Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024

Aνατρεπτική έρευνα: Γίνε εξυπνότερος με τον πιο απρόσμενο τρόπο!

Δες πως!

27 Απριλίου 2018 15:09
Aνατρεπτική έρευνα: Γίνε εξυπνότερος με τον πιο απρόσμενο τρόπο!

Πόσες έρευνες έχουν υπάρξει για την εξυπνάδα κατά καιρούς. Οι περισσότεροι από εμάς είμαστε δύσπιστοι απέναντι τους, ιδιαίτερα όταν αυτό που αποδεικνύουν είναι παράλογο. Μια τέτοια έρευνα είναι και η παρακάτω.

Που λέτε, τα χρώματα, εκτός από το ότι ομορφαίνουν τη ζωή και την καθημερινότητά μας, τελικά έχουν και σημαντική επίδραση στην ψυχολογία και το πνεύμα μας. Ένα συγκεκριμένο, δε, χρώμα, μας κάνει και εξυπνότερους. Ποιο είναι αυτό; Το κόκκινο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πως θα κινηθούν τα ΜΜΜ την Πρωτομαγιά! Στάσεις εργασίας και απεργίες!

Ερευνητές ζήτησαν από τους συμμετέχοντες της μελέτης να ολοκληρώσουν διάφορες εργασίες. Κάποιες απαιτούσαν δημιουργικότητα, κάποιες άλλες προσοχή και λεπτομέρεια. Οι δοκιμασίες γίνονταν σε περιβάλλον ηλεκτρονικού υπολογιστή, είτε σε μπλε είτε σε κόκκινο φόντο.

Τι συνέβη;

Στο κόκκινο φόντο, οι συμμετέχοντες είχαν καλύτερη απόδοση στις εργασίες που απαιτούσαν λεπτομέρεια.

Στο μπλε φόντο, οι συμμετέχοντες είχαν διπλάσιες δημιουργικές ιδέες.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Power Of Love - Διαρροή βόμβα: Αυτοί είναι οι δύο παίκτες που αποχωρούν από το παιχνίδι!

Οι ερευνητές ανέπτυξαν μια θεωρία για το λόγο που συνέβη το παραπάνω. «Χάρη στις πινακίδες που προειδοποιούν, όπως το “stop” στους δρόμους για τα οχήματα, οι λάμπες έκτακτες ανάγκες, ακόμη και το στυλό που διορθώνει τα γραπτά η δασκάλα, οι άνθρωποι συνδέουμε το κόκκινο με τον κίνδυνο, τα λάθη και την προειδοποίηση», ανέφερε η καθηγήτρια Juliet Zhu και συμπλήρωσε: «Το κίνητρο της αποφυγής ή της κατάστασης αυξημένου κινδύνου που δημιουργεί το κόκκινο, μας κάνει να είμαστε σε επαγρύπνηση και μας βοηθά να εκτελούμε καθήκοντα όπου απαιτείται πολλή προσοχή».

Να σημειώσουμε εδώ ότι η έρευνα διεξήχθη ώστε να διαπιστωθεί πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα διάφορα χρώματα για να εξυπηρετηθούν δράσεις marketing. Για παράδειγμα, στις διαφημίσεις οδοντόπαστας, το κόκκινο ήταν πιο αποτελεσματικό ως marketing γιατί συνδυάστηκε με την αποφυγή προβλημάτων στη στοματική κοιλότητα.

Αντίθετα, το μπλε απέδωσε καλύτερα όταν συνδυάστηκε με θετικούς σκοπούς, όπως πώς να διατηρήσουμε λευκά τα δόντια μας.

 

Οικονομία

Ροή ειδήσεων

Share