Τραγωδία: Νεκρός σε τροχαίο ο 27χρονος Γιώργος Καρπίτσης
Σοκ στην Ηλεία
Μια τραγωδία «σκεπάζει» την περιοχή της Ηλείας, καθώς ο 27χρονος Γιώργος Καρπίτης έχασε τη ζωή του σε ένα απίστευτο τροχαίο.
Ο καταγόμενος από την Αρήνη της Ζαχάρως πέθανε σε δυστύχημα στις 11 το πρωί της Παρασκευής (3/9). Ο νεαρός δικυκλιστής με τη μηχανή μεγάλου κυβισμού συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με αγροτικό φορτηγάκι στην Ε.Ο. Πατρών – Πύργου στο ύψος του Λευκοχωρίου, τη στιγμή που υπάρχουν εξελίξεις και για άλλο ένα τροχαίο που συγκλόνισε.
Τα δύο οχήματα είχαν κατεύθυνση προς Πύργο και ο οδηγός του αγροτικού που προπορευόταν επιχείρησε να στρίψει αριστερά σε αγροτική οδό. Σύμφωνα με το ilialive.gr, ο δικυκλιστής επιχειρούσε προσπέραση εκείνη την ώρα και συνέβη το μοιραίο.
Η μηχανή καρφώθηκε πάνω στο εμπρός αριστερό μέρος του αυτοκινήτου και ο οδηγός εκτινάχθηκε προς τα προστατευτικά κιγκλιδώματα. Σύμφωνα με πληροφορίες παρά το γεγονός ότι φορούσε κράνος και τον κατάλληλο εξοπλισμό το χτύπημα που δέχθηκε πέφτοντας πάνω στην μπαριέρα, στο λαιμό, ήταν αυτό που του έκοψε το νήμα της ζωής και ο θάνατός του επήλθε ακαριαία.
Το άψυχο σώμα του, βρέθηκε λίγα μέτρα πιο πέρα στο πρανές της οδού. Στη μηχανή που σύρθηκε για λίγα μέτρα από το σημείο της σύγκρουσης, ξέσπασε φωτιά.
Στο σημείο έφτασαν άνδρες της Π.Υ. Αμαλιάδας που έσβησαν τη φωτιά, ενώ με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ ο 27χρονος μεταφέρθηκε στο Κ.Υ. Γαστούνης όπου οι γιατροί διαπίστωσαν το θάνατό του. Το προσωπικό του Τμήματος Τροχαίας Ήλιδας διενεργεί προανάκριση για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος.
Ο 27χρονος καταγόταν από την Αρήνη Ζαχάρως και εργαζόταν ως μάγειρας στη Ζαχάρω κυρίως στην Κύπρο. Στην Αρήνη ερχόταν αρκετά συχνά καθώς αγαπούσε ιδιαίτερα τον τόπο του.
Το θρίλερ στο τροχαίο του Mad Clip
Θρίλερ επικρατεί σχετικά με τις συνθήκες θανάτου του Mad Clip στο τραγικό τροχαίο στη Βουλιαγμένη, με τις τοξικολογικές εξετάσεις να αναμένονται και άπαντες να επιχειρούν να αποκρυπτογραφήσουν τις τελευταίες του στιγμές στο τιμόνι.
Βίντεο-ντοκουμέντο που κάνει το γύρο του Διαδικτύου έχει καταγράψει τη μαύρη Porsche, που οδηγούσε ο 34χρονος, να «καταδιώκει» το δεξιοτίμονο Audi με τις κίτρινες πινακίδες που αναζητούσε η Αστυνομία, λίγο πριν από το τροχαίο. Ο οδηγός του δεύτερου αυτοκινήτου παρουσιάστηκε οικειοθελώς στις Αρχές και αρνήθηκε ότι «έκανε κόντρα» με τον τράπερ, υποστηρίζοντας ότι περνούσε τυχαία από το σημείο.
Το φανάρι στη Λεωφόρο Αθήνας στη Βουλιαγμένη ανάβει πράσινο. Στη δεξιά λωρίδα του δρόμου βρίσκεται το μαύρο αυτοκίνητο με τις κίτρινες πινακίδες για το οποίο ζητούσε πληροφορίες η ΕΛ.ΑΣ. με ανακοίνωσή της. Αμέσως ο οδηγός του επιταχύνει και το όχημα με τη μεγάλη ιπποδύναμη «εξαφανίζεται» με κατεύθυνση προς Αθήνα.
Το πολυτελές του 34χρονου Mad Clip, που βρισκόταν στη δίπλα λωρίδα, ακολουθεί αναπτύσσοντας ταχύτητα και στη στροφή φαίνεται να βγαίνει εκτός πορείας. Μαρτυρίες έκαναν λόγο για κόντρα ανάμεσα στα δύο super-cars που οδήγησε στο θανατηφόρο τροχαίο, κάτι που όμως διαψεύδει ο οδηγός του δεξιοτίμονου αυτοκινήτου που παρουσιάστηκε αργά το βράδυ της Πέμπτης στις Αρχές. Οπως ανέφερε στους αστυνομικούς, επέστρεφε από νυχτερινή διασκέδαση με τη σύντροφό του και προσπάθησε να κρατήσει απόσταση ασφαλείας «για να μη δημιουργήσει πρόβλημα». Παράλληλα ανέφερε στις Αρχές ότι δεν θα έμπαινε στη διαδικασία κόντρας καθώς είχε πολύ πιο γρήγορο αυτοκίνητο. Μετά την κατάθεσή του ο οδηγός αφέθηκε ελεύθερος, καθώς ο εισαγγελέας έκρινε πως δεν υπάρχει λόγος να του απαγγελθούν κατηγορίες και να κρατηθεί.
«Γιατί να πατήσει φρένο στην ευθεία αφού κινήθηκε με ασφάλεια στη στροφή;», αναρωτιέται μιλώντας στον «Ελεύθερο Τύπο» ο πραγματογνώμονας τροχαίων ατυχημάτων, Παναγιώτης Μαδιάς, επισημαίνοντας ότι το αυτοκίνητο «εξετράπη στην ευθεία». Ταυτόχρονα, σημειώνει ότι «με το κρίσιμο βιντεοληπτικό υλικό που τέθηκε υπ’ όψιν μου, διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει κάποιο άλλο όχημα που να προβλημάτισε τον οδηγό για να πατήσει φρένο».
Ο έμπειρος πραγματογνώμονας κάνει λόγο για σημείο-«καρμανιόλα» και τεράστιες ευθύνες της Πολιτείας καθώς δεν υπήρχαν μπάρες ασφαλείας. «Με απόλυτη βεβαιότητα από την εμπειρία μου αν υπήρχαν μπάρες ασφαλείας άλλος θα ήταν ο μηχανισμός πρόσκρουσης πάνω τους και άλλος στη μεταλλική κολόνα. Δεν θα εμβόλιζαν με αυτόν τον δραματικό τρόπο τον ζωτικό χώρο της καμπίνας του αυτοκινήτου, από όπου επήλθε ο θανάσιμος τραυματισμός του οδηγού», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Παναγιώτης Μαδιάς.