Πρόστιμο 12.560 ευρώ και λίγο είναι: «Γκαζιάρης» παππούς μπήκε ανάποδα στη Βασιλίσσης Σοφίας και παραβίασε τον μισό ΚΟΚ μέχρι την Παλλήνη!
Ο ηλικιωμένος την είδε «ραλίστας» και ευτυχώς δεν προκάλεσε κάποιο σοβαρό τροχαίο
Συνελήφθη μετά από καταδίωξη ένας ηλικιωμένος ο οποίο τις πρωινές ώρες της Κυριακής (17/12) είχε μπει στο αντίθετο ρεύμα της Βασιλίσσης Σοφίας.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, οι αστυνομικοί όταν τον αντιλήφθηκαν, κάλεσαν τον 75χρονο με χρήση ηχητικών και φωτεινών μέσων τον οδηγό να ακινητοποιήσει το όχημα του, αλλά ο ίδιος ανέπτυξε ταχύτητα και άρχισε να παραβιάζει διαδοχικά τα φανάρια, κινούμενος αντίθετα σε δρόμους του κέντρου της Αθήνας, σε γραμμές του τραμ αλλά και το πεζοδρόμιο.
Καταδίωξη μέχρι την Παλλήνη
Έπειτα, διήλθε από το Κολωνάκι και τους Αμπελόκηπους, κατευθύνθηκε στη Λεωφόρο Μεσογείων, εισήλθε στην Αττική Οδό όπου και κατέληξε στην περιοχή της Παλλήνης, όπου και ακινητοποιήθηκε τελικά με ασφάλεια, ενώ σε όλη τη διαδρομή του, οι αστυνομικοί τον επιτηρούσαν για να μην προκαλέσει κάποιο ατύχημα.
Η «καμπάνα» που του επεβλήθη
Στον 75χρονο βεβαιώθηκαν οι τροχονομικές παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, κίνηση αντίθετα σε μονόδρομο, παραβίαση διπλής διαχωριστικής λωρίδας κ.α. και του επιβλήθηκαν πρόστιμα 12.560 ευρώ.
Παράλληλα, του αφαιρέθηκε η άδεια οδήγησης για 1.160 ημέρες, του επιβλήθηκαν 175 πόντοι στο ΣΕΣΟ, του αφαιρέθηκαν τα στοιχεία κυκλοφορίας του οχήματος (άδεια και πινακίδες κυκλοφορίας) για 400 ημέρες και κατασχέθηκε το όχημα.
Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών ενώ δρομολογούνται οι διαδικασίες να του αφαιρεθεί δια βίου η ικανότητα οδήγησης.
Τέλος η οδήγηση τη νύχτα: Ποιοι δε θα μπορούν να κάθονται πίσω από το τιμόνι - Το πρόστιμο
Μια κατηγορία οδηγών θα πρέπει να ξεχάσει την οδήγηση κατά τις προχωρημένες βραδινές ώρες εφόσον πάρει το «πράσινο φως» η πρόταση του Ευρωκοινοβουλίου.
Σημαντικές προσπάθειες για την υλοποίηση του οράματος για μηδενικούς θανάτους από τροχαία ατυχήματα έως το 2050 καταβάλλει η ΕΕ.
Μέχρι στιγμής, οι προσπάθειες έχουν οδηγήσει σε μείωση των θανάτων από τροχαία ατυχήματα από 51.400 το 2001 σε 19.800 το 2021, αλλά για να επιτευχθεί ο φιλόδοξος στόχος των μηδενικών απωλειών ζωών απαιτείται ακόμα πιο αποφασιστική δράση σε όλα τα μέτωπα για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας.
Στο πλαίσιο αυτό, την 1η Μαρτίου του 2023 η Κομισιόν παρουσίασε τις προτάσεις της για τον εκσυγχρονισμό των κανόνων για τις άδειες οδήγησης. Με την ευκαιρία, θυμίζουμε πως ισχύει πια 80 ευρώ πρόστιμο για κάτι που κάνουν ΟΛΟΙ οι Έλληνες οδηγοί!
Πρόκειται για κάποιες προτάσεις που εξετάστηκαν από το Ευρωκοινοβούλιο, το οποίο λίγο αργότερα παρουσίασε ορισμένες τροπολογίες. Σε μία από αυτές προβλέπεται επιβολή περιορισμών οδήγησης κατά τις νυχτερινές ώρες, οι οποίοι ωστόσο δεν θα είναι οριζόντιοι, καθώς θα αφορούν μια πολύ συγκεκριμένη κατηγορία οδηγών.
Πρόκειται για όσους είναι είναι αρχάριοι, δηλαδή απέκτησαν πρόσφατα το δίπλωμα οδήγησης, με την απαγόρευση κυλοφορίας να εφαρμόζεται από τα μεσάνυχτα έως και τις 6.00 π.μ.
Μεταξύ άλλων, για τους αρχάριους οδηγούς, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο προτείνει μείωση της επιτρεπόμενης ταχύτητας εκτός των αστικών περιοχών στα 90 χλμ./ώρα, αλλά και αυστηρότερες κυρώσεις όταν οδηγούν υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών, κινούνται με υπερβολική ταχύτητα και οδηγούν χωρίς άδεια κυκλοφορίας.
Τέλος, προτείνεται οι αρχάριοι οδηγοί να μπορούν να οδηγούν μόνο οχήματα βάρους έως 1.800 κιλών. Στο πλαίσιο αυτό, για να μπορέσουν να οδηγήσουν μεγαλύτερου βάρους ΙΧ θα πρέπει να αναβαθμίσουν το δίπλωμά τους σε Β+.
Σημειώνεται ότι για να «απαλλαχθούν» από το σύνολο των προαναφερθέντων περιορισμών οι αρχάριοι οδηγοί και να μπορούν να αναβαθμίσουν το δίπλωμά τους σε "B+" τότε θα πρέπει να παρέλθει μια δοκιμαστική περίοδος, η οποία θα έχει διάρκεια δύο ετών.