Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Άνοιξε η πλατφόρμα για τις αποζημιώσεις από την κακοκαιρία «Ελπίδα»

Όσα πρέπει να γνωρίζουν για τη διαδικασία οι δικαιούχοι

25 Φεβρουαρίου 2022 08:59
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Άνοιξε η πλατφόρμα για τις αποζημιώσεις από την κακοκαιρία «Ελπίδα»
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει, με ανακοίνωσή της, τους επιβάτες, οι οποίοι παρέμειναν εγκλωβισμένοι επί των αμαξοστοιχιών 54, 55, 56, 57 και 885 στις 24 Ιανουαρίου 2022, ότι από σήμερα ενεργοποιείται η ηλεκτρονική πλατφόρμα αιτήσεων για τη λήψη της έκτακτης οικονομικής στήριξης.

Κακοκαιρία Ελπίδα: Κατατέθηκαν 12.000 αιτήσεις για αποζημιώσεις από την Αττική Οδό

Οι δικαιούχοι μπορούν να υποβάλουν το αίτημά τους μέσω της φόρμας στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://claims.trainose.gr/ από σήμερα Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου μέχρι και την Παρασκευή 11 Μαρτίου 2022.

Παρακαλούνται επίσης οι δικαιούχοι μετά την υποβολή της αίτησής τους να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις της εταιρείας για τυχόν νεότερη ενημέρωση.

Πρόστιμο «μαμούθ» στην Αττική Οδό: Το ύψος της «καμπάνας» και το πόρισμα για τον αυτοκινητόδρομο

αττικη-οδοσ-χιονια

Δύο εκατομμύρια ευρώ θα είναι το πρόστιμο που θα επιβληθεί για το φιάσκο της Αττικής Οδού με τους εγκλωβισμένους οδηγούς στα χιόνια. Σύμφωνα με πληροφορίες θα είναι 1 εκατ. ευρω στην Αττική Οδό και 1 εκατ. ευρώ στις Αττικές Διαδρομές (παραχωρησιούχος και διαχειριστής αντίστοιχα).

Το πόρισμα

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, που επέστρεψε χθες το βράδυ από το Παρίσι παρέλαβε το πόρισμα της τριμελούς επιτροπής που είχε συσταθεί στο τέλος Ιανουαρίου στο υπουργείο, προκειμένου να αποφανθεί τι λειτούργησε και δεν λειτούργησε εκείνη τη... μοιραία Δευτέρα της «Ελπίδας», όταν χιλιάδες πολίτες εγκλωβίστηκαν στα οχήματά τους.

Η αξιολόγηση της τριμελούς επιτροπής, κατόπιν της επεξεργασίας όλων των στοιχείων που τέθηκαν στην κρίση της από το Κέντρο Διαχείρισης της Αττικής Οδού αλλά και των μαγνητοφωνημένων συνομιλιών μεταξύ του Κέντρου και του Κέντρου της Τροχαίας Αττικής Οδού, είναι ότι τίποτα δεν λειτούργησε σωστά πρακτικά.

Το πόρισμα των ειδικών υπό τον προϊστάμενο της διεύθυνσης Οδικών Υποδομών του υπουργείου Υποδομών αποφαίνεται ότι η κοινοπραξία φέρει ακεραία τη ευθύνη για τον κακό συντονισμό την επίμαχη ημέρα, ενώ υπογραμμίζεται ότι ο δρόμος θα έπρεπε να έχει κλείσει νωρίτερα.

Σημειωτέον, ο δρόμος κλείνει κατόπιν εισήγησης της εταιρίας στην Τροχαία Αττικής Οδού, κάτι, όμως, που φαίνεται να μην έγινε. Καταγράφονται, δε, παλινωδίες των αρμοδίων της κοινοπραξίας ως το πότε απαγορεύτηκε η είσοδος στον αυτοκινητόδρομο, καθώς επί αρκετή ώρα σηκώθηκαν οι μπάρες των διοδίων και αρκετά αυτοκίνητα μπήκαν στην Αττική Οδό, ενώ ήδη είχε επέλθει η απόλυτη κυκλοφοριακή συμφόρηση.

αττικη-οδοσ-χιονια

Καθυστερήσεις και ελλείψεις

Πολλές από τις αποφάσεις που ελήφθησαν, με βάση το πόρισμα, ελήφθησαν λανθασμένα ή καθυστερημένα.

Πολλά ερωτηματικά εγείρονται για την επιχειρησιακή επάρκεια της εταιρίας για τον αποχιονισμό ίσως του πιο σύγχρονου δρόμου της χώρας. Σε αρκετά τμήματα του δρόμου δεν είχε πέσει αλάτι, πολλά από τα εκχιονιστικά οχήματα που ήταν επιχειρησιακά διαθέσιμα ήταν πολύ μεγάλα, με ακατάλληλου μεγέθους "μαχαίρι", με δεδομένη τη μεγάλη συγκέντρωση οχημάτων. Όσο για τα μικρότερα εκχιονιστικά, τα οποία η εταιρία είχε επιβεβαιώσει πως διαθέτει στις συσκέψεις που έγιναν, διαπιστώθηκε, όταν χρειάστηκε να επιστρατευτούν, ότι ήταν "άδεια" από καύσιμα.

Αποτέλεσμα, όταν διαπιστώθηκε αυτό νωρίς το απόγευμα, η Πολιτική Προστασία να συνεννοηθεί με τον υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη, προκειμένου η Πυροσβεστική να πάει και να γεμίσει τα ντεπόζιτα των μικρών αυτών οχημάτων, ήταν όμως ήδη αργά.

 

Ελλάδα

Ροή ειδήσεων

Share