Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

"10ωρα και εργασία τις Κυριακές εφαρμόζονται ήδη": Καταγγελία βόμβα για τον Σκλαβενίτη!

Χαμός στην αγορά!

20 Ιανουαρίου 2022 15:48
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Σκλαβενίτης: Τι και αν η εταιρεία ήταν κάθετη πως δεν θα εφαρμοστεί η εργασία την Κυριακή και πως τα ωράρια θα παραμείνουν 8ωρα φαίνεται τελικά πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει!

Μια απίστευτη καταγγελία βόμβα κάνει τον γύρο του διαδικτύου τις τελευταίες ώρες και αφορά την γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ! Σύμφωνα με αυτή τα 10ωρα και η εργασία την Κυριακή έχουν αρχίζει να εφαρμόζονται!

Δείτε την απίστευτη καταγγελία στο Athensmagazine.gr:

"Στον Σκλαβενίτη τα 10ωρα & η δουλειά την Κυριακή εφαρμόζονται ήδη!
Στο κατάστημα Δροσοπούλου οι εργαζόμενοι καλέστηκαν να δουλέψουν σήμερα Σάββατο 12.30-22.30 &αύριο Κυριακή. μΤο Σωματείο ήταν εκεί! Δεν θα επιτρέψουμε τα ωράρια - λάστιχο! Όλοι στην #απεργια_10Ιουνη! #8ωρο"

Σούπερ Μάρκετ: Στα «μαύρα» Σκλαβενίτης, Βασιλόπουλος & My Market

Σούπερ Μάρκετ: Στα «μαύρα» Σκλαβενίτης, Βασιλόπουλος & My Market καθώς η επιστροφή, έστω και με δόσεις, στην κανονικότητα, έχει άμεσο αντίκτυπο στο ταμείο τους. Παράλληλα, «αναβρασμό» στην αγορά φέρνουν οι επόμενες κινήσεις του Σκλαβενίτη, με την εταιρεία να συνεχίζει τις επενδύσεις της και να ετοιμάζεται για ακόμη μεγαλύτερη εξάπλωση, αν και μια προηγούμενη είδηση είχε προκαλέσει πανικό.

Το ταμείο είναι "μείον”, συγκρινόμενο με αυτό του περσινού χρόνου, όπου ζούσαμε υπό περιορισμούς λόγω κορονοϊου και η μόνη διέξοδος ήταν η κατανάλωση - διασκέδαση αποκλειστικά μέσω σούπερ μάρκετ.

10ωρα και εργασία τις Κυριακές εφαρμόζονται ήδη': Καταγγελία βόμβα για τον Σκλαβενίτη!

Προμηθευτές, που μίλησαν στο Capital.gr, αναφέρουν ότι σε ορισμένες κατηγορίες, όπως είναι τα κατεψυγμένα προϊόντα, οι πωλήσεις έχουν υποχωρήσει από 30-50%. Ισχυρές πιέσεις με διψήφια πτώση των πωλήσεων τους δέχονται και άλλες κατηγορίες όπως είναι οι μπύρες και τα αναψυκτικά. Με την κατηγορία παγωτού να δέχεται άγριο "σφυροκόπημα” μετά και την άρση του lockdown και το άνοιγμα της εστίασης.

Πέρυσι την εβδομάδα που έληγε στις 17 Μαΐου τα σούπερ μάρκετ κατέγραψαν ανάπτυξη 10,1% συνολικά, οι πωλήσεις παγωτού 39,3%, 50% η κατεψυγμένη pizza και τα έτοιμα κατεψυγμένα γεύματα 33,3%.

Εκτός από τη σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα -η εστίαση ανέβασε ρολά στις 3 Μαΐου-, ο φετινός Μάιος είχε και μια ακόμη σημαντική διαφορά σε σχέση με τον περσινό. Τα καταστήματα παρέμειναν κλειστά στις 3 και 4 Μαΐου, δηλαδή τη Δευτέρα του Πάσχα και την Τρίτη, διότι μεταφέρθηκε η αργία της Πρωτομαγιάς.

Βέβαια θα μπορούσε να ισχυριστεί κάποιος, ότι αυτή η "απώλεια” ημερών σε σχέση με τον περσινό αντίστοιχο μήνα -το Πάσχα πέρυσι έπεσε τον Απρίλιο-, ισοφαρίσθηκε με τη δυνατότητα που έδωσε η Πολιτεία για λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές που έχουν μεσολαβήσει από το Πάσχα μέχρι και σήμερα. Αυτό θα ίσχυε στην περίπτωση που ο βασικός παίκτης του κλάδου, μέσω του οποίου πραγματοποιείται το 30% του συνολικού τζίρου των σούπερ μάρκετ, ο όμιλος Σκλαβενίτη, λειτουργούσε τις Κυριακές.

Η αλυσίδα Σκλαβενίτης διατηρεί κλειστά τα καταστήματά της τις Κυριακές με εξαίρεση αυτό που βρίσκεται στο Eμπορικό Πάρκο Smart Park, στα Σπάτα.

Εν αντιθέσει, πάντως με το τι συνέβη τις 19 πρώτες ημέρες του Μαΐου, το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου - Απριλίου ο τζίρος στο λιανεμπόριο τροφίμων ενισχύθηκε κατά 3%, οδηγούμενος κυρίως από την αύξηση των πωλήσεων τις τελευταίες εβδομάδες του Απριλίου και δη την τελευταία εβδομάδα, που ήταν η Μεγάλη Εβδομάδα.

Όπως ανακοίνωσε χθες η NielsenIQ τη Μεγάλη εβδομάδα (13/4-19/4) οι πωλήσεις αυξήθηκαν 10,9% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή Μεγάλη Εβδομάδα (13/4-19/4), κατά τη διάρκεια της οποίας είχε καταγραφεί αύξηση +5,5%. Η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στις κατηγορίες τροφίμων & ποτών και στα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα.

Στα "παράδοξα” της κατανάλωσης τη Μεγάλη εβδομάδα ήταν ότι η ανάπτυξη των πωλήσεων προήλθε από Περιφέρεια, με την περιοχή της Πελοποννήσου να αναπτύσσεται κατά +18,3%, η Κεντρική Ελλάδα με +16,8%, αλλά και η Κρήτη με +10,2%, παρά το γεγονός ότι απαγορεύονταν οι μετακινήσεις.

Αναλυτές, στελέχη προμηθευτικών εταιρειών και αλυσίδων σούπερ μάρκετ αναμένουν υποχώρηση των πωλήσεων. Τους επόμενους 3-4 μήνες εκτιμούν ότι η αγορά θα κινηθεί, στην καλύτερη περίπτωση, στα περσινά επίπεδα, ενώ για το τελευταίο τρίμηνο αναμένουν σημαντική υποχώρηση του τζίρου. Για το σύνολο της χρονιάς εκτιμούν πως ο τζίρος των αλυσίδων σούπερ μάρκετ θα υποχωρήσει εφέτος 2-4% σε σχέση με το 2020.

 

Ελλάδα

Ροή ειδήσεων

Share