Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024

«Σκάνε» μόνιμες προσλήψεις στο Μετρό - Ποιους αφορά άμεσα

Οι υποψήφιοι που ζητούνται

9 Φεβρουαρίου 2023 11:55
«Σκάνε» μόνιμες προσλήψεις στο Μετρό - Ποιους αφορά άμεσα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ/EUROKINISSI
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού μέσω της προκήρυξης 1/2023 για το Μετρό προωθεί η Σταθερές Συγκοινωνίες ΑΕ (ΣΤΑΣΥ).

Μέσω της νέας προκήρυξης, επιλέγονται 38 μόνιμοι υπάλληλοι Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε τρεις διαφορετικές ειδικότητες Λειτουργίας. Θυμηθείτε επίσης, το «λίφτινγκ» στον Ηλεκτρικό μετά από 38 χρόνια: Αναβάθμιση 14 συρμών της Γραμμής 1 του Μετρό

Ειδικότερα ζητούνται υποψήφιοι:

  • 33 θέσεις ΔΕ Λειτουργίας Σταθμάρχες
  • 3 θέσεις ΔΕ Λειτουργίας Ελεγκτές κομίστρου
  • 2 θέσεις ΔΕ Λειτουργίας Εκδότες κομίστρου

Σημειώνεται ότι για 20 από τις 38 θέσεις απαιτείται εμπειρία, ενώ οι υπόλοιπες είναι θέσεις χωρίς εμπειρία. Αντίθετα με προηγούμενες προσλήψεις αυτή τη φορά προσμετράται η εμπειρία και στον ιδιωτικό τομέα.

Οι υποψήφιοι που θα περιλαμβάνονται στον οριστικό πίνακα προσληπτέων, θα διανύσουν, πριν από την κατάρτιση της σύμβασης εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, ειδική δοκιμαστική υπηρεσία διάρκειας ενός (1) έτους, για την οποία συνάπτεται σύμβαση δοκιμαστικής υπηρεσίας με αποδοχές και θα έχουν όλα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις με το υπόλοιπο προσωπικό. Μετά από την ολοκλήρωση της δοκιμαστικής υπηρεσίας, διενεργείται έλεγχος καταλληλότητας και επάρκειας του προσωπικού πριν την υπογραφή της οριστικής σύμβασης.

Οι αιτήσεις θα γίνονται δεκτές ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας https://proslipseis.stasy.gr (δεν έχει ακόμα ενεργοποιηθεί) για διάστημα το οποίο θα οριστεί.

Δείτε ολόκληρη της προκήρυξη ΕΔΩ.

Συρμός μετρό
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ/EUROKINISSI

Ανατροπή στις ζωές των Αθηναίων: Έκτακτες αλλαγές στα εισιτήρια Μετρό, Τραμ και λεωφορείων

Την κατάργηση του Ενιαίου Εισιτηρίου στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και την αντικατάστασή του με ένα ζωνικό σύστημα έχει ρίξει στο τραπέζι ο ΟΑΣΑ, ώστε να εφαρμοστεί ένα νέο και πιο δίκαιο καθεστώς τιμολόγησης των προσφερόμενων υπηρεσιών του.

Το ζωνικό σύστημα κομίστρου έρχεται στο προσκήνιο, μετά από τη διακήρυξη Διεθνούς Ηλεκτρονικού Ανοικτού Διαγωνισμού για την επιλογή αναδόχου ο οποίος θα εκπονήσει μελέτη για τη συγκρότηση του «Στρατηγικού Σχεδίου Μεταφορών Αττικής» για την περίοδο μέχρι το 2040.

Το Γενικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής θα οδηγήσει σε ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο τεκμηριωμένων μέτρων, δράσεων και προτάσεων, οι οποίες θα προσδιορίσουν τη δομή, τα στοιχεία, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του μεταφορικού συστήματος της πόλης, κατά την επόμενη εικοσαετία.

Τι είναι το ζωνικό σύστημα κομίστρου

Αναφορικά με το ζωνικό σύστημα κομίστρου, πρόκειται για έναν νέο τρόπο τιμολόγησης των εισιτήριων, ο οποίος, ουσιαστικά, θα βασίζεται στην απόσταση που διανύει ο κάθε επιβάτης.

Προβλέπεται, δηλαδή, η δημιουργία ζωνών, καθεμία από τις οποίες θα έχει διαφορετική χρέωση. Η εφαρμογή του συστήματος θα οδηγούσε σε φθηνότερες μετακινήσεις εντός μίας ζώνης και ακριβότερο εισιτήριο για τις μακρινές διαδρομές.

Ενδεικτικά, ένας επιβάτης του Μετρό που θα χρησιμοποιεί το μέσο για μια διαδρομή μόλις 2-3 σταθμών θα πληρώνει φθηνότερο εισιτήριο σε σχέση με αυτό που πληρώνει σήμερα (1,20 ευρώ). Για κάποιες μακρινές διαδρομές, ωστόσο, όπως το Ελ. Βενιζέλος, το κόστος του εισιτηρίου ενδέχεται να αυξηθεί.

Το ζωνικό σύστημα είχε συζητηθεί και κατά το παρελθόν, αλλά ουδέποτε μπόρεσε να εφαρμοστεί. Οι ζώνες χρέωσης προβλεπόταν να διαμορφωθούν από ομόκεντρους κύκλους από το κέντρο της Αθήνας, με τις χρεώσεις να αυξάνονται αναλογικά σε συνδυασμό με τη χιλιομετρική απόσταση που θα διανυόταν αλλά και τον χρόνο που θα περνούσε ο επιβάτης στα ΜΜΜ.

Βάσει των παλαιών μελετών, ο επιβάτης θα έπρεπε να επικυρώνει το εισιτήριό του στην είσοδο και την έξοδο από ένα μέσο ώστε να υπολογίζεται η απόσταση που διένυσε, καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα χρεωνόταν με το υψηλότερο ποσό της ζωνικής χρέωσης.

 

Ελλάδα

Ροή ειδήσεων

Share