Τρίτη, 23 Απριλίου 2024

Αυτοί είναι οι τέσσερις νέοι σταθμοί του Μετρό: Από Καλλιθέα... μέχρι «Σταύρος Νιάρχος»! (photo)

Ο προϋπολογισμός για το έργο ανέρχεται στα 450 εκατομμύρια ευρώ

15 Απριλίου 2022 10:20
Αυτοί είναι οι τέσσερις νέοι σταθμοί του Μετρό: Από Καλλιθέα... μέχρι «Σταύρος Νιάρχος»! (photo)
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Μια νέα γραμμή Μετρό που θα ενώνει το Θησείο με το Φάληρο και το Κέντρο Πολιτισμού «Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος» αναμένεται να αποκτήσει η Αθήνα.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Αττικό Μετρό, η επέκταση της Γραμμής 1 θα καλύψει τις περιοχές των Πετραλώνων και της Καλλιθέας, ενώ θα τερματίζει στο Κέντρο Πολιτισμού στο Φάληρο.

Μετρό - Γραμμή 4: Από το Άλσος Βεΐκου στο Γουδή σε λίγα λεπτά - Τι θα συμβεί με τον σταθμό των Εξαρχείων

Η γραμμή θα ξεκινά από τον σταθμό «Θησείο» και στη συνέχεια θα υπογειοποιείται για να συνεχίσει με κατεύθυνση προς νότια και νοτιο-ανατολικά.

Το έργο περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός υπόγειου κλάδου της Γραμμής 1 - μέσω διακλάδωσης μετά τον σταθμό του «Θησείου» - με συνολικό μήκος περίπου 5 χλμ. και με 4 υπόγειους σταθμούς.

Οι σταθμοί που προβλέπεται να κατασκευαστούν είναι:

  • Χαμοστέρνας,
  • Πλατεία Δαβάκη,
  • Λόφος Φιλαρέτου/Τζιτζιφιές και
  • Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

μετρο-νεοι-σταθμοι-καλλιθεα

Θεσσαλονίκη: Δόθηκαν οι 18 συρμοί για το Μετρό - Προχωρά κι άλλο το έργο

Το έργο του Μετρό της Θεσσαλονίκης μοιάζει να έχει εξέλιξη, καθώς 18 νέοι συρμοί δόθηκαν, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών, τη στιγμή που αλλάζει το ωράριο σε εκείνο της Αθήνας, με στόχο να εξοπλίσουν τη βασική γραμμή από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό ως το Σταθμό Νέα Ελβετία.

Με ανάρτησή του στο Twitter ο Κώστας Καραμανλής αναφέρει: «Ολοκληρώσαμε την παραλαβή των συρμών για το μετρό Θεσσαλονίκης που θα εξυπηρετούν τη βασική γραμμή του έργου, από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό ως το Σταθμό Νέα Ελβετία.

Οι 18 αυτοί συρμοί, είναι πλήρως αυτοματοποιημένοι και εξοπλισμένοι με συστήματα υψηλής τεχνολογίας, ώστε να διασφαλίζεται η άριστη λειτουργία τους, αλλά και η αναβαθμισμένη εμπειρία μετακίνησης και η ασφάλεια των επιβατών.

Παράλληλα συνεχίζουμε με εντατικούς ρυθμούς τα δοκιμαστικά δρομολόγια που ξεκινήσαμε πριν λίγους μήνες. Είμαστε αποφασισμένοι να παραδώσουμε στην Θεσσαλονίκη το μετρό που περιμένει τόσα χρόνια. Το μετρό που της αξίζει».

 

Ελλάδα

Ροή ειδήσεων

Share