Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Προσοχή: Σούσουρο με την ανακοίνωση των Lidl - Σας αφορά όλους

Δώστε προσοχή!

2 Δεκεμβρίου 2020 06:57
Προσοχή: Σούσουρο με την ανακοίνωση των Lidl - Σας αφορά όλους
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Κατάστημα Lidl, της Θεσσαλονίκης αναζητά προσωπικό! Αυτή η περίοδος είναι πολύ δύσκολη και πιεστική για όλα τα super market και στην προσπάθειά της η εταιρεία να εξυπηρετήσει τον κόσμο όσο πιο σωστά γίνεται άνοιξε θέσεις εργασίας.

Με βάση τις εξελίξεις αναφορικά με τον COViD-19, οι συνεντεύξεις και τα assessment centers γίνονται online. Παρόλα αυτά, υπάρχουν περιπτώσεις που κρίνεται απαραίτητη η συνέντευξη με φυσική παρουσία. Τότε ακολουθούν τους παρακάτω κανόνες:

  • Αερίζουμε τους χώρους και τηρούμε την απαραίτητη απόσταση μεταξύ μας σε όλες τις συναντήσεις.
  • Αποφεύγουμε τις χειραψίες.
  • Πλένουμε τακτικά τα χέρια μας και χρησιμοποιούμε αντισηπτικό, που υπάρχει σε κάθε χώρο. Απολυμαίνουμε τη γραφική ύλη που παρέχουμε. Εάν θέλεις μπορείς να έχεις μαζί σου τα δικά σου αντικείμενα (πχ. στυλό, σημειωματάριο). Μιας και αναφερθήκαμε στα Lidl, δείτε εδώ μια έκτακτη ανακοίνωση.

Σε αυτό το κατάστημα ψάχνουν προσωπικό

"Φτάνει πια με...": Έσκασε ανακοίνωση από τα Lidl

Πρωτοπόρος στη μάχη κατά του πλαστικού, η Lidl Ελλάς δεν ακολουθεί απλά τις επιταγές της ελληνικής και κοινοτικής νομοθεσίας για τη μείωση της χρήσης του συγκεκριμένου προϊόντος, αλλά πρωτοστατεί στην εξάλειψή του από την καθημερινότητά μας.

Δισεκατομμύρια δολάρια δαπανώνται στην προσπάθεια να σταματήσει η ροή περισσότερων από ένα εκατομμύριο μετρικών τόνων (MT) πλαστικών σε ποτάμια και ωκεανούς κάθε μήνα, αλλά αυτές οι προσπάθειες δεν κάνουν τίποτα για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα στην πηγή του, όπως σημειώνει σε έρευνά του, το μη κερδοσκοπικό φιλανθρωπικό Ίδρυμα Minderoo και η SYSTEMIQ.

Με το Ellen MacArthur Foundation και την WWF να προειδοποιούν ότι αν δεν υπάρξει κάποια άμεση δράση, τα πλαστικά που καταλήγουν στους ωκεανούς μπορεί να τριπλασιαστούν τα επόμενα 20 χρόνια. Με απλά λόγια, ο πλανήτης κινδυνεύει να πνιγεί από τα πλαστικά.

Τι γίνεται όμως στην Ελλάδα;

Υπάρχουν οργανισμοί, φορείς και εταιρείες οι οποίες έχουν αντιληφθεί το μέγεθος του προβλήματος και ακόμη πιο σημαντικό κάνουν κάτι για να αντιμετωπιστεί;

Η απάντηση είναι ναι. Πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα εταιρείας η οποία όχι μόνο έχει αντιληφθεί το μέγεθος του προβλήματος αλλά έχει αναλάβει πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση του είναι η Lidl Ελλάς -δείτε εδώ τις νέες προσφορές-, πρωτοπόρος στη μάχη κατά των πλαστικών, με πράξεις όχι μόνο στα λόγια.

Για του λόγου το αληθές, η Lidl Ελλάς είναι η πρώτη επιχείρηση του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα που απέσυρε οριστικά από τα καταστήματά της στις 31.12.2019 τα πλαστικά μίας χρήσης όπως καλαμάκια, ποτήρια, πιάτα, μαχαιροπίρουνα και μπατονέτες. Είχε προηγηθεί το 2018, η απόσυρση της πλαστικής σακούλας µιας χρήσης 4 λεπτών από τα καταστήματά της τις οποίες αντικατέστησε µε µια νέα σακούλα πολλαπλών χρήσεων, ανθεκτικότερη, η οποία αποτελείται κατά 80% από ανακυκλωμένα υλικά, είναι 100% ανακυκλώσιμη και στην οποία µπορούν να τοποθετηθούν προϊόντα βάρους 10 κιλών.

Πρωτοβουλίες που συνδέονται με τη δέσμευση της να μειώσει έως το 2025 κατά 20% την κατανάλωση πλαστικών και να καταστήσει το 100% των συσκευασιών των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στο μέγιστο ανακυκλώσιμες. Αυτά τα μέτρα αποτελούν μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής της για το πλαστικό, η οποία ξεκίνησε το 2018 από τον Όμιλο Schwarz. Το μότο της; "Λιγότερο πλαστικό - Κλειστοί Κύκλοι πρώτων υλών".

Πώς όμως εφαρμόζεται αυτό στην πράξη;

"Σχεδιάζουμε τα προϊόντα και τις συσκευασίες τους, ώστε να είναι ανακυκλώσιμα/ες για να κλείνει ο κύκλος στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας. Έχουμε ήδη μειώσει το πλαστικό σε μεγάλο αριθμό συσκευασιών, αυξήσει την ανακυκλωσιμότητα ή εναλλακτικά χρησιμοποιήσει ανακυκλωμένο πλαστικό. Τα προϊόντα που φέρουν τη σήμανση "Improving & Reducing Packaging Responsibly" ενισχύουν τη διαφάνεια προς τους καταναλωτές μας”, αναφέρουν στελέχη της αλυσίδας στο Capital.gr.

Η δράση λιγότερο πλαστικό στη ζωή μας δεν περιορίζεται μόνο σε αυτό. Η Lidl Ελλάς, συλλέγει, κάνει διαλογή, ανακυκλώνει και κλείνει τον κύκλο ζωής των πρώτων υλών.

Επιπλέον σε συνεργασία με την "Project Stop" και "One Earth - One Ocean e.V." "τρέχει” δράσεις στις χώρες που δραστηριοποιείται, επενδύει στην έρευνα και ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων ενώ έχει υπογράψει την Παγκόσμια Δέσμευση της Νέας Πλαστικής Οικονομίας του Ιδρύματος Ellen MacArthur, το οποίο αποτελεί ισχυρό αποτύπωμα του οράματός της για μια παγκόσμια λειτουργική κυκλική οικονομία.

Μάλιστα, στην επίσημη σελίδα των Lidl στο Facebook, δημοσιεύτηκε και ένα βίντεο το οποίο δείχνει τη δημοσιογράφο Δάφνη Καραβοκύρη να μιλάει για τα πλαστικά. Στη λεζάντα γράφει: "Τα πλαστικά μίας χρήσης στην καθημερινότητά μας είναι πολλά. Για ένα από αυτά μας μιλά η δημοσιογράφος Δάφνη Καραβοκύρη (Daphne Karavokiri). Δηλώνει λοιπόν πως «φτάνει πια με τις μπατονέτες, μπορώ και χωρίς μπατονέτες»! Με την υποστήριξη της Lidl Ελλάς, του ACLCF (Κοινωφελές Ίδρυμα Α Κ Λασκαρίδη - A C Laskaridis Charitable Foundation), στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης» και υπό την αιγίδα του ΥΠΕΝ (Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας). #lidlhellas #kaliteroavrio #csr #ypen #aclf #supfreegreece #sustainability"

TAGS
 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share