Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2022

Βαλλόμεθα πανταχόθεν: Επιβάρυνση 2 ευρώ από την «Beat» για τους πολίτες - Όσα αλλάζουν στις υπηρεσίες όταν καλείς ταξί από τη γνωστή πλατφόρμα!

Ξεκινά από σήμερα (16/6) η εφαρμογή της νέας πολιτικής της εταιρείας

16 Ιουνίου 2022 18:29
Βαλλόμεθα πανταχόθεν: Επιβάρυνση 2 ευρώ από την «Beat» για τους πολίτες - Όσα αλλάζουν στις υπηρεσίες όταν καλείς ταξί από τη γνωστή πλατφόρμα!
Πηγή φωτογραφίας: ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / EUROKINISSI
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

«Κόστος προμίσθωσης 2 ευρώ» θα επιβάλλει από την Πέμπτη 16 Ιουνίου η «Beat», σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.

Δείτε επίσης: Το πιο ακριβό σουβλάκι στην Αθήνα: Που αγγίζει και επίσημα πια τα 4 ευρώ το τυλιχτό - Οι γειτονιές που παραμένουν χαμηλότερα (photos-video)

Η ανακοίνωση αναφέρει:

«Για περισσότερα από 11 χρόνια απορροφούμε ένα κόστος προκειμένου να μπορείς να βρεις ποιοτικές υπηρεσίες με τη γνωστή ασφάλεια και αξιοπιστία, με την οποία ταυτίστηκε το ΒΕΑΤ. Παρά το γεγονός πως σχεδιάζουμε πολύ όμορφα πράγματα για το μέλλον, δυστυχώς είναι αδύνατον σήμερα να συνεχίσουμε με το ίδιο μοντέλο λειτουργίας.

Με τη ζήτηση για υπηρεσίες ταξί να αυξάνεται συνεχώς και συνολικά 61% σε σχέση με το 2019, είναι δύσκολο για τους οδηγούς να τα βγάλουν πέρα, και παράλληλα να συνεργάζονται με εφαρμογές. Το υψηλό πλέον κόστος λειτουργίας ενός ταξί σε συνδυασμό με μια από τις χαμηλότερες τιμές ταξί στην Ευρώπη και τη συνειδητή επιλογή του ΒΕΑΤ να αποδίδει φόρους στο ελληνικό κράτος και όχι στο εξωτερικό, καθιστούν αναγκαία μια αλλαγή.

ταξι-αθηνα
ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ/EUROKINISSI

Από αύριο 16 Ιουνίου 2022 στις 12:00 το μεσημέρι, σε όλες τις κλήσεις ταξί μέσω του ΒΕΑΤ θα υπάρχει κόστος προμίσθωσης €1,92 έως €2. Αυτή η αλλαγή θα ενισχύσει το εισόδημα των οδηγών μας και θα μας επιτρέψει να εξυπηρετήσουμε περισσότερους πελάτες. Από την πλευρά μας θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στενά την αγορά αξιολογώντας συνεχώς την απόφαση αυτή και τα αποτελέσματα της, ώστε να προβούμε έγκαιρα σε τυχόν αναπροσαρμογές εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο ή το επιβάλλουν τυχόν νέες ρυθμιστικές αποφάσεις για το κόστος υπηρεσιών ταξί».

«Κλειδώνει» αύξηση και στα ταξί - Ποια θα είναι η νέα ταρίφα

Όλο και πιο κοντά βρίσκονται οι πρώτες αυξήσεις στα κόμιστρα των ταξί, καθώς οι εκρηκτικές τιμές στα καύσιμα έχουν οδηγήσει σε ασφυξία τους αυτοκινητιστές.

Το τελευταίο διάστημα έχουν ενταθεί οι συζητήσεις και διαπραγματεύσεις μεταξύ της ΠΟΕΙΑΤΑ και του ΣΑΤΑ με το υπουργείο Μεταφορών, το οποίο καλείται να λάβει τη σχετική απόφαση, σε συνεννόηση με το υπουργείο Οικονομικών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το ενδεχόμενο ανατιμήσεων στα κόμιστρα των ταξί συγκεντρώνει αρκετές πιθανότητες και μένει πλέον να συγκεκριμενοποιηθεί το ύψος και οι κατηγορίες που θα υλοποιηθεί. Οι ιδιοκτήτες ταξί υπενθυμίζουν ότι προέρχονται από μία δύσκολη διετία (2020-21), η οποία χαρακτηρίστηκε από σημαντική μείωση του μεταφορικού έργου, λόγω της πανδημίας.

Τα 3 αιτήματα των ταξιτζήδων και οι προτάσεις τους για την «ταρίφα»

ταξι-αθηνα
ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ/EUROKINISSI

Πριν από μερικές ημέρες, το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) απέστειλε επιστολή στο υπουργείο Μεταφορών, ζητώντας την υλοποίηση άμεσων μέτρων. Οι ιδιοκτήτες ταξί, αφού παρέθεσαν στην επιστολή τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν από την άνοδο της τιμής των καυσίμων, ζητούν:

  • Άμεση οικονομική ενίσχυση 300 ευρώ ανά όχημα/μήνα για όσο διάστημα διαρκεί η ενεργειακή κρίση.
  • Μείωση του ΦΠΑ στα καύσιμα από 24% στο 13% για όσο διάστημα διαρκεί η ενεργειακή κρίση.
  • Μείωση του ΕΦΚ από 0,7 ευρώ/λίτρο στο 0,5 ευρώ/λίτρο.

Οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές υποστήριζαν στην επιστολή πως «εάν δεν υιοθετούν τα ανωτέρω μέτρα», είναι «μονόδρομος» οι αυξήσεις στα τιμολόγια/κόμιστρα. Οι ομοσπονδίες του κλάδου κατέθεσαν και συγκεκριμένες προτάσεις, από τις οποίες ξεχωρίζει η πρόταση για αύξηση της πτώσης σημαίας στα 2,5 ευρώ, της μονής ταρίφας στα 0,82 ευρώ και της ελάχιστης διαδρομής στα 4 ευρώ.

Σημειώνεται ότι οι τελευταίες αυξήσεις στα κόμιστρα των ταξί δόθηκαν πριν από αρκετά χρόνια. Ωστόσο, με ενδιαφέρον αναμένεται η στάση που θα διατηρήσει το επιβατικό κοινό, το οποίο διαπιστώνει μείωση της αγοραστικής δύναμης, εξαιτίας των πληθωριστικών πιέσεων.

 

Ελλάδα

Ροή ειδήσεων

Share