Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024

Τραγικό παιχνίδι της μοίρας για την Άννα Μαρία Ηλιάδου: Είχε χάσει και τον πατέρα της σε τροχαίο στα 34

Φήμες τους ήθελαν ζευγάρι το τελευταίο διάστημα

5 Σεπτεμβρίου 2021 13:29
Τραγικό παιχνίδι της μοίρας για την Άννα Μαρία Ηλιάδου: Είχε χάσει και τον πατέρα της σε τροχαίο στα 34
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Ανείπωτη θλίψη έχει προκαλέσει ο θάνατος του γνωστού Έλληνα τράπερ Mad Clip, ο οποίος έχασε τη ζωή του τα ξημερώματα της Πέμπτης 2/9 σε τροχαίο δυστύχημα.

Ο τράπερ επέστρεφε στο σπίτι του ύστερα από διασκέδαση σε γάμο κολλητών φίλων του, όταν ξαφνικά έχασε τον έλεγχο της Πόρσε που οδηγούσε και καρφώθηκε σε κολώνα, με αποτέλεσμα να χάσει ακαριαία τη ζωή του.

Φίλοι του από τον καλλιτεχνικό χώρο, όπως η Ελένη Φουρέιρα, η Ζόζεφιν, ο Σνικ και φυσικά ο κολλητός του φίλος Light είναι απαρηγόρητοι. Συγγενείς, φίλοι αλλά και πλήθος κόσμου θα του πει το τελευταίο αντίο αύριο Δευτέρα, στο κοιμητήριο Παλαιού Φαλήρου, στις 16:00.

Τον τελευταίο καιρό, είχε γίνει γνωστό πως ο δημοφιλής μουσικός ήταν ζευγάρι με την πρώην παίκτρια του GNTM Άννα Μαρία Ηλιάδου. Η ίδια ανέβασε ένα στόρι στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram θέλοντας να τον αποχαιρετήσει, μη μπορώντας ακόμα να πιστέψει αυτό που έχει συμβεί. Πιο συγκεκριμένα, η ίδια έγραψε: «Τίποτα στη ζωή δεν είναι δεδομένο, να προσέχετε πολύ».

Ωστόσο, σοκ προκαλεί το ότι το μοντέλο σε παλαιότερη συνέντευξή του στην εκπομπή «Στην Φωλιά των Κου Κου» είχε εξομολογηθεί πως είχε χάσει τον πατέρα της σε ηλικία 34 χρόνων, ίδια ακριβώς ηλικία με του τράπερ.

«Ήμουν 20 μηνών όταν τον έχασα, ουσιαστικά με μεγάλωσε η μητέρα μου. Ο πατέρας μου, έχασε τη ζωή του σε τροχαίο, σε ηλικία 34 χρόνων. Έχουμε φωτογραφίες με τον μπαμπά μου και μέσα από όσα μου λέει η μητέρα μου, τον έχω αγαπήσει».

Mad Clip: Αυτή είναι η στιγμή που χάνει τη ζωή του - Βίντεο-ντοκουμέντο από το πώς χάνει τον έλεγχο

Mad Clip: Αυτή είναι η στιγμή που χάνει τη ζωή του - Βίντεο-ντοκουμέντο από το πώς χάνει τον έλεγχο

Θρήνο στο πανελλήνιο προκάλεσε ο θάνατος του Mad Clip στο μοιραίο τροχαίο της Βουλιαγμένης, με τον ράπερ να χάνει τη ζωή του στο δρόμο και αυτό να αποτυπώνεται σε βίντεο, που εξασφάλισε ο ΑΝΤ1.

Το βίντεο είναι από κάμερα ασφαλείας, η οποία έχει καταγράψει την στιγμή που ο Mad Clip χάνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου του στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, με αποτέλεσμα να προσκρούσει σε κολώνα φωτισμού και να χάσει την ζωή του, με τις λεπτομέρειες της κηδείας του επίσης να είναι γνωστές.

Στο συγκεκριμένο βίντεο φαίνεται ο Mad Clip να οδηγεί με αυξημένη ταχύτητα στην ευθεία και για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία χάνει τον έλεγχο, το αμάξι αρχίζει να φέρνει στροφές και με την ίδια ταχύτητα να βγαίνει εκτός δρόμου. Πίσω ακολουθεί ένα ακόμα αμάξι το οποίο πατάει φρένο.

Ο Mad Clip οδηγούσε το αμάξι του επιστρέφοντας στο σπίτι του στο Παλαιό Φάληρο από το γαμήλιο γλέντι στη Βάρκιζα. Στο ύψος της λίμνης Βουλιαγμένης, βρίσκεται πίσω από ένα άλλο γρήγορο αυτοκίνητο μάρκας Audi. Το φανάρι ανάβει πράσινο, έχει μείνει πίσω αλλά αναπτύσσει ταχύτητα, ξεπερνά το άλλο αυτοκίνητο και μπαίνει στην ευθεία που του στοίχισε τη ζωή. Στο ύψος της εκκλησίας της Παναγιάς Φανερώμενης γίνεται το τραγικό δυστύχημα. Χρειάστηκαν 2 ώρες για τον απεγκλωβισμό του οδηγού.

Ο λόγος που δεν υπήρχαν μπάρες

Παράλληλα, η Περιφέρεια Αττικής απάντησε στον πραγματογνώμονα, Παναγιώτη Μαδιά, για το γεγονός πως δεν υπήρχαν μπάρες ασφαλείας στο σημείο όπου ο 34χρονος τράπερ σκοτώθηκε.

Ο κύριος Μαδιάς μιλώντας για το θανατηφόρο τροχαίου του Mad Clip είχε διατυπώσει την άποψή του πως στο σημείο έπρεπε να υπάρχουν μπάρες ασφαλείας, ρίχνοντας ευθύνες στην περιφέρεια Αττικής.

Ωστόσο, η περιφέρεια Αττικής με ανακοίνωσή της αναφέρει για το τροχαίο του Mad Clip: «Επισημαίνουμε ότι το όριο ταχύτητας στο συγκεκριμένο δρόμο που διέρχεται κατοικημένη περιοχή είναι 50 χιλιόμετρα. Όποιος υπερβαίνει το όριο αυτό, συνειδητά θέτει σε κίνδυνο τόσο τη ζωή του, όσο και άλλων συνανθρώπων μας.

Ο αυτοπροσδιοριζόμενος πραγματογνώμονας ισχυρίζεται ότι θα έπρεπε να υπάρχουν στο συγκεκριμένο οδικό άξονα μπάρες, οι οποίες θα απέτρεπαν αν υπήρχαν, τον θάνατο του τραγουδιστή. Ο πραγματογνώμονας θα έπρεπε να γνωρίζει ότι καμία μπάρα ασφαλείας δεν θα μπορεί να εγγυηθεί την αποτροπή θανατηφόρου περιστατικού, αφού οι μεγαλύτερες ταχύτητες που αναπτύσσονται στα crash test των ΜΑΟ για επιβατικά αυτοκίνητα (από το αποτέλεσμα των οποίων εξαρτάται και το αν θα πάρουν πιστοποίηση κατά ΕΝ-1317 ή όχι) είναι 100 και 110Km/h.

Σε κάθε περίπτωση, καλούμε τον κάθε είδους πραγματογνώμονα, αφενός να αναδεικνύει την έννοια της ατομικής ευθύνης όσον αφορά την τήρηση των κανόνων κυκλοφορίας από όλους, που είναι κρίσιμος παράγοντας για την οδική ασφάλεια. Αφετέρου, να συμπεριφέρεται με υπευθυνότητα και να μην προσπαθεί να κερδίσει με αστήρικτες απόψεις μερικά λεπτά δημοσιότητας, σε βάρος της αλήθειας».

 

Ελλάδα

Ροή ειδήσεων

Share