Σάββατο, 29 Ιανουαρίου 2022

Κίνηση τώρα: "Αμοκ" στον Κηφισό - Πολύ έντονα προβλήματα

Με τεράστια υπομονή πρέπει να οπλιστούν και πάλι οι οδηγοί

9 Δεκεμβρίου 2021 09:48
Κίνηση τώρα:
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Με υπομονή πρέπει να οπλιστούν για μία ακόμη ημέρα οι διερχόμενοι οδηγοί από τον Κηφισό. Τόσο στο ρεύμα της ανόδου όσο και σε αυτό της καθόδου τα προβλήματα είναι έντονα.

Σε μία οδική αρτηρία βέβαια που σχεδόν καθημερινά παρατηρούνται πολύ έντονα προβλήματα.

Για ακόμη μια μέρα, το μεγάλο πρόβλημα εντοπίζεται στον Κηφισό. Στην άνοδο, τα οχήματα παραμένουν ακινητοποιημένα από το ύψος του Αιγάλεω μέχρι και τη Ν. Φιλαδέλφεια, ενώ υπομονή χρειάζεται για όσους κατεβαίνουν τη λεωφόρο, όπου η ροή είναι επίσης αυξημένη και η κίνηση των οχημάτων αργή.

Προβλήματα και στα δύο ρεύματα της Λεωφόρου Κηφισίας, όπου τα οχήματα κινούνται με μειωμένη ταχύτητα. Καθυστερήσεις συναντούν όσοι οδηγούν σε Μεσογείων, Κατεχάκη και Αλεξάνδρας.

κινηση-αθηνα

Πόσες ώρες από τη ζωή τους έχουν χάσει οι Αθηναίοι οδηγοί κολλημένοι σε... μποτιλιάρισμα

Οι άδειοι δρόμοι και οι λιγότεροι ρύποι στην αρχή της πανδημίας έδωσαν τη θέση τους στη σταδιακή επιστροφή της κυκλοφοριακής συμφόρησης. Με την ευκαιρία δες εδώ, που υπάρχει κυκλοφοριακό κομφούζιο σήμερα (08/12) στην Αθήνα.

Οι δρόμοι της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, το τελευταίο διάστημα, έγιναν απροσπέλαστοι, με τους οδηγούς να βρίσκονται καθημερινά πολλές ώρες μποτιλιαρισμένοι μέσα στα αυτοκίνητά τους.

70 χαμένες ώρες στο μποτιλιάρισμα

Πλέον, η Αθήνα καταλαμβάνει την 30ή θέση στον χάρτη των πιο πολυσύχναστων πόλεων παγκοσμίως από την 35η που ήταν το 2020, ενώ ο μέσος οδηγός στο τρέχον έτος είχε 70 χαμένες ώρες μποτιλιαρισμένος, από τις 37 ώρες που είχε πέρυσι.

Ο μέσος όρος ταχύτητας στο κέντρο της Αθήνας είναι 24χλμ/ώρα, όταν πέρυσι ήταν 26 χλμ/ώρα και το 2019 ήταν 19 χλμ/ώρα. Περιφερειακά του κέντρου η μέση ταχύτητα είναι 35χλμ/ώρα, δηλαδή όσο πέρυσι, ενώ το 2019 ήταν 32 χλμ/ώρα. Τέλος, μέσα στον αστικό ιστό της Αθήνας ο μέσος όρος ταχύτητας είναι 14 χλμ/ώρα, όταν πέρυσι ήταν 15χλμ/ώρα.

Τα στοιχεία της εταιρείας αναλύσεων INRIX Inc, που ειδικεύεται στις μεταφορές, δείχνουν το μεγάλο πρόβλημα της ελληνικής πρωτεύουσας και όχι μόνο.

κινηση-αθηνα

Προβλήματα και στη Θεσσαλονίκη

Φυσικά, πρόβλημα με μποτιλιάρισμα και μεγάλη κίνηση έχει και η Θεσσαλονίκη, η οποία βιώνει σαφώς πιο βελτιωμένες καταστάσεις σε σχέση με την Αθήνα. Βρίσκεται στην 48η θέση, παγκοσμίως, στον χάρτη των πολυσύχναστων πόλεων, ενώ ο μέσος οδηγός μέσα στο 2021 είχε συνολικά 22 χαμένες ώρες.

Ο μέσος όρος ταχύτητας το 2020 στο κέντρο της πόλης ήταν 20χλμ/ώρα, ενώ το 2019 ήταν μόλις 18 χλμ/ώρα. Λίγο πιο περιφερειακά η μέση ταχύτητα ήταν 23 χλμ/ώρα το 2020, έναντι 25χλμ/ώρα που ήταν το 2019. Μέσα στον αστικό ιστό ο μέσος όρος ταχύτητας ήταν 18χλμ/ώρα το 2020, έναντι 13χλμ/ώρα που ήταν το 2019.

Η μελέτη, την οποία υπογράφει ο αναλυτής της εταιρείας INRIX Inc, Bob Pishue, επεσήμανε ότι «η κίνηση στους δρόμους είναι ένας δείκτης στενά συνδεδεμένος με την οικονομική δραστηριότητα και την ανάκαμψη. Οι έντονες διαφορές είναι το αποτέλεσμα των διαφορετικών προσεγγίσεων των κυβερνήσεων στους περιορισμούς της πανδημίας, των δομών των πόλεων, των επιχειρηματικών κέντρων στο κέντρο της πόλης και της ικανότητας των εργαζομένων να δουλεύουν από απόσταση».

 

Ελλάδα

Ροή ειδήσεων

Share