Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Για να μαθαίνουμε Ιστορία! Ο Ναζιστικός χαιρετισμός ΔΕΝ είναι Αρχαιοελληνικός, μη τρώτε το παραμυθάκι του καθενός!!! (ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ)

24 Φεβρουαρίου 2014
Για να μαθαίνουμε Ιστορία! Ο Ναζιστικός χαιρετισμός ΔΕΝ είναι Αρχαιοελληνικός, μη τρώτε το παραμυθάκι του καθενός!!! (ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ)

Στον φασιστοεθνικιστικο σωρό παρατηρείται το εξής φαινόμενο: πετάει ένας (εσκεμμένα ή ακούσια δεν έχει σημασία) μια ανιστόριτη ανοησία και λόγω βέβαια της έκδηλης αμορφωσιάς και “ουγκανοσύνης” που επικρατεί σε αυτόν το χωρο, αυτή αναπαράγεται αφειδώς από τον κάθε επίδοξο ελληνοπρεπή φασιστοεθνικιστή (η τακτική τού “ένα επαναλαμβανόμενο ψέμα γίνεται στο τέλος αλήθεια” είναι η αποτελεσματικότερη τακτική για τη ενίσχυση ενός επιχειρηματολογικού-θεωρητικού οπλοστασίου), χωρίς να περνάει από το φίλτρο της λογικής και της γνώσης (θα μου πείτε ποιός τα έχασε για να τα βρουν αυτοί;)

Το τελευταίο λοιπόν διάστημα όπως ίσως γνωρίζετε οι περισσότεροι που χρησιμοποιείτε το διαδίκτυο, είχαν γίνει απεγνωσμένα εγχειρήματα να αποδείξουν την αρχαία καταγωγή του ναζιστικού χαιρετισμού και να πείσουν ότι ο χαιρετισμός αυτός είναι καθόλα αρχαιοελληνικός – και όχι απλά αρχαιοελληνικός αλλά Δωρικός (δηλ. αποδείξαμε ότι είναι αρχαιοελληνικός και το μόνο που έμενε είναι να αποδείξουμε ότι είναι Δωρικός!)- στην προσπάθειά τους να τον «απενοχοποιήσουν».

Ο ναζιστικός χαιρετισμός ΔΕΝ είναι αρχαίος ελληνικός ούτε δωρικός, που βγήκανε όλοι οι αμόρφωτοι φασιστοπατριώτες και παπαγαλίζουν την ίδια κασέτα στα διάφορα φασιστομπλογκ του σωρού: “Ο λεγόμενος «ναζιστικός» χαιρετισμός, είναι ο κατεξοχήν ΔΩΡΙΚΟΣ χαιρετισμός προς τον Ανατέλλοντα Ήλιο” και οι παρουσιάσεις τους δεν διαφέρουν σε τίποτα από την έκθεση ενός παιδιού δημοτικού για το πώς πέρασα το περασμένο καλοκαίρι. Έγραψε κάποιος αυτήν την παπαριά και την αναδημοσιεύει η κάθε σάρα και μάρα στο φασιστομπλογκ της.

Δείτε σε πόσα site αναδημοσιεύεται αυτή με μια πληκτρολόγηση στο Google!!!

Τέτοιος χαιρετισμός δεν υπήρξε ΠΟΤΕ στην αρχαιότητα. Ούτε στην αρχαία Ελλάδα, ούτε στην αρχαία Ρώμη, ούτε πουθενά αλλού στον αρχαίο κόσμο.

Ούτε ένα στοιχείο, ούτε ένα αρχαιολογικό εύρημα, ούτε μια απλή αναφορά αρχαίων Ελλήνων συγγραφέων, ιστορικών, περιηγητών δεν υπάρχει που να αναφέρεται αυτός ο χαιρετισμός που συναντάται στο Φασισμό, στον Εθνικοσοσιαλισμό ή σε κάποια άλλη συγγενή ιδεολογία.

Επίσης είναι άγνωστος και στη Ρωμαική Γραμματεία, δεν αναφέρεται από κανέναν αρχαίο ιστορικό. (Και προκαλούμε…όποιον έχει αρχαία στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι ο χαιρετισμός είναι δωρικός να τα φέρει εδώ)

Γι’ αυτό δεν θα βρείτε πουθενά σε αυτά τα site να αναφέρεται κάποια πηγή – και τελείως συμπτωματικά, σε ό,τι γλώσσα και να ψάξεις για τον “δωρικό” χαιρετισμό τον συναντάς μόνο στις σελίδες της Χρυσής Αυγής και σε κάτι ελεεινά μπλοκ του κώλου.

Η πρώτη αναφορά του γίνεται σε πίνακες του 18ου αιώνα που αναπαριστούν σκηνές ρωμαϊκών εποχών, όπως στον “Oath of the Horatii” του Γάλλου ζωγράφου Jacques-Louis David. Και φυσικά είναι ανάξιες σχολιασμού οι αστειότητες της Χρυσής Αυγής ότι αυτός ο χαιρετισμός καθιερώθηκε από τον Ιωάννη Μεταξά. Πετάει ο καθένας την παπαριά του γιατί να μην πουν κι αυτοί κάτι; Δημοκρατία άλλωστε (λένε ότι) έχουμε.

Ελλείψει λοιπόν αρχαίων στοιχείων που να επιβεβαιώνουν την αρχαία καταγωγή του χαιρετισμού, έχουν επιστρατευτεί τουλάχιστον μια σειρά φωτογραφιών που αποδεικνύουν κατ’ αυτούς την αρχαία αναπαράστασή του και που αναπαράγονται από όλα τα καθωσπρέπει φασιστομπλογκς. (Kαι φυσικά δεν θα δείτε πουθενά στοιχεία να συνοδεύουν αυτές τις φωτογραφίες πχ. από πού είναι παρμένη, τί αναπαριστά κτλ. Τυχαίο??)

Διάφορες απ’ αυτές τις ανιστόρητες ανοησίες που πετάνε θα δείξουμε παρακάτω, όχι τόσο για να απαντήσουμε στον σωρό αυτό και να γίνουμε συνομιλητές (δεν θέλουμε να πέσουμε τόσο χαμηλά), όσο για να δείξουμε πόσο έντεχνα καλλιεργούνται αστικοί μύθοι στον αμόρφωτο και ανιστόρητο ελληναρίστικο σωρό.

1.

Τελευταία ο σωρός αυτός των φασιστοεθνικιστών έχει ανακαλύψει τον Πύρρο τον Α’, βασιλιά των Μολοσσών, ενός ελληνικού φύλου που κατοικούσε στην Ήπειρο, που κυβέρνησε κατά την περίοδο 330-313 π.Χ., λόγω κυρίως μιας φωτογραφίας που τον έδειχνε να χαιρετάει ναζιστικά και που αναδημοσιεύτηκε τάχυστα σε όλα τα φασιστομπλόγκς του σωρού αποδεικνύοντας έτσι κατ’ αυτούς την αρχαία καταγωγή του χαιρετισμού.

Η φωτογραφία που κάνει το γύρω του διαδικτύου όλως τυχαίως είναι υπό γωνία ώστε να μην φαίνεται ότι δείχνει και επεξεργασμένη (τυχαίο;)

Να δούμε και από τις άλλες πλευρές το άγαλμα που βρίσκεται στην κεντρική πλατεία των Ιωαννίνων;

ΩΠ;;;

Και πιο κοντινή:

ΩΠ;;;

Ωραίος ναζιστικός χαιρετισμός !!

Εκτός αυτού το άγαλμα λεει οτι ηταν δωρεα το 2007. Δεν πιστεύω να το πέρασε κανείς για αρχαίο!

2.

Επίσης, ελλείψει φυσικά άλλων στοιχείων που να επιβεβαιώνουν την αρχαία καταγωγή του χαιρετισμού, έχουνε βρει εκεί 2-3 φωτογραφίες αρχαίων αμφορέων που τις μοστράρουν στα site τους (για να δείξουν και καλά πόσο στοιχειοθετημένα είναι αυτά που γράφουν) χωρίς λεζάντα από κάτω, χωρίς κάποια πληροφορία, χωρίς τίποτα, σαν δήθεν ένδειξη της αρχαίας καταγωγής του χαιρετισμού, χωρίς να ξέρουν τι συμβολίζουν αυτοί οι αμφορείς και από που είναι, χωρίς να έχουν ανοίξει πρώτα κανένα βιβλίο, χωρίς να έχουν πάει σε κανένα αρχαιολογικό μουσείο.

Αυτοί οι μελανόμορφοι αμφορείς δεν συμβολίζουν ούτε στιγμή συνάντησης για να είναι χαιρετισμός, ούτε στιγμή παράδοσης κάποιου όπλου για να πολεμήσει κάποιος ή εργαλείου για να εργαστεί.

Ο πρώτος μελανόμορφος αμφορέας που μοστράρουν, είναι του 550-540 π.Χ περίπου και βρίσκεται στο Παρίσι στο Μουσείο του Λούβρου και συμβολίζει τη γέννηση της Αθηνάς.

Η Αθηνά βγαίνει πάνοπλη μέσα από το κεφάλι του Δία, μπροστά στα έκπληκτα μάτια των άλλων θεών. Από τα αριστερά διακρίνεται μια θεά και ο Ποσειδώνας κι από τα δεξιά η Ελείθυια, αυτή με το υψωμένο χέρι που είναι η θεά του τοκετού και η οποία προφανώς δεν βρίσκεται εκεί για χαιρετούρες αλλά γιατί είναι η μαία, που βοηθάει στην ομαλή εξέλιξη του τοκετού, και στην άκρη ο Άρης.

Η δεύτερη φωτογραφία που μοστράρουν, που είναι κομμένη επίτηδες για να μη δείξει ολόκληρη τη σκηνή που αναπαριστά είναι η κάτωθι

Η συγκεκριμένη παράσταση είναι από μελανόμορφη υδρία της Ομάδας του Πολυγνώτου του 440-430 πΧ περίπου και βρίσκεται στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας (ναι, αυτό στην Πατησίων), και αναπαριστά την ποιήτρια Σαπφώ καθισμένη να διαβάζει ένα από τα ποιήματά της σε παπύρινο κύλινδρο και να τιμάται από μια ομάδα τριών μαθητριών της που την πλαισιώνουν.
Ούτε χαιρετισμούς συμβολίζει ούτε μ@λακίες.

Επίσης, η χειρονομία αυτή που κάνει η γυναίκα στα αριστερά με το υψωμένο χέρι απευθύνεται προφανώς στη Σαπφώ, αφού σε αυτήν είναι στραμμένη και έχει το χέρι της με την παλάμη πάνω από το κεφάλι της Σαπφώς και είναι μια χειρονομία που παραπέμπει προφανώς στην χειρονομία του στεφανώματος/ένδειξη τιμής, όπως επιβεβαιώνει και η ανακατασκευασμένη και εκτεταμένη εικόνα της μελανόμορφης αυτής υδρίας από το Jahreshefte des österreichischen archäologischen Institutes in Wien (1905)

Αξιοσημείωτα λόγια στο κυκλικό τμήμα του κυλίνδρου: ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΤΑ και στο ανοιχτό φύλλο: ΘΕΟΙ ΗΕΡΙΩΝ ΕΠΕΩΝ ΑΡΧΟΜΑΙ (=αρχίζω το τραγούδι μου μ’ αιθέρια λόγια, μτφρ. Oδ. Eλύτης).

Η παραχάραξη του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού έχει καταντήσει αηδία!

ΑΙΝΤΕ ΖΩΩΑΑΑ….ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΠΟΥ ΤΡΩΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ!!!!

aixmi.wordpress.com

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share