Πέμπτη, 24 Ιουνίου 2021

Τουρισμός: Ξεκίνησε η πιλοτική εφαρμογή του ευρωπαϊκού πράσινου πιστοποιητικού με συμμετοχή της Ελλάδας

Ποιος ο στόχος του εγγράφου;

11 Μαΐου 2021 19:24
Τουρισμός: Ξεκίνησε η πιλοτική εφαρμογή του ευρωπαϊκού πράσινου πιστοποιητικού με συμμετοχή της Ελλάδας
Από Ραφαήλ Αλαγάς

Από χθες (10/5) έχει ξεκινήσει η πιλοτική εφαρμογή του ευρωπαϊκού πράσινου πιστοποιητικού, με δοκιμή σε 18 χώρες της ΕΕ και την Ισλανδία, με την Ελλάδα επίσης να συμμετάσχει, με στόχο την 1η Ιουνίου αυτό να είναι τεχνικά λειτουργικό για την τουριστική σεζόν.

Αυτές οι δοκιμές (δεν χρησιμοποιούνται πραγματικά δεδομένα πολιτών) θα πραγματοποιηθούν για δύο εβδομάδες με τη συμμετοχή δύο ή τριών χωρών ημερησίως, ανέφερε ο εκπρόσωπος της Επιτροπής, Γιοχάνες Μπάρκε. «Τα κράτη-μέλη και η Επιτροπή είναι σε πλήρη ετοιμότητα σε αυτή την πρώτη φάση των δοκιμών και είναι θετική η μεγάλη συμμετοχή των χωρών», πρόσθεσε ο ίδιος. Στις χώρες που συμμετέχουν στη δοκιμή περιλαμβάνεται και η Ελλάδα.

Τουρισμός: Ο στόχος του ευρωπαϊκού πράσινου πιστοποιητικού

Παράλληλα με την τεχνική προετοιμασία, σε εξέλιξη βρίσκονται οι συζητήσεις μεταξύ του Συμβουλίου της ΕΕ και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Σήμερα θα πραγματοποιηθεί η δεύτερη συνάντηση για το ζήτημα αυτό. Στόχος είναι ο κανονισμός για το «ψηφιακό πράσινο πιστοποιητικό» να εγκριθεί πριν από τα τέλη Ιουνίου. Η τελική έγκριση από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αναμένεται να δοθεί την εβδομάδα της 21ης Ιουνίου.

Η ώρα του τουρισμού: Η καμπάνια ΕΟΤ-Aegean για... καυτές διακοπές στην Ελλάδα και το κάλεσμα Θεοχάρη

Η ώρα του τουρισμού φτάνει και η χώρα μας ετοιμάζεται να προσφέρει μια ιδιαίτερη εμπειρία σε κάθε επισκέπτη στην εποχή του κορωνοϊού, με τον ΕΟΤ και την Aegean να συστρατεύουν τις δυνάμεις τους για 4η σερί χρονιά για μια ακόμη διαφημιστική καμπάνια, προβάλλοντας το εξαιρετικό κλίμα της Ελλάδας.

Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης ΕΟΤ-Aegean που παρουσιάστηκε σήμερα (11/5), περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής της Ελλάδας και στόχευσης σε αγορές στις οποίες υπάρχει ενδιαφέρον και δυναμική για τη χώρας μας, ανέφερε ο Δημήτρης Φραγκάκης, γενικός γραμματέας του ΕΟΤ. Βασιζόμενη σε μία πρωτότυπη ιδέα, η φετινή καμπάνια δίνει επιπλέον κίνητρα στους ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους, κάτι που αποτελεί και κεντρικό ζητούμενο για τη φετινή χρονιά, εξηγεί ο κ. Φραγκάκης. Αναφερόμενος στις επικοινωνιακές δράσεις του ΕΟΤ, ο κ. Φραγκάκης σημείωσε ότι ο οργανισμός υλοποιεί μεθοδικά ένα στρατηγικό πλάνο προβολής του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό. «Αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μας είναι η συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες και tour operators για τη βέλτιστη προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Σε μία δύσκολη παγκόσμια συγκυρία, συμβάλλουμε στη δημιουργία των απαραίτητων συνθηκών επιπλέον ενίσχυσης, όχι μόνο του τουριστικού κλάδου, αλλά του συνόλου της εθνικής οικονομίας» σημείωσε ο γγ του ΕΟΤ.

Από την πλευρά της, η διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της Aegean, Μαρίνα Σπυριδάκη, επεσήμανε: «Στην επανεκκίνηση του τουρισμού είναι σημαντικό να μπορέσουμε, όλοι μαζί και συντονισμένα να επικοινωνήσουμε ένα δυνατό και ενιαίο μήνυμα που θα κερδίσει τον επισκέπτη και με υπευθυνότητα θα τον φέρει στη χώρα μας. Μαζί με τον ΕΟΤ, έχουμε ήδη πετύχει πολλά τα προηγούμενα χρόνια και μπορούμε να κερδίσουμε και τη φετινή χρονιά στην προτίμηση των επισκεπτών».

Η ηλιοφάνεια και το κλίμα της Ελλάδας αναβαθμίζουν την εμπειρία των διακοπών για κάθε επισκέπτη. Γι' αυτό και όσο μεγαλύτερη η διαφορά θερμοκρασίας του τόπου αφετηρίας σε σχέση με την Ελλάδα, τόσο μεγαλύτερη η έκπτωση στα αεροπορικά εισιτήρια της Aegean. Όπως και οι προηγούμενες καμπάνιες συνδιαφήμισης ΕΟΤ-Aegean έτσι και η νέα Sunshine Discount καμπάνια, με τη χρήση της τεχνολογίας, προσαρμόζεται δυναμικά στις διαφορετικές αγορές και τα διαφορετικά κοινά και εντοπίζοντας όσους αναζητούν τις επόμενες διακοπές τους στην Ελλάδα ή και σε ανταγωνιστικούς προορισμούς, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να κερδίσει τον επισκέπτη.

Η καμπάνια που ξεκίνησε ήδη από τα μέσα του προηγούμενου μήνα θα διαρκέσει έως το τέλος του χρόνου και απευθύνεται στους επισκέπτες από 10 βασικές χώρες στόχευσης (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία). Θα προβάλλεται σε όλα τα διαδικτυακά μέσα (Facebook, Instagram, YouTube) καθώς και στα κανάλια της βραβευμένης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας, αξιοποιώντας τόσο την πελατειακή βάση της Aegean και τα δημοφιλή social media που διαθέτει όσο και τις οθόνες εντός των αεροσκαφών της.

Τουρισμός: Το σχέδιο του Υπουργείου για μια διαφορετική εμπειρία

Για τα μέτρα που λαμβάνονται στην Ελλάδα για την ασφάλεια των τουριστών, φέτος το καλοκαίρι, μίλησε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης στην πρωινή ειδησεογραφική εκπομπή του βρετανικού Sky News.

Μάλιστα εξέφρασε την προσδοκία ότι η Ελλάδα θα ενταχθεί στην πράσινη λίστα του Ηνωμένου Βασιλείου κατά την επόμενη αναθεώρηση της λίστας. Ο κ. Θεοχάρης, από τη Μεγάλη Βρετανία όπου βρίσκεται, εστίασε στις προσπάθειες που καταβάλλει η ελληνική πλευρά προκειμένου να βγει από την πορτοκαλί λίστα και να εισέλθει στην πράσινη λίστα, στο «σύστημα του φωτεινού σηματοδότη» που εφαρμόζει η Μεγάλη Βρετανία. Στο σημείο αυτό επεσήμανε ότι είναι στο Λονδίνο, για να συνομιλήσει με κυβερνητικούς αξιωματούχους «ώστε να διασφαλίσουμε ότι και οι δύο πλευρές κατανοούμε τη λειτουργία των συστημάτων μας και ότι οι Βρετανοί παραμένουν ασφαλείς στη χώρα μας και, βεβαίως, ότι αντιλαμβάνονται τα κριτήρια και έχουν όλα τα απαραίτητα δεδομένα για να λάβουν συνειδητές αποφάσεις».

Ο κ. Θεοχάρης στη συνέντευξη του υπογράμμισε ότι «θα προσπαθήσουμε να τα εξηγήσουμε όλα και είμαι απόλυτα βέβαιος ότι, εφόσον περάσαμε το υψηλότερο σημείο, είμαστε σε καθοδική πορεία ως προς το τρίτο κύμα όπως η υπόλοιπη Ευρώπη και ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα με την επόμενη αναθεώρηση του "συστήματος φωτεινού σηματοδότη" του Ηνωμένου Βασιλείου».

 

Ελλάδα

Ροή ειδήσεων

Share