Σάββατο, 20 Απριλίου 2024

Προσωπικά δεδομένα: Ανησυχία για τρεις στους πέντε Έλληνες – Πιο χαλαροί εμφανίζονται οι νέοι

Σύμφωνα με νέα πανελλαδική έρευνα

3 Φεβρουαρίου 2022 09:18
Προσωπικά δεδομένα: Ανησυχία για τρεις στους πέντε Έλληνες – Πιο χαλαροί εμφανίζονται οι νέοι
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Την ανησυχία τους για τα προσωπικά στοιχεία που μοιράζονται εκφράζουν 3 στους 5 Έλληνες, σύμφωνα πανελλαδική έρευνα που διενήργησε η Focus Bari YouGov.

Κορωνοϊός - Νέα μελέτη Τσιόδρα – Λύτρα: Ο εμβολιασμός απέτρεψε σχεδόν 20.000 θανάτους (video)

Αναλυτικά, το 40% των ερωτηθέντων απάντησε ότι ανησυχεί αρκετά, το 20% πολύ, το 24% «ούτε ναι ούτε όχι», ενώ μόλις το 16% αποκρίθηκε ότι δεν έχει πρόβλημα.

Ως προς τα δημογραφικά, οι μεγαλύτερες ηλικίες και οι κάτοικοι της περιφέρειας ανησυχούν λίγο περισσότερο όταν μοιράζονται τα στοιχεία τους. Οι ηλικίες άνω των 35 ετών σε ποσοστό 62%-63% σημείωσαν ότι ανησυχούν αρκετά ή πολύ σε σχέση με τη νέα γενιά, που το αντίστοιχο ποσοστό κινείται από 45%-56%. Αυτοί, δε, που ζουν στην περιφέρεια εκφράζουν τον προβληματισμό τους για την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων σε ποσοστό 64% έναντι 55% στη Θεσσαλονίκη και 56% στην Αττική.

προσωπικα-δεδομενα

Τι επιτρέπουμε, τι όχι

Σχετικά με τα δεδομένα που μοιράζονται πιο εύκολα σχεδόν 1 στους 2 Ελληνες, είναι το e-mail, το όνομα, η ημερομηνία γέννησης και ο αριθμός του κινητού τους τηλεφώνου. Ωστόσο, με δυσκολία δίνουν στοιχεία, όπως η διεύθυνση, το σταθερό τηλέφωνο, το ιστορικό τοποθεσιών που επισκέφθηκαν, το ιστορικό αναζητήσεων (search), το ιστορικό περιήγησης online, ηχητικούς διαλόγους, το ιατρικό ιστορικό, οικονομικές πληροφορίες, αλλά και το οικογενειακό τους ιστορικό. Μάλιστα, υπάρχει κι ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσοστό ανθρώπων που δηλώνουν ότι δεν θέλουν να μοιράζονται κανένα προσωπικά τους στοιχείο.

Παρακολούθηση

Στο ερώτημα «όταν η τεχνολογία τούς ζητά να επιτρέψουν την παρακολούθηση ή το ιστορικό της πλοήγησής τους» περίπου το 60% των συμμετεχόντων στην έρευνα ανταποκρίνεται επιλεκτικά και υπό προϋποθέσεις, με συχνότερες την αγορά ενός προϊόντος ή υπηρεσίας, το κατέβασμα ενός λογισμικού ή την υπόσχεση μιας πιο προσωποποιημένης εξυπηρέτησης.

Το 57% σημειώνει ότι δέχεται να παραχωρήσει τα στοιχεία του για να αγοράσει κάποιο προϊόν ή υπηρεσία, το 48% για να κατεβάσει κάποια εφαρμογή ή λογισμικό, το 43% για να έχει πιο προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, το 31% για πρόσβαση σε περιεχόμενο/άρθρα, το 29% για αυξημένη λειτουργικότητα/πρόσβαση, το 28% για να πάρει κάποια έκπτωση/προσφορά, το 26% για να λάβει απάντηση σε κάποιο ερώτημα, το 21% για να βελτιώσει την ψηφιακή του εμπειρία και μόλις το 6% δεν τα δίνει σε καμία περίπτωση.

Πηγή: eleftherostypos.gr

 

Ελλάδα

Ροή ειδήσεων

Share