Πέμπτη, 17 Ιουνίου 2021

Σοκ στον Σκλαβενίτη: Έντρομοι όλοι οι πελάτες!

Χαμός σε σούπερ μάρκετ της αλυσίδας

18 Μαΐου 2021 20:54
Σοκ στον Σκλαβενίτη: Έντρομοι όλοι οι πελάτες!
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Σοκ επικράτησε πρόσφατα σε σούπερ μάρκετ του Σκλαβενίτη και, συγκεκριμένα, σε κατάστημα της Ραφήνας, όπου ένας καταναλωτής έκανε τα ψώνια του, μη φορώντας τη μάσκα του όπως θα έπρεπε, με ένα θάνατο επίσης να προκαλεί πανικό στην εταιρεία.

Μάλιστα καμάρωνε για το σπουδαίο κατόρθωμά του, αφού κοίταζε αριστερά–δεξιά, για να διαπιστώσει αν τον βλέπουν. Κι όσο πέρναγε η ώρα τόσο «ψήλωνε» από περηφάνεια και ανδρισμό.

Οι πελάτες έντρομοι στον Σκλαβενίτη

Το χρονικό του φοβερού περιστατικού

Κάποια στιγμή τον πλησίασε ένας άλλος κύριος, μεσήλιξ, αρκετά χρόνια μεγαλύτερός του, ο οποίος του είπε γιατί δεν φοράει μάσκα. Η απάντηση του σοφού ανδρός ήταν «εσένα τι σε ενδιαφέρει, έκανες το εμβολιάκι σου;». Για να συνεχίσει τις ρητορίες: «Τι είσαι εσύ αστυνομικός και μου κάνεις έλεγχο;».

Πηγή: Irafina.gr

«Αναβρασμός» στον Σκλαβενίτη: Μέσα στο 2021...

«Αναβρασμό» στην αγορά φέρνουν οι επόμενες κινήσεις του Σκλαβενίτη, με την εταιρεία να συνεχίζει τις επενδύσεις της και να ετοιμάζεται για ακόμη μεγαλύτερη εξάπλωση.

Όπως αναφέρει η «Ναυτεμπορική», με στόχευση τη διατήρηση της ηγετικής θέσης στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, ο όμιλος «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης» τρέχει επενδυτικό πλάνο 50 εκατ. ευρώ, το οποίο εστιάζει στην ενίσχυση του δικτύου, στη βελτιστοποίηση των παροχών στα φυσικά σημεία και στη διεύρυνση παρουσίας στο ηλεκτρονικό «ράφι». Ο ισχυρός παίκτης της εγχώριας οργανωμένης λιανικής, όπως αναφέρει το ΑΠΕ, προγραμματίζει την ίδρυση επτά νέων καταστημάτων (δύο εκ των οποίων αφορούν μετεγκαταστάσεις), ενώ ταυτόχρονα μέσα στο 2021 θα ξεκινήσουν και οι ανακαινίσεις των καταστημάτων του δικτύου της πρώην «Μαρινόπουλος» στην Κύπρο, οι οποίες είχαν προγραμματιστεί για το 2020 αλλά δεν υλοποιήθηκαν λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

Οι πληροφορίες αναφέρουν επίσης ότι δεν προβλέπεται η περαιτέρω ανάπτυξη συνεργασιών franchise, με τον όμιλο να διατηρεί την «προίκα» των περίπου 32-33 καταστημάτων δικαιόχρησης που απέκτησε με την εξαγορά «Μαρινόπουλου». Αντίστοιχα, δεν εξετάζεται δυναμικότερη διείσδυση στο format των μικρών καταστημάτων.

«Αναβρασμός» στον Σκλαβενίτη

Βελτίωση υπηρεσιών

Στο επίκεντρο τίθεται και η βελτίωση των υπηρεσιών και η αναβάθμιση του περιβάλλοντος στα φυσικά σημεία, με αιχμή τα υπερμάρκετ και τα μεσαίου τύπου καταστήματα. Τα είδη bazaar «βγαίνουν» μπροστά και εν γένει επανασχεδιάζεται το μοντέλο διεπαφής με τους πελάτες. Σημειώνεται ότι συνολικά το δίκτυο του ομίλου αποτελείται από 497 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο (εκ των οποίων 445 με το σήμα «Σκλαβενίτης», 13 με το σήμα «The Mart» και 39 με το σήμα «Χαλκιαδάκης»), ενώ απασχολεί περίπου 31.000 εργαζόμενους.

Και στο eMarket

Οι προβολείς του 2021 στρέφονται και στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καταστήματος eMarket «Σκλαβενίτης», το «ντεμπούτο» του οποίου πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του δεύτερου lockdown τον Νοέμβριο. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τα δείγματα γραφής είναι πολύ ικανοποιητικά και με βάση τον προγραμματισμό οι υπηρεσίες του e shop αναμένεται να «επεκταθούν» στη Θεσσαλονίκη μέχρι το Πάσχα και μέχρι το τέλος του 2021 να υπάρξει δυνατότητα κάλυψης ηλεκτρονικών παραγγελιών σε όσο το δυνατόν περισσότερες πόλεις. Με την κατάλληλη υποστήριξη εκτιμάται ότι σε βάθος πενταετίας οι ηλεκτρονικές πωλήσεις θα αντιστοιχούν στο 4% του συνολικού τζίρου. Σε ό,τι αφορά τη συνεργασία με την e-food, διατηρείται και δεν φαίνεται να υπάρχουν «σκέψεις» για προώθηση αντίστοιχων συνεργασιών με άλλες πλατφόρμες.

Κοντά στα 4 δισ.

Αναφορικά με την πορεία των μεγεθών, ο όμιλος της ΕΥΣ «φλερτάρει» πλέον ανοιχτά με τζίρο 4 δισ. ευρώ, με γνώμονα τις ιδιαίτερα ενισχυμένες περσινές επιδόσεις που μεταφράζονται σε ρυθμό ανάπτυξης 15% για τη συνολική δραστηριότητα και 19,5% σε εταιρικό επίπεδο της Ι. & Σ. Σκλαβενίτης. Το 2020 ο όμιλος κατάφερε όχι μόνο να διατηρήσει την «κυριαρχία» του -με έσοδα περί τα 3,77 δισ. ευρώ-, αλλά να αυξήσει θεαματικά την απόσταση από τον δεύτερο παίκτη της αγοράς.

Τα αυξημένα περσινά έσοδα της ΕΥΣ σηματοδοτούν τη μεριδιακή ενίσχυση κατά περίπου μία μονάδα (σ.σ.: σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen το μερίδιο της ΕΥΣ έως τον Φεβρουάριο του 2020 ήταν 31%), την τόνωση της κερδοφορίας αλλά και τη βελτίωση της εικόνας δανεισμού, εξέλιξη που φέρεται να ανοίγει τον δρόμο για επαναδιαπραγμάτευση των όρων φέτος το καλοκαίρι.

 

Ελλάδα

Ροή ειδήσεων

Share