Σάββατο, 17 Απριλίου 2021

«Ταφόπλακα» Πέτσα για λιανεμπόριο: «Ανοιχτό το ενδεχόμενο να μην ανοίξει κανένα κατάστημα»!

Βόμβες από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο

10 Δεκεμβρίου 2020 08:34
«Ταφόπλακα» Πέτσα για λιανεμπόριο: «Ανοιχτό το ενδεχόμενο να μην ανοίξει κανένα κατάστημα»!
Από Γιάννης Κυριακόπουλος

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, έκανε λόγο για διχογνωμία στις τάξεις των λοιμωξιολόγων σχετικά με την λειτουργία των καταστημάτων και άφησε ο ίδιος ανοικτό το ενδεχόμενο να μην ανοίξει κανένα κατάστημα!

Περιγράφοντας τι είναι αυτό που προβληματίζει τους ειδικούς ο κ. Πέτσας είπε στο ραδιόφωνο του Alpha 98,9 και τους Κώστα Τσιτούνα και Βίκυ Καρατζαφέρη ότι το επιδημιολογικό φορτίο είναι πολύ υψηλό και η κατάσταση δεν αποσυμφορίζεται.

Αυτό, όπως εξήγησε, είναι αυτό που κάνει ειδικούς και κυβέρνηση να είναι επιφυλακτικοί για οποιοδήποτε άνοιγμα. Είναι βέβαιο ότι δεν θα πάμε σε τέτοιο άνοιγμα που να φέρει στην Ελλάδα εικόνες όπως αυτές στο Harrod’s, συμπλήρωσε.

Κυβερνητικό εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας

Όλοι φοβούνται ότι οι εικόνες αυτές θα μεταφραστούν σε ένα τρίτο κύμα κορωνοϊού πρόσθεσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος. Αν, ωστόσο, λειτουργήσει το λιανεμπόριο σε οποιαδήποτε μορφή τότε θα υπάρξει και ελαστικοποίηση του βραδινού ωραρίου για τις μετακινήσεις, είπε ακόμα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Ζήτησε ακόμα να υπάρξει αυτοσυγκράτηση στην αποστολή των SMS για τις μετακινήσεις κάνοντας λόγο για κρίσιμες εβδομάδες και επαναλαμβάνοντας ότι τα φετινά Χριστούγεννα κάθε οικογένεια θα τα περάσει με άλλη μια που θα επιλέξει.

Έκανε λόγο ακόμα για μια «αχτίδα αισιοδοξίας» που εμφανίζεται για πρώτη φορά κατά την περίοδο της πανδημίας με τον εμβολιασμό που θα ξεκινήσει τις επόμενες εβδομάδες και στην Ελλάδα κάνοντας λόγο για μια «ασπίδα προστασίας» που θα δημιουργηθεί.

Κορωνοϊός: Ποιες επιπτώσεις έφερε το δεύτερο κύμα στην οικονομία - Οι κλάδοι που "πληγώθηκαν" περισσότερο

Ο κορωνοϊός στην Ελλάδα δεν κατάφερε να επηρεάσει μόνο τους ανθρώπους αλλά και την οικονομία της και ειδικότερα σε αρκετούς κλάδους.

Συγκεκριμένα τις επιπτώσεις του δεύτερου κύματος της πανδημίας του κορωνοϊού στην οικονομία, τις καταναλωτικές συνήθειες και τα brands παρουσιάζει η νέα μελέτη της Ira Media, με τίτλο “Back to Hope: Positive Outcomes in the New Normal”.

Όπως προκύπτει από τη μελέτη, αισιόδοξα μηνύματα έρχονται από το μέτωπο των εμβολίων, αφού η προοπτική «λύσης» για την πανδημία, επηρεάζει θετικά την ψυχολογία. Εντούτοις, η ανησυχία για την οικονομική κατάσταση της χώρας παραμένει, με τους καταναλωτές να εμφανίζονται διστακτικοί να πραγματοποιήσουν αγορές στην τρέχουσα συγκυρία.

undefined

Οι ηλεκτρονικές αγορές «ήρθαν» για να μείνουν

Αναφορικά με την επίπτωση στις καταναλωτικές συνήθειες , ένας στους δύο Έλληνες θεωρεί ότι ο κορωνοϊός άλλαξε σημαντικά τη συμπεριφορά του, με τη συντριπτική πλειονότητα να δίνει έμφαση στο κόστος των προϊόντων αλλά και στην υγεία τη δική του και των οικείων του.

Ως προς το e-commerce, η μελέτη καταδεικνύει πως οι ηλεκτρονικές αγορές ήρθαν για να μείνουν, παρά το γεγονός ότι περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές δεν είναι ικανοποιημένοι από την εμπειρία και εξέφρασαν προβληματισμούς για την ασφάλεια.

Αναφορικά με τις αγοραστικές επιλογές, μεγάλοι χαμένοι είναι οι κλάδοι της εστίασης, της ένδυσης, του τουρισμού και της ψυχαγωγίας σε θέατρο και σινεμά, με τη συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών να δηλώνει ότι θα μειώσει τις δαπάνες της.

Αντίθετα, σταθερές αναμένεται να παραμείνουν οι δαπάνες για σούπερ μάρκετ, οικιακή ψυχαγωγία και φάρμακα. Ψηλά στις προτεραιότητες των καταναλωτών είναι η προστασία της υγείας, ο περιορισμός του κόστους, το καλό του πλανήτη αλλά και της κοινωνίας.

Η οικονομία της Ελλάδας επηρεάστηκε αρκετά από το δεύτερο κύμα της πανδημίας.

Ιδιαίτερα σημαντικά είναι τα ευρήματα αναφορικά με τα Brands, τα οποία καλούνται να απαντήσουν στις νέες προκλήσεις. Η νέα κανονικότητα απαιτεί επανεκκίνηση και επανασχεδιασμό προτεραιοτήτων, ενώ ο ιδανικός τρόπος προσέγγισης του κοινού συνδυάζει την αισιοδοξία με τις αξίες που μπορούν να εμπιστευτούν οι καταναλωτές.

Επιπλέον, με βάση και τα ιστορικά δεδομένα από προηγούμενες κρίσεις, προκύπτει το συμπέρασμα ότι μακροπρόθεσμα κερδισμένα βγαίνουν τα brands που συνεχίζουν να επενδύουν, αφουγκραζόμενα τις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών.

Σχολιάζοντας τα παραπάνω ευρήματα, ο κ. Χάρης Λαούδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Ira Media τόνισε πως: «Το δεύτερο κύμα της πανδημίας, αλλά και οι αισιόδοξες προοπτικές που φέρνουν οι ανακοινώσεις για τα εμβόλια φέρνουν νέα δεδομένα και προκλήσεις για τα brands.

Οι καταναλωτικές συνήθειες αναδιαμορφώνονται και η νέα κανονικότητα απαιτεί διαφορετικό χειρισμό από την πλευρά των επιχειρήσεων. Ως Ira Media, συνεχίζουμε να στηρίζουμε τους συνεργάτες μας, όπως κάναμε από την αρχή της πανδημίας, δίνοντάς τους πρόσβαση σε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και αναλύσεις από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Παράλληλα, χάρη στα προηγμένα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης που διαθέτουμε βρισκόμαστε δίπλα τους, βοηθώντας τους να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που δημιουργούνται».

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share