Συναγερμός στον Ταύρο: Έκρηξη από γκαζάκια κοντά στο σταθμό του ΗΣΑΠ
Τρόμος στην περιοχή
Συναγερμός επικράτησε στην περιοχή του Ταύρου, καθώς άγνωστοι τοποθέτησαν γκαζάκια κοντά στο σταθμό του ΗΣΑΠ κατά τη διάρκεια της νύχτας του Σαββάτου (2/3).
Στον Ταύρο, στην οδό Θεσσαλονίκης, όπου έχει τις εγκαταστάσεις του ένα ιδιωτικό κολέγιο γύρω στις δύο παρά δέκα τα ξημερώματα σήμερα, Κυριακή (3/3), σημειώθηκε έκρηξη.
Η έκρηξη προκλήθηκε από αγνώστους που τοποθέτησαν γαζάκια κι έτσι έσπασε η τζαμαρία του κολεγίου. Δεν προκλήθηκαν άλλες ζημιές πέρα από τις υλικές, με μια άλλη έκρηξη πρόσφατα να έχει απασχολήσει την χώρα.
Ο Νίκος Ρήγας, αντιπρόεδρος ένωσης αστυνομικών υπαλλήλων Αθηνών ερωτηθείς εάν με το συγκεκριμένο περιστατικό μπορεί να υπάρξει συσχετισμός με το νομοσχέδιο που θα ψηφιστεί αυτή την εβδομάδα για τα μη κρατικά πανεπιστήμια είπε: «Δεν έχει ξαναγίνει επίθεση σε ιδιωτικό κολέγιο. Δεν ξέρει κανείς μέχρι στιγμή τι έχει συμβεί, από το βιντεοληπτικό υλικό θα δούμε τις κινήσεις των δραστών».
Νέα εποχή στον ΗΣΑΠ: Απλώνει τις ράγες του ο Ηλεκτρικός - Πού θα κατασκευαστούν οι 6 νέοι σταθμοί
Δύο επεκτάσεις της «πράσινης» Γραμμής που εξετάζονται αναμένεται να καταστήσουν ευκολότερες τις μετακινήσεις των πολιτών και των επισκεπτών της πρωτεύουσας.
Την ίδια ώρα που προχωρούν οι εργασίες για την κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό και η επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον βρίσκεται ένα βήμα πριν την ανάδειξη του αναδόχου, ενδιαφέρον συγκεντρώνει και το μέλλον του «Ηλεκτρικού», ήτοι της Γραμμής 1.
Μολονότι βρισκόμαστε σε ιδιαίτερα πρώιμο στάδιο, κατά καιρούς έχουν υπάρξει κυβερνητικές εξαγγελίες για επεκτάσεις που θα δώσουν τέλος στη συγκοινωνιακή απομόνωση πολλών περιοχών του λεκανοπεδίου.
Επέκταση προς ΚΠΙΣΝ
Μια επέκταση που ίσως δούμε μέσα στα επόμενα χρόνια είναι αυτή προς το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, το οποίο σε ετήσια βάση δέχεται εκατομμύρια επισκέπτες.
Έχει ολοκληρωθεί η μελέτη χάραξης που προβλέπει τη δημιουργία ενός υπόγειου κλάδου της Γραμμής 1 μέσω διακλάδωσης μετά τον σταθμό Θησείου, με τη γραμμή να έχει μήκος περίπου 3,5 χλμ. και 4 σταθμούς: Άνω Πετράλωνα, Πλατεία Δαβάκη, Λόφος Φιλαρέτου και το Κέντρο Πολιτισμού.
Στο έργο, προϋπολογισμού περί τα 450 εκατ. ευρώ αναφέρθηκε πρόσφατα και o Γενικός Διευθυντής του ΚΠΙΣΝ, κ. Δημήτρης Πρωτοψάλτου, επισημαίνοντας ότι αποτελεί διαχρονικό αίτημα του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και υποχρέωση του ελληνικού δημοσίου.
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με την προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η χρηματοδότηση του έργου δεν αποτελεί πρόβλημα, καθώς τα έργα μετρό προκρίνονται από την ΕΕ και στηρίζονται από την ΕΤΕπ.
Επέκταση προς Εθνική Οδό
Πέρα από τα Νότια Προάστια της Αθήνας, η Γραμμή 1 του Μετρό δεν αποκλείεται να λύσει και ένα χρόνιο πρόβλημα της πρωτεύουσας, ήτοι τη σύνδεση των μέσω σταθερής τροχιάς με την Εθνική Οδό.
Αυτό θα γίνει με μία επέκταση από την Κηφισιά έως τον Κόμβο της Βαρυμπόμπης, στην οποία είχε αναφερθεί η πρώην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Η επέκταση εξετάζεται να γίνει με υπογειοποίηση του σημερινού τερματικού σταθμού «Κηφισιά» και μετά με σήραγγα περίπου 2,5-3 χιλιομέτρων να δημιουργηθεί ο ενδιάμεσος σταθμός «Νέα Ερυθραία» και τελικά η γραμμή να καταλήγει σε τερματικό σταθμό στη Βαρυμπόμπη.
Πηγή: carandmotor.gr