Τετάρτη, 24 Απριλίου 2024

Τραγωδία στα Τέμπη: Αυτό είναι το μοιραίο κλειδί που δεν γύρισε ο σταθμάρχης!

«Τσακίζει κόκκαλα» το ηχητικό ντοκουμέντο με τις εντολές του σταθμάρχη που οδήγησαν στη σύγκρουση

2 Μαρτίου 2023 11:09
Τραγωδία στα Τέμπη: Αυτό είναι το μοιραίο κλειδί που δεν γύρισε ο σταθμάρχης!
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Αυτό είναι το μοιραίο κλειδί που δεν γύρισε ποτέ ο 59χρονος σταθμάρχης της Λάρισας που συνελήφθη. Ένα λάθος που φέρεται να οδήγησε στη... λάθος γραμμή το επιβατικό τρένο, με αποτέλεσμα να έρθει η σύγκρουση με το εμπορικό. Παράλληλα, «τσακίζει κόκκαλα» το ηχητικό ντοκουμέντο με τις εντολές του σταθμάρχη που οδήγησαν στη σύγκρουση.

Όπως θα δείτε στον πίνακα ελέγχου, το κλειδί στον κόκκινο κύκλο είναι αυτό που θα έπρεπε να γυρίσει ο σταθμάρχης, μία κίνηση που θα άλλαζε τον ρου της Ιστορίας. Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, ο σταθμάρχης είχε μικρή εμπειρία, καθώς είχε αναλάβει τα καθήκοντα του από τον περασμένο Ιανουάριο.

Αυτό είναι το μοιραίο κλειδί που δεν γύρισε ο σταθμάρχης και έγινε η τραγωδία στα Τέμπη

Αρχικά ο 59χρονος φέρεται να υποστήριξε πως είχε γυρίσει κανονικά το κλειδί, δίνοντας εντολή για αλλαγή τροχιάς, προκειμένου οι αμαξοστοιχίες να κινηθούν στις σωστές κατευθύνσεις, όμως το σύστημα δεν λειτούργησε.

Οι ίδιες πηγές ενημέρωσης ανέφεραν πως κλιμάκιο της τροχαίας Λάρισας πραγματοποίησε επιτόπιο έλεγχο, μαζί με εργαζόμενο, διαπιστώνοντας πως το σύστημα δεν είχε πρόβλημα και λειτουργούσε κανονικά.

Τελικά κατά τη διάρκεια της προανακριτικής του απολογίας που κράτησε περίπου τέσσερις ώρες και ολοκληρώθηκε γύρω στις 9 το βράδυ της Τετάρτης, παρουσία εισαγγελέα – λόγω της βαρύτητας της υπόθεσης - φέρεται να αποδέχτηκε πως εκείνος ευθύνεται που οδήγησε την επιβατική αμαξοστοιχία στην γραμμή της καθόδου προς Αθήνα, ένα λάθος το οποίο δεν διόρθωσε καθώς κατάλαβε τι είχε κάνει όταν πληροφορήθηκε τη φονική σύγκρουση, λίγο μετά τις 11 το βράδυ της Τρίτης.

Τον 59χρονο φέρονται κατά πληροφορίες είχαν «δείξει» ως υπαίτιο, τρεις συνάδελφοι του κατά την διάρκεια των ανωμοτί εξηγήσεων που έδωσαν στις αρχές.

Από τα αρχικά στάδια των ερευνών της ΕΛ.ΑΣ., έχει προκύψει πως η επιβατική αμαξοστοιχία και η εμπορική κινούνταν στην ίδια ράγα για περίπου 10-15 λεπτά διανύοντας μία απόσταση περίπου 20χλμ, επί της ουσίας στα «τυφλά», χωρίς οι μηχανοδηγοί να έχουν μπροστά τους κάποια σήμανση, μέχρι τη στιγμή του τραγικού δυστυχήματος.

Παράλληλα, στη δικογραφία θα συμπεριληφθούν εκθέσεις εμπειρογνωμόνων, με την έρευνα τελικά να στρέφεται προς πάσα κατεύθυνση, χωρίς να αποκλείεται το ενδεχόμενο να ασκηθούν διώξεις και σε άλλα πρόσωπα.

Υπενθυμίζεται πως ο 59χρονος μηχανοδηγός κατηγορείται για το αδίκημα της διατάραξης της ασφάλειας των συγκοινωνιών από το οποίο προήλθε ως αποτέλεσμα θάνατος πολλών ατόμων (κακούργημα), για ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή και σωματικές βλάβες από αμέλεια και κατά συρροή.

Πηγή: ieidiseis.gr

 

Ελλάδα

Ροή ειδήσεων

Share