Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024

Κακοκαιρία Ελπίδα: Κατατέθηκαν 12.000 αιτήσεις για αποζημιώσεις από την Αττική Οδό

ΓΙα την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι επιβάτες των εγκλωβισμένων αυτοκινήτων

11 Φεβρουαρίου 2022 22:47
Κακοκαιρία Ελπίδα: Κατατέθηκαν 12.000 αιτήσεις για αποζημιώσεις από την Αττική Οδό
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Σε περίπου 12 χιλιάδες ανέρχονται, σύμφωνα με πληροφορίες, οι αιτήσεις αποζημίωσης που υποβλήθηκαν στην εταιρεία "Αττική Οδός", για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι επιβάτες των εγκλωβισμένων αυτοκινήτων κατά τη διάρκεια της πρόσφατης κακοκαιρίας "Ελπίδα".

Η πλατφόρμα έκλεισε στις 5 το απόγευμα και από αύριο αρχίζει η επεξεργασία και ο έλεγχος των στοιχείων που δήλωσαν οι οδηγοί.

Κακοκαιρία Ελπίδα: Κατατέθηκαν 12.000 αιτήσεις για αποζημιώσεις από την Αττική Οδό

Κατά τις ίδιες πληροφορίες, στόχος είναι σε περίπου σε μια εβδομάδα να αρχίσουν οι πληρωμές των 2.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο.

ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Έρχονται αποζημιώσεις για την «Ελπίδα»: 1.000€ ανά επιβάτη ή κουπόνια απεριορίστων διαδρομών

Τον τρόπο με τον οποίο θα αποζημιώνονται οι επιβάτες που ταλαιπωρήθηκαν τις ημέρες της κακοκαιρίας «Ελπίδα» ανακοίνωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, οι επιβάτες θα μπορούν να επιλέξουν είτε χρηματική αποζημίωση 100ο ευρώ, είτε κουπόνια απεριορίστων διαδρομών, είτε ένα συνδυασμό των δύο.

Η ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις αποζημιώσεις

τραινοσε-κακοκαιρια

Ειδικότερα, στην ανακοίνωσή της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. αναφέρει τα εξής: με πλήρη επίγνωση των επιπτώσεων της κακοκαιρίας, προχωρά σε έκτακτη οικονομική στήριξη 1.000 ευρώ (εναλλακτικά 1.150 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας ή 550 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας και 500 ευρώ μετρητά) σε πλήρη εξόφληση στους επιβάτες που επηρεάστηκαν από τη διακοπή των δρομολογίων στις 24 και 25 Φεβρουαρίου. Παρά το γεγονός ότι η διαχείριση των υποδομών του σιδηροδρομικού δικτύου δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες της εταιρείας, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. προχωρά στην αποζημίωση των επιβατών σε συνέχεια εισήγησης του Υπουργείου Μεταφορών ως ένα επιπλέον μέτρο.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. λυπάται για την αναστάτωση που προκλήθηκε στο επιβατικό κοινό, παρά τις προσπάθειές της να επιλύσει τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο: παροχή φιλοξενίας σε επιβάτες που δεν μπορούσαν να συνεχίσουν το ταξίδι τους, χρήση λεωφορείων ως εναλλακτικό μέσο, παροχή τροφίμων όπου ήταν εφικτό.

τραινοσε-κακοκαιρια

Ακόμη, επισημαίνεται ότι η εταιρεία διέθεσε πόρους για τον απεγκλωβισμό πολιτών από την Αττική Οδό, με δρομολόγηση ειδικού συρμού που λειτούργησε από το απόγευμα της Δευτέρας μέχρι και το απόγευμα της Τρίτης, μεταξύ Αεροδρομίου και ΣΣ Λαρίσης, σε συνεννόηση με την Πολιτική Προστασία και το Υπουργείο Μεταφορών.

 

Ελλάδα

Ροή ειδήσεων

Share