ΑΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ

Κορωνοϊός: «Μαύρο» ρεκόρ με 706 διασωληνωμένους – 2.588 κρούσματα & 52 θάνατοι

Κορωνοϊός: «Μαύρο» ρεκόρ με 706 διασωληνωμένους – 2.588 κρούσματα & 52 θάνατοι
Athensmagazine Ορίστε μας ως προτεινόμενη πηγή ειδήσεων στο Google

Κορωνοϊός: Ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε ότι το τελευταίο 24ωρο εντοπίστηκαν 2.588 νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα μας, ενώ σημειώθηκαν 52 θάνατοι και 706 συνάνθρωποί μας είναι διασωληνωμένοι σε ΜΕΘ, αριθμός που αποτελεί νέο αρνητικό ρεκόρ, από την αρχή της πανδημίας στη χώρα μας.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΕΟΔΥ:

«Τα νέα εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα της νόσου που καταγράφηκαν τις τελευταίες 24 ώρες είναι 2.588, εκ των οποίων 8 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας.

Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 247.992 (ημερήσια μεταβολή +1.1%), εκ των οποίων 51.5% άνδρες. Με βάση τα επιβεβαιωμένα κρούσματα των τελευταίων 7 ημερών, 76 θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 2.969 είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

Οι νέοι θάνατοι ασθενών με COVID-19 είναι 52, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 7.701 θάνατοι. Το 95.7% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 706 (64.9% άνδρες). Η διάμεση ηλικία τους είναι 68 έτη. To 82.2% έχει υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

Από την αρχή της πανδημίας έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ 1.643 ασθενείς. Οι εισαγωγές νέων ασθενών Covid-19 στα νοσοκομεία της επικράτειας είναι 439 (ημερήσια μεταβολή -7.77%).

Ο μέσος όρος εισαγωγών του επταημέρου είναι 480 ασθενείς. Η διάμεση ηλικία των κρουσμάτων είναι 44 έτη (εύρος 0.2 έως 105 έτη), ενώ η διάμεση ηλικία των θανόντων είναι 79 έτη (εύρος 0 έως 103 έτη)». Ανείπωτη τραγωδία επικρατεί στη Μαλεσίνα καθώς θρηνεί ακόμη έναν νεκρό από τον φονικό ιό, 14 συνολικά, που έχει «χτυπήσει» με σφοδρότητα την περιοχή της Λοκρίδας.

Κορωνοϊός: 71 τα κρούσματα στο Δρομοκαΐτειο μέχρι σήμερα – Κατέληξαν δύο ασθενείς

Κορωνοϊός: Στα 71 ανέρχονται πλέον τα κρούσματα Covid-19 στο Ψ.Ν.Α. «Δρομοκαΐτειο» εκ των οποίων όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το νοσοκομείο τα δύο απεβίωσαν. Ωστόσο δείτε και τις νέες οδηγίες από τον ΕΟΔΥ για την καραντίνα και για όσους έχουν εμβολιαστεί.

Αναλυτικά τι αναφέρει η ανακοίνωση:

Σχετικά με τα περιστατικά λοίμωξης COVID-19 στο Ψ.Ν.Α. «Δρομοκαΐτειο» και τη διαχείρισή τους, διευκρινίζεται ότι: Από την έναρξή της πανδημίας ως σήμερα, έχουν ανιχνευθεί συνολικά 71 κρούσματα λοίμωξης COVID-19, εκ των οποίων τα 57 αφορούν ασθενείς με ήπια συμπτώματα οι οποίοι παραμένουν σε δομές του Νοσοκομείου.

Τα πρώτα κρούσματα παρουσιάστηκαν στο Γηροψυχιατρικό Τμήμα «Γεμέλειο» το οποίο διαμορφώθηκε άμεσα για νοσηλεία ασθενών COVID-19 με ήπια συμπτωματολογία. Πραγματοποιήθηκαν rapid test και μοριακός έλεγχος σε όλους τους νοσηλευόμενους και το προσωπικό και οι ασθενείς διαχωρίστηκαν ανάλογα με την κατάσταση της υγείας τους.

Οι ασθενείς που παρουσιάζουν επιδείνωση των συμπτωμάτων αποφασίστηκε να διακομίζονται άμεσα σε Γενικά Νοσοκομεία με Κλινικές COVID-19. Συνολικά, 12 άτομα έχουν μεταφερθεί μέχρι σήμερα και νοσηλεύονται σε Κλινικές COVID-19 Γενικών Νοσοκομείων (Σωτηρία, Αττικό, Γενικό Κρατικό Νίκαιας, Ασκληπιείο). Δυστυχώς, δύο ασθενείς απεβίωσαν.

 

Επίσης, νοσούν έξι άτομα του προσωπικού. Ο εμβολιασμός του προσωπικού ανέρχεται στο 50% του συνόλου των εργαζομένων. Ειδικότερα, είναι εμβολιασμένο το 70% του ιατρικού προσωπικού και το 30% του νοσηλευτικού προσωπικού.

Στο «Δρομοκαΐτειο» εφαρμόζονται αυστηρά όλα τα μέτρα προστασίας όπως αυτά έχουν επικαιροποιηθεί από τις 26/11/2020, με απόφαση της Υφυπουργού Ψυχικής Υγείας Ζωής Ράπτη. Μεταξύ αυτών, είναι οι συνεχείς έλεγχοι με τεστ, απαγόρευση επισκεπτηρίων, μείωση ραντεβού Εξωτερικών Ιατρείων, αναστολή λειτουργίας Νοσοκομείων Ημέρας.

Ο συνολικός αριθμός των ασθενών του «Δρομοκαϊτείου» στις 22/3/2021 ανέρχονταν στους 347, εκ των οποίων 205 ασθενείς νοσηλεύονται εντός και 142 φιλοξενούνται σε δομές αποκατάστασης.

Τέλος, με σκοπό την αποσυμφόρηση των Κλινικών και με στόχο τον αποτελεσματικότερο έλεγχο της διασποράς του SARS-CoV-2, το Υπουργείο Υγείας δρομολογεί τη μεταφορά ασθενών που δεν έχουν μολυνθεί από τον νέο κορωνοϊό σε ιδιωτικές Ψυχιατρικές Κλινικές, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση για τους ασθενείς.

0 ΣΧΟΛΙΑ

Προσθήκη Σχόλιου