεται, εφόσον απαιτηθεί, να κληθούν να συμπληρώσουν στην αίτηση επιπλέον στοιχεία.
Στη συνέχεια και σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να προβούν στην οριστικοποίηση της αίτησής τους ώστε να θεωρηθεί εν ισχύ για το έτος 2023.
Ο σύνδεσμος της ψηφιακής πλατφόρμας για την υποβολή των αιτήσεων είναι : https://www.gov.gr/ipiresies/ugeia-kai-pronoia/epidomata/eisodematike-eniskhuse-oreinon-e-kai-meionektikon-periokhon), ή απευθείας στη διεύθυνση https://oreina.epidomata.gov.gr/).
Ο σύνδεσμος είναι προσβάσιμος και μέσω του site του ΟΠΕΚΑ (opeka.gr) στο πεδίο Οικογένειες.