Τρίτη, 11 Μαΐου 2021

Απεργία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς - Έτσι θα κινηθούν την Πέμπτη (6/5)

Κανονικά θα κινηθούν μόνο τα λεωφορεία

5 Μαΐου 2021 07:51
Απεργία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς - Έτσι θα κινηθούν την Πέμπτη (6/5)
Από Γιάννης Κυριακόπουλος

Απεργίες και στάσεις εργασίας είναι προγραμματισμένες από τους εργαζομένους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για την Πέμπτη 6 Μαΐου. Πιο αναλυτικά, το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Αθήνας έχει προγραμματίσει απεργία για την ερχόμενη Πέμπτη 6 Μαΐου 2021.

Σύμφωνα με ανακοινώσεις των εργαζομένων, τα μέσα μεταφοράς θα κινηθούν ως εξής:

Ακινητοποιημένα θα είναι όλη την ημέρα το Μετρό γραμμές 1 (ΗΣΑΠ) και γραμμή 2&3, τα τρόλεϊ και το τραμ λόγω της 24ωρης απεργίας που έχουν αποφασίσει τα αντίστοιχα σωματεία εργαζομένων. Κανονικά θα κινηθούν τα λεωφορεία.

Με ανακοινώσεις τους, τα σωματεία των εργαζομένων στις συγκοινωνίες καταγγέλλουν την κυβέρνηση «μετά από διάφορα αντεργατικά μέτρα που πάρθηκαν στη διάρκεια της πρωτοφανούς πανδημίας, με μόνιμο ή προσωρινό χαρακτήρα, ετοιμάζεται να προωθήσει μια σειρά ρυθμίσεις για την καταστρατήγηση της 8ωρης εργασίας, την υπονόμευση της απεργίας κα γενικότερα της συνδικαλιστικής δράσης. Τα δικαιώματα και οι κατακτήσεις των εργαζομένων δεν διαπραγματεύονται».

Απεργία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Τέλος, οι εργαζόμενοι δηλώνουν αποφασισμένοι να αντισταθούν στα σχέδια επιστροφής σε εργασιακό μεσαίωνα και θα παλέψουν για την υπεράσπιση του δημόσιου και κοινωνικού χαρακτήρα των συγκοινωνιών. Ενώ, αρχές καλοκαιριού ξεκινάνε οι εργασίες για τις νέες στάσεις του μετρό στη Γραμμή 4.

Μετρό Γραμμή 4: Αυτές θα είναι οι νέες στάσεις - Πως θα συνδέονται οι γραμμές

Η γραμμή 4 του Μετρό πρόκειται να αλλάξει σημαντικά τη ζωή των πολιτών στην Αττική, η οποία θα έχει προϋπολογισμό 1,5 δις ευρώ, όπου και ουστιαστικά ολοκληρώνει το μεγάλο έργο με αποτέλεσμα να ενώνεται με τις υπόλοιπες γραμμές.

Η προβλεπόμενη διάρκεια υλοποίησης του έργου ανέρχεται σε 8 χρόνια. Πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο υποδομής στη χώρα μας, το οποίο θα συμβάλει καταλυτικά στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών της ευρύτερης περιοχής της Αττικής. Ο μεγάλος χρόνος υλοποίησης δεν είναι τυχαίος, καθώς οι σταθμοί θα περάσουν από Εξάρχεια και Κολωνάκι και όλοι καταλαβαίνουν τη δυσκολία του project...

Είναι το μεγαλύτερο έργο υποδομής που σχεδιάζεται αυτή τη στιγμή στην Ευρωπαϊκή Ένωση και πρόκειται να επανασχεδιάσει ριζικά το χάρτη των μετακινήσεων στο λεκανοπέδιο.

Η γραμμή 4 του μετρό θα διευκολύνει κατά πολύ τον κόσμο στις διαδρομές του

Η πρώτη φάση και οι περιοχές που συνδέει

Η κατασκευή της πρώτης φάσης αφορά το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι η γραμμή 4 θα διασχίζει την Αθήνα από το Γαλάτσι μέχρι το Γουδή ανακουφίζοντας την κυκλοφορία εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών.

Το πρώτο Τμήμα της Γραμμής 4 "Άλσος Βεΐκου – Γουδή", έχει σχεδιαστεί με σκοπό την εξυπηρέτηση πολλών πυκνοκατοικημένων περιοχών του Λεκανοπεδίου, του κέντρου της Αθήνας.

Θα κατασκευαστούν τέσσερις νέοι σταθμοί στα Εξάρχεια, την Ακαδημίας, το Κολωνάκι και τον Ευαγγελισμό. Θα υπάρχουν δυο σταθμοί ανταπόκρισης που θα είναι οι σταθμοί Πανεπιστήμιο/Ακαδημία, Ευαγγελισμός που έχουν ανταπόκριση με την κόκκινη γραμμή.

Με την γραμμή 4 του μετρό ολοκληρώνεται το πλάνο για να συνδεθεί όλη η Αττική

Οι νέοι σταθμοί και σε ποιες περιοχές θα είναι

Η χάραξη της γραμμής 4 που εκτείνεται από την περιοχή του Άλσους Βεΐκου στο Γαλάτσι μέχρι το Γουδή και το Φρέαρ TBM Κατεχάκη υπάγεται στα διοικητικά όρια των Δήμων Αθήνας, Γαλατσίου, Καισαριανής και Ζωγράφου.

Έχει μήκος περίπου 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει δεκαπέντε νέους σταθμούς που θα είναι οι: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή.

Ο κόσμος θα διευκολυνθεί ακόμη περισσότερο με την ολοκλήρωση του έργου του μετρό και συγκεκριμένα με τη γραμμή 4

Συνέχεια με τη δεύτερη φάση του έργου

Αν η γραμμή 4 θεωρείται πολύ σημαντική για το κυκλοφοριακό της πρωτεύουσας, άλαλο τόσο είναι και η δεύτερη φάση του έργου που θα είναι η επόμενη μεγάλη προτεραιότητα στην Αθήνα. Η επέκταση αυτή όχι μόνο θα συνδέει τη λεωφόρο Κηφισίας μέχρι την Αττική οδό και πιο πέρα μέxρι το Μαρούσι και την Πεύκη, αλλά θα συνεχίζει βόρειο-δυτικά και μέσω Αμαρουσίου και Πεύκης, θα φτάνει στη Λυκόβρυση τερματίζοντας στην Εθνική Οδό.

Η γραμμή αυτή θα συνδέει τη γραμμή 4 στο σταθμό Κατεχάκη με τη γραμμή 3, στο σταθμό Κηφισίας με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο (σε ένα πολύ βασικό κόμβο της πρωτεύουσας) και στο σταθμό Μαρούσι με τη γραμμή 1, επιτυγχάνοντας την λειτουργία ενός ενιαίου δικτύου συγκοινωνιών στην ευρύτερη περιοχή των βορείων προαστίων.

Η γραμμή 4 του μετρό θα ενωθεί με τις υπόλοιπες γραμμές όπου και θα ολοκληρώσει το μεγάλο αυτό έργο.

Ποιοι θα είναι οι σταθμοί της γραμμής 4 στη δεύτερη φάση

Η επέκταση της Γραμμής 4 στη δεύτερη φάση διαθέτει 11 σταθμούς: Κατεχάκη, Φάρος, Φιλοθέη, Σίδερα, Ολυμπιακό Στάδιο, Παράδεισος, ΟΤΕ, Μαρούσι, Πεύκη, Λυκόβρυση, Εθνική Οδός. Θα έχει μήκος 14 χλμ και το κόστος της εκτιμάται σε περίπου 1,1 δισ. ευρώ.

 

Ελλάδα

Ροή ειδήσεων

Share