Σάββατο, 27 Φεβρουαρίου 2021

Αδιανόητο: Γιατρός "βούταγε" τα εμβόλια του κορωνοϊού για την οικογένεια και τους φίλους του

Κατηγορείται ότι έκλεψε αρκετές δόσεις του εμβολίου

22 Ιανουαρίου 2021 14:49
Αδιανόητο: Γιατρός
Από Βασίλης Κατσιαούνης

Γιατρός: Ένα απίστευτο και αδιανόητο περιστατικό γινόταν όπου ένας γιατρός έκλεβε τα εμβόλια που είναι για τον κορωνοϊό και τα έδινε στην οικογένεια και στους φίλους του. Επίσης ένας πλαστικός χειρούργος "έχασε" τη ζωή του από τον κορωνοϊό όπου είχε νοσήσει όταν μία πελάτισσα του έβηξε πάνω του.

Συγκεκριμένα ένας γιατρός στις ΗΠΑ κατηγορείται ότι είχε κλέψει αρκετές δόσεις του εμβολίου κατά του κορωνοϊού όπου και το μοίραζε σε μέλη της οικογενείας του και τους φίλους του.

Ένας γιατρός έκλεβε τα εμβόλια του κορωνοϊού και τα μοίραζε.

Γιατρός: Το χρονικό του περιστατικού

Ειδικότερα ένας γιατρός από το Τέξας των ΗΠΑ κατηγορείται ότι έκλεψε 9 δόσεις του εμβολίου για την Covid-19 ενώ εργαζόταν σε εμβολιαστικό κέντρο κομητείας της πολιτείας. Η ανακοίνωση της τοπικής εισαγγελίας έγινε την Πέμπτη. Ο δρ Hasan Gokal έκλεψε ένα φιαλίδιο στις 29 Δεκεμβρίου, με σκοπό να χορηγήσει το εμβόλιο του κορονοϊού στους οικείους του.

Ο εισαγγελέας Kim Ogg δήλωσε πως ο γιατρός, που απολύθηκε προσφάτως από τα καθήκοντά του, έγινε τσακωτός μία εβδομάδα μετά την κλοπή, όταν κοκορεύτηκε σε συνάδελφό του. Ο συνάδελφος τον ανέφερε και η υπόθεση πήρε τον δρόμο για τη δικαιοσύνη.

Ο εισαγγελέας επιβεβαίωσε το ρεπορτάζ, πως ο γιατρός ήθελε να εμβολιάσει συγγενείς και φίλους, αφήνοντας ηλικιωμένους και ευπαθείς ομάδες στην άκρη.

«Καταχράστηκε τη θέση του για να βάλει πρώτους φίλους και οικογένεια, πριν από τους ανθρώπους που είχαν κάθε νόμιμο δικαίωμα να το λάβουν πρώτοι», δήλωσε ο Ogg, «αυτό που έκανε ήταν παράνομο και θα έχει συνέπειες απέναντι στον νόμο».

Ο δικηγόρος του γιατρού, Paul Doyle, υπερασπίστηκε μάλιστα τον πελάτη του λέγοντας πως τα εμβόλια θα έληγαν ούτως ή άλλως. Αν καταδικαστεί, ο γιατρός αντιμετωπίζει ποινή φυλάκισης 1 έτους και πρόστιμο 4.000 δολαρίων.

Δείτε το βίντεο:

Τραγωδία: Γιατρός "έχασε" τη ζωή του λίγες μέρες μετά τον εμβολιασμό του για τον κορωνοϊό

Τραγωδία: Με την κατάσταση του κορωνοϊού να συνεχίζεται ακόμη στον κόσμο αρκετές χώρες έχουν ξεκινήσει τους εμβολιασμούς για να αρχίσει να υπάρχει ανοσία στον ιό, αλλά μία παράξενη υπόθεση ήρθε στο προσκήνιο σχετικά με το θάνατο ενός γιατρού λίγες μέρες αφότου έκανε το εμβόλιο. Επίσης πριν από λίγες μέρες μία 41χρονη "έχασε" τη ζωή της λίγες μέρες αφότου πήρε την πρώτη δόση του εμβολίου της Pfizer.

Συγκεκριμένα η Pfizer φαίνεται να έχει βάλει στόχο ένα παράξενο περιστατικό όπου πρόκειται για το θάνατο ενός 56χρονου γιατρού από το Μαϊάμι 16 ημέρες μετά την χορήγηση του εμβολίου της για τον κορωνοϊό.

Ένας γιατρός πέθανε στο Μαϊάμι λίγες μέρες μετά τον εμβολιασμό του.

Τραγωδία: Η αιτία θανάτου του γιατρού

Ο γιατρός Γκρέγκορι Μάικλ, εμβολιάστηκε και χωρίς να έχει κάποιο υποκείμενο νόσημα, έφυγε από τη ζωή, αφού παρουσίασε ιδιοπαθή θρομβοπενική πορφύρα (ITP) – μία διαταραχή της πήξης του αίματος που οφείλεται στα χαμηλά επίπεδα αιμοπεταλίων. Στην συνέχεια έπαθε και εγκεφαλικό.

Σύμφωνα με την «Daily Mail», η σύζυγός του Χάιντι Νέκελμαν, δήλωσε ότι ο 56χρονος ήταν απολύτως υγιής, μέχρι να εμβολιαστεί στις 18 Δεκεμβρίου του 2020. Εκπρόσωπος της Pfizer που μίλησε επίσης στην Daily Mail ανέφερε ότι στην παρούσα φάση, δεν πιστεύεται ότι ο θάνατος του 56χρονος συνδέεται με το εμβόλιο.

Ένας γιατρός έχασε τη ζωή του λίγες μέρες μετά από τον εμβολιασμό του.

Οι έρευνες της Pfizer για το περιστατικό

«Η Pfizer και η BioNTech έχουν ενημερωθεί για τον θάνατο υγειονομικού, 16 ημέρες αφότου έλαβε την πρώτη δόση του BNT162b2», είπε ο εκπρόσωπος της φαρμακοβιομηχανίας για το περιστατικό.

«Πρόκειται για μία εξαιρετικά ασυνήθη κλινική περίπτωση σοβαρής θρομβοπενίας, μιας κατάστασης που μειώνει την ικανότητα του σώματος να πήζει το αίμα και να σταματά την εσωτερική αιμορραγία», τόνισε ακόμα.

«Ερευνούμε την περίπτωση, αλλά δεν θεωρούμε σε αυτή τη φάση ότι υπάρχει κάποια άμεση σύνδεση με το εμβόλιο. Μέχρι σήμερα, εκατομμύρια άνθρωποι έχουν εμβολιαστεί και παρακολουθούμε στενά όλες τις παρενέργειες που εμφανίζονται σε άτομα που λαμβάνουν το εμβόλιό μας.

Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι οι παρενέργειες, συμπεριλαμβανομένων των θανάτων που δεν σχετίζονται με το εμβόλιο, είναι δυστυχώς πιθανό να συμβούν σε παρόμοιο ποσοστό όπως θα συνέβαινε στον γενικό πληθυσμό», κατέληξε.

Στην ιστοσελίδα της η αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) προειδοποιεί για την πιθανότητα εμφάνισης παρενεργειών που μπορεί να διαρκέσουν αρκετές ημέρες μετά το εμβόλιο. Σύμφωνα με το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (CDC), μέχρι στιγμής μόνο 21 άνθρωποι έχουν παρουσιάσει σοβαρή αλλεργική αντίδραση στο εμβόλιο.

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share