Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024

Συναγερμός με Έλληνες ναυτικούς: Διαπραγματεύσεις με τους πειρατές για λύτρα

Τι αναφέρουν οι πληροφορίες;

29 Νοεμβρίου 2020 12:18
Συναγερμός με Έλληνες ναυτικούς: Διαπραγματεύσεις με τους πειρατές για λύτρα
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι διαπραγματεύσεις της εταιρείας του υπό σημαία Τόγκο πλοίου ελληνικών συμφερόντων εφοδιαστικού δεξαμενόπλοιου "Στέλιος Κ". Τι αναφέρουν οι πληροφορίες για τους ναυτικούς;

Στην γενική εικόνα βρίσκεται ειδικός διαπραγματευτής, ο οποίος λειτουργεί ως "γέφυρα" μεταξύ εταιρείας και πειρατών, ώστε να υπάρξει τελική συμφωνία και να καθοριστεί το ύψος των λύτρων, ώστε να απελευθερωθούν οι ναυτικοί.

Οι οικογένειές τους βρίσκονται σε συνεχή επαφή με την εταιρεία, εκπρόσωποι της οποίας τους διαβεβαιώνουν ότι θα καταβάλουν τα λύτρα και οι δικοί τους θα επιστρέψουν σπίτι. Το ρεσάλτο έγινε στα νερά της Νιγηρίας, στις αρχές της εβδομάδας, ενώ το πλοίο είχε ρότα για το Λάγος.

Το πλήρωμα αποτελείται από συνολικά πέντε Έλληνες ναυτικούς. Στο πλοίο παρέμειναν ο μηχανικός και ένας ναύτης. Όταν δέχθηκε την επίθεση βρισκόταν στον Κόλπο της Γουινέας. Στα νερά του Κόλπου έχουν αυξηθεί τα πειρατικά κτυπήματα. Μέσα σε τρεις ημέρες έγιναν τρία πετυχημένα ρεσάλτα.

Κορωνοϊός: Έχει στείλει τους ναυτικούς… μόνιμα στη θάλασσα

Ο κορωνοϊός εξαπλώνεται διαρκώς και έχει μεγάλη επιρροή στους ναυτικούς, τους οποίους κι έχει στείλει… μόνιμα στη θάλασσα, αφού σύμφωνα με τον ΟΗΕ, 400.000 σε όλο τον κόσμο δεν επιτρέπεται να βγουν λόγω του ιού, με αποτέλεσμα να έχουν μείνει για περισσότερους από 17 μήνες.

Το Γραφείο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων των Ηνωμένων Εθνών καταδίκασε την πρακτική και την χαρακτήρισε απάνθρωπη. Τα διεθνή εργασιακά πρότυπα επιτρέπουν συνεχόμενη παραμονή επί 11 μήνες το πολύ, ενώ στην χώρα μας η πρωτεύουσα μοιάζει να είναι... στην εντατική.

Ο ΟΗΕ κάλεσε όλες τις κυβερνήσεις να βρουν λύσεις, ζητώντας επίσης από τις εταιρείες σε όλο τον κόσμο που δραστηριοποιούνται στη ναυτιλία να ασκήσουν ανάλογη πίεση κι αυτές, καθώς η κατάσταση επηρεάζει το 90% του παγκόσμιου εμπορίου. Ιδιαίτερα πληττόμενοι, πάντως, είναι οι ναυτικοί στα εμπορευματοκιβώτια και σε άλλα φορτηγά πλοία, σε αλιευτικά σκάφη, πλατφόρμες πετρελαίου και φυσικού αερίου.

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share