Πέμπτη, 18 Απριλίου 2024

Ρόδος: Γυναίκα ζητάει από σούπερ μάρκετ 35.000 ευρώ γιατί τραυματίστηκε στη σκάλα του

Τι συνέβη την ημέρα του ατυχήματός της

31 Αυγούστου 2021 14:35
Ρόδος: Γυναίκα ζητάει από σούπερ μάρκετ 35.000 ευρώ γιατί τραυματίστηκε στη σκάλα του
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Αγωγή υπέβαλε μία γυναίκα κατά σούπερ μάρκετ στη Ρόδο διεκδικώντας αποζημίωση 35.000 ευρώ γιατί τραυματίστηκε στη σκάλα του καταστήματος.

Η γυναίκα, μητέρα δύο παιδιών, πήγε τον Φεβρουάριο για να ψωνίσει στο σούπερ μάρκετ δύο ορόφων. Ανέβηκε στον πρώτο κρατώντας ένα καλάθι και όταν κατέβηκε γλίστρησε στη σκάλα και κατέληξε στο πλατύσκαλο.

Η γυναίκα υπέστη κάταγμα που όπως υποστηρίζει θα μπορούσε να αποφευχθεί αν υπήρχαν προστατευτικά κάγκελα στις σκάλες για να πιαστεί και αντιολισθητική επικάλυψη στα σκαλιά. Όπως υποστηρίζει δύο μέρες μετά τον τραυματισμό της το κατάστημα τοποθέτησε αντιολισθητικές ταινίες στο πάτωμα.

Πλαστικές σακούλες: Ποιο το απίστευτο κόλπο για να μην τις πληρώνετεΠλαστικές σακούλες: Ποιο το απίστευτο κόλπο για να μην τις πληρώνετε

Ποιο το κόλπο που εφαρμόζουν πολλοί στα σούπερ μάρκετ για να μην πληρώνουν πλαστική σακούλα; Προβληματισμό έχει προκαλέσει η χρέωση στις πλαστικές σακούλες των σούπερ μάρκετ. Αρκετοί ήταν εκείνοι οι οποίοι θυμήθηκαν το «τέχνασμα» στο οποίο είχαν καταφύγει όταν είχαν πρωτοέλθει τα Lidl στην Ελλάδα και ως γνωστόν χρέωναν από την αρχή την πλαστική σακούλα.

Ως γνωστόν στα σούπερ μάρκετ διατίθενται ακόμη και σήμερα (και θα διατίθενται) δωρεάν πλαστικές σακούλες. Είναι αυτές που υπάρχουν στα τμήματα της μαναβικής και ο καταναλωτής βάζει τα φρούτα και τα λαχανικά του προς ζύγιση. Αυτές τις σακούλες χρησιμοποίησαν αρκετοί ώστε να βάλουν και τα υπόλοιπα ψώνια τους.

Τουλάχιστον τα όχι και τόσο βαριά και ογκώδη καθώς τόσο το μέγεθος όσο και η αντοχή από τις συγκεκριμένες πλαστικές σακούλες είναι περιορισμένη. Παράλληλα δείτε τι φέρνουν τα Lidl που δεν έχουν άλλα σούπερ μάρκετ.

Πλαστικές σακούλες: Ποιο το απίστευτο κόλπο για να μην τις πληρώνετε

Απόφαση «βόμβα» των Lidl: Οργή μετά την ανακοίνωση της εταιρείας!

Μια απόφαση, που ρίχνει «βόμβα» στον χώρο των σούπερ μάρκετ, πραγματοποίησε η Lidl, με τη γνωστή αλυσίδα να προκαλεί οργισμένες αντιδράσεις με την ανακοίνωσή της.

Συγκεκριμένα, αξιοποιεί τη δυνατότητα που δίνει Κοινή Υπουργική Απόφαση για λειτουργία των επιχειρήσεων με διευρυμένο ωράριο. Εν αντιθέσει με το σύνολο των υπολοίπων αλυσίδων σούπερ μάρκετ που λειτουργούν μέχρι τις 9 το βράδυ τις καθημερινές και έως τις 8 το βράδυ το Σάββατο, η Lidl επέκτεινε το ωράριο λειτουργίας της, σε ένα μήνυμα όχι τόσο ευχάριστο την ώρα που αναζητά εργαζόμενους.

Το δίκτυο των καταστημάτων της λειτουργεί πλέον καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή μέχρι τις 21.30 και το Σάββατο μέχρι τις 21.00. Ωστόσο όπως αναφέρει στον διαδικτυακό της τόπο, το ωράριο των καταστημάτων ενδέχεται να αλλάξει βάση κυβερνητικών αποφάσεων.

Με βάση την τελευταία ΚΥΑ -ισχύει έως και την ερχόμενη Δευτέρα 26 Ιουλίου- τα σούπερ μάρκετ και γενικότερα τα καταστήματα τροφίμων μπορούν να λειτουργούν από τις 7 το πρωί έως τις 9:30 το βράδυ και τα εμπορικά, τα malls, τα εκπτωτικά χωριά και τα shops in a shop μπορούν να λειτουργούν προαιρετικά από τις 7 το πρωί έως τις 9 το βράδυ.

Σχετικά με την πορεία των πωλήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων το πρώτο εξάμηνο, αυτή σύμφωνα με τη Nielsen, κινήθηκε θετικά σε αξία, στο +1,1%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ τα FMCGs στο σύνολό τους παρουσίασαν παρόμοια τάση, στο +1%.

Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα τρόφιμα και ποτά είναι η μοναδική μεγάλη κατηγορία, που αναπτύχθηκε με +2,3%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης και τα προϊόντα οικιακής χρήσης εμφάνισαν μείωση στις πωλήσεις τους σε αξία, σε σχέση με το 2020, κατά -3,5% και -2,1% αντίστοιχα.

Lidl απόφαση και οργή

Το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ.) σημείωσε, διψήφια ανάπτυξη +10,3%, η οποία σχετίζεται κυρίως με το διάστημα όπου το λοιπό λιανεμπόριο βρισκόταν σε αναστολή λειτουργίας, ενώ τα Φρέσκα και επί Ζυγίω προϊόντα παρουσιάζουν οριακή μείωση στο -0,5%.

Όσον αφορά στις διαφορετικές τυπολογίες καταστημάτων, οι μεγάλες αίθουσες άνω των 2,500τ.μ. (hypermarkets) εξακολουθούν να παρουσιάζουν την μεγαλύτερη αύξηση της τάξεως του +8,2% στις πωλήσεις τους.

Σε ρυθμό ανάπτυξης, ωστόσο αρκετά πιο μετριοπαθή, ακολουθούν και οι μικρότερες αίθουσες, έως 400 τ.μ. , στο +1,5%, γεγονός που σημαίνει ότι οι αγοραστές επιλέγουν και τα μικρότερα καταστήματα για την ευκολία τους, αλλά και τα καθημερινά τους ψώνια.

Στο επίπεδο των επιμέρους γεωγραφικών περιοχών η Αττική είναι η μοναδική περιφέρεια, που παρουσιάζει αρνητικό ρυθμό ανάπτυξης, στο -0,9%, ενώ αντίθετα η Πελοπόννησος αναπτύσσεται συγκριτικά πιο θετικά, με +5,8%.

Η φιλανθρωπική δράση

Για τη Lidl Ελλάς η περιβαλλοντική υπευθυνότητα παραμένει διαχρονικά προτεραιότητα αιχμής. Η εταιρεία, έχοντας τη Βιώσιμη Ανάπτυξη στο DNA της, αναπτύσσει σταθερά πρωτοβουλίες, ενέργειες και δράσεις που διαμορφώνουν βέλτιστες πρακτικές προστασίας και αναβάθμισης του περιβάλλοντος. Πολύ περισσότερο, όταν επιτακτικές ανάγκες, αλλά και η ιστορική κρισιμότητα των στιγμών επιβάλλει την άμεση ενεργοποίηση σε επιχειρηματικό, ατομικό και συλλογικό επίπεδο.

Συγκεκριμένα, η Lidl Ελλάς συνδράμοντας με την πολιτεία, προτίθεται να χορηγήσει μελέτες και τη συνεπακόλουθη εφαρμογή δράσεων Αναδάσωσης, Αποκατάστασης του Φυσικού Περιβάλλοντος στις πληγείσες περιοχές, Προστασίας και Βέλτιστης Διαχείρισης των Φυσικών Πόρων του τόπου μας. Η πρωτοβουλία θα είναι συνεπής με την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία, τους στόχους κλιματικής ουδετερότητας, αλλά και τον στρατηγικό σχεδιασμό της Ελλάδας για τη μετάβαση στην πράσινη οικονομία.

Για τον σκοπό αυτό, η Lidl Ελλάς προχωρεί στην υλοποίηση συνεργειών, πάντα σε αγαστή συνεργασία με την πολιτεία, με εξειδικευμένους εθνικούς και διεθνείς επιστημονικούς φορείς, αλλά και άλλες εταιρείες – περιβαλλοντικούς συνοδοιπόρους. Η εταιρεία διαθέτει άμεσα 500.000 ευρώ, προκειμένου να ξεκινήσουν οι σχετικές διαδικασίες.

Παράλληλα, δεσμεύεται να στηρίξει την προσπάθεια σε βάθος χρόνου με συμπληρωματικές ενέργειες οικονομικής στήριξης αλλά και ευαισθητοποίησης της ελληνικής κοινωνίας. Τέλος, απευθύνει κάλεσμα σε όλη την επιστημονική κοινότητα να συνδράμει με τις δικές δυνάμεις τον εθνικό αυτό στόχο.

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ιάκωβος Ανδρεανίδης, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς, «οι πρωτόγνωρες φυσικές καταστροφές που υπέστη η χώρα μας τα τελευταία χρόνια, με αποκορύφωμα τη συνεχιζόμενη δοκιμασία των δασικών πυρκαγιών στέλνουν σε όλες και όλους μας ένα ξεκάθαρο μήνυμα ευθύνης. Η κλιματική αλλαγή είναι εδώ. Βιώνουμε τις συνέπειές της. Πλέον, καμία και κανείς δεν μπορεί να τις αγνοήσει. Όλες και όλοι έχουμε ρόλο: πολιτεία, αγορά και κοινωνία. Να σταματήσουμε την οικολογική απίσχναση της χώρας. Ας ενεργοποιηθούμε τώρα και ας στοιχηθούμε πίσω από μία ολοκληρωμένη εθνική προσπάθεια. Το οφείλουμε στη γενιά του σήμερα, αλλά και στις γενιές του αύριο».

 

Ελλάδα

Ροή ειδήσεων

Share