Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024

ΔΕΗ: Εκπτώσεις 50% στο πάγιο

Δείτε με ποιον τρόπο

17 Ιουλίου 2020 07:56
ΔΕΗ: Εκπτώσεις 50% στο πάγιο
Από Γιάννης Κυριακόπουλος

Ένα νέο ψηφιακό προϊόν με προνομιακή χρέωση για τους οικιακούς πελάτες της ΔΕΗ προσφέρει από την Τετάρτη, 15 Ιουλίου η Eπιχείρηση καθώς τους δίνει τη δυνατότητα να εξοικονομήσουν χρήματα και χρόνο πραγματοποιώντας όλες τις συναλλαγές τους ηλεκτρονικά. Παράλληλα, σε χρήσιμες ερωτήσεις σχετικά με τους λογαριασμούς ρεύματος έδωσε απαντήσεις η ΔΕΗ.

Πρόκειται για το ΔΕΗ MyHome Online το οποίο διατίθεται με χαμηλότερο πάγιο σε σχέση με τα βασικά προϊόντα της ΔΕΗ και με μία μόνο κλίμακα χρέωσης ενέργειας την ημέρα. Οι πελάτες που θα επιλέξουν το ΔΕΗ MyHome Online θα έχουν επιπλέον έκπτωση 50% στο ήδη χαμηλότερο πάγιο και επιστροφή 30 ευρώ στη διάρκεια του συμβολαίου καθώς και την έκπτωση συνέπειας 5%.

Το νέο προϊόν ΔΕΗ MyHome Online είναι 24μηνης διάρκειας και είναι διαθέσιμο μόνο ηλεκτρονικά. Οι πελάτες θα λαμβάνουν μηνιαίο ηλεκτρονικό λογαριασμό, μέσω της υπηρεσίας e-bill και θα εξοφλούν τον λογαριασμό τους αποκλειστικά με πάγια εντολή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή τραπεζικού λογαριασμού. Η επικοινωνία με τη ΔΕΗ θα γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr ή τηλεφωνικά στο 11770.

ΔΕΗ: Διατηρεί έως τον Σεπτέμβριο την έκπτωση 8% - Ποιους αφορά

Λόγω των αυξημένων ενεργειακών αναγκών της θερινής περιόδου, η ΔΕΗ διατηρεί την έκπτωση 8% για τις καταναλώσεις πάνω από 2.000 KWh για τους οικιακούς πελάτες έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της. Παράλληλα, έως αύριο Τρίτη θα πρέπει να καταβληθεί το Δώρο του Πάσχα στους εργαζόμενους των πληττόμενων επιχειρήσεων που δεν είχε καταβληθεί τον Απρίλιο.

Επίσης, στηρίζει την επανεκκίνηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, ενισχύοντας την προσπάθεια να ψηφιοποιήσουν περαιτέρω τις δραστηριότητές τους και προσφέρει έκπτωση 5 ευρώ (ή €2,5 μηνιαίως) στους λογαριασμούς e-bill για όλους τους πελάτες, ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που θα επιλέξουν να εγγραφούν και να λαμβάνουν ηλεκτρονικό λογαριασμό.

Στο πλαίσιο βελτίωσης των υπηρεσιών και εμπλουτισμού των εναλλακτικών καναλιών εξυπηρέτησης, η ΔΕΗ έχει προχωρήσει στις εξής ενέργειες:

  • Έχει ήδη αναβαθμίσει το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11770, το οποίο λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο από τις 7 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.
  • Δίνει τη δυνατότητα τηλεφωνικής πληρωμής στο 11770 09:00 π.μ.-17:00μ.μ. και ηλεκτρονικής πληρωμής 24/7 στο www.dei.gr χωρίς καμία επιπλέον προμήθεια.
  • Παρέχει τη δυνατότητα ηλεκτρονικού συμβολαίου μέσω της υπηρεσίας e-contract για νέες συνδέσεις, αλλαγή στοιχείων συμβολαίου κλπ. από το σπίτι.
  • Εξυπηρετεί μέσω Facebook, ενώ έχει θέσει σε λειτουργία και την Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθό. Πρόκειται για την εφαρμογή, που απαντά σε όλες τις ερωτήσεις των πελατών άμεσα μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr και μέσω messenger.
  • Από τις 15.06.2020 λειτουργεί τρία κεντρικά της καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (Αριστείδου, Ομόνοια, Τσιμισκή) με διευρυμένο ωράριο 07:30 π.μ-20:00 μ.μ.
  • Στα ανωτέρω τρία καταστήματα δίνεται η δυνατότητα για εξυπηρέτηση μέσω ραντεβού από τις 08:00 π.μ.-19:30 μ.μ., το οποίο μπορεί να κλείσει ο πελάτης ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr ή τηλεφωνικά στο 11770.
 

Οικονομία

Ροή ειδήσεων

Share