Σάββατο, 20 Απριλίου 2024

Έκτακτο παράρτημα για τα ΑΒ Βασιλόπουλος: Από σήμερα…

Σπουδαία κίνηση της εταιρείας

8 Νοεμβρίου 2020 12:57
Έκτακτο παράρτημα για τα ΑΒ Βασιλόπουλος: Από σήμερα…
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Έκτακτο παράρτημα εκδόθηκε για τα ΑΒ Βασιλόπουλος, αναφέροντας τι ισχύει από αυτές τις μέρες και για τη συνέχεια, φέρνοντας ανακούφιση στο καταναλωτικό κοινό.

Τη συνεργασία με την αλυσίδα, συγκεκριμένα, ανακοίνωσε η εφαρμογή delivery.gr, ακολουθώντας την τάση των συνεργασιών των delivery apps με τα super markets, τη στιγμή που μια άλλη κίνηση του Βασιλόπουλου προκάλεσε ρίγη συγκίνησης.

Μέσω της συνεργασίας AB και delivery.gr οι χρήστες της εφαρμογής μπορούν απευθείας από το περιβάλλον της να παραγγέλνουν τα ψώνια τους από το super market και να τα παραλαμβάνουν σε δύο ώρες στο σπίτι τους με έναν από τους δεκάδες διανομείς της.

Συνοπτικά η νέα συνεργασία προσφέρει:

- Πάνω από 2.500 κωδικοί, με 25 ευρώ ελάχιστη παραγγελία

- Παράδοση μέσα σε 2 ώρες από τον στόλο διανομών του delivery.gr

- Εύκολη περιήγηση και αγοραστική εμπειρία

- Εβδομαδιαίες προσφορές μέσα από το delivery.gr

Η νέα υπηρεσία του delivery.gr με την ΑΒ Βασιλόπουλος ξεκίνησε ήδη να εφαρμόζεται σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη και σταδιακά επεκτείνεται σε περισσότερα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος σε όλη την Ελλάδα.

Τεράστια αλλαγή από τα ΑΒ Βασιλόπουλος - Η ανακοίνωση που κάνει την αγορά να «τρέμει»

Μπροστά σε μια τεράστια αλλαγή βρίσκονται τα ΑΒ Βασιλόπουλος, με τις ανακοινώσεις κορυφαίου στελέχους της να κάνουν την αγορά να «τρέμει» εν όψει των εξελίξεων.

Είναι χαρακτηριστική, μάλιστα, η παραδοχή του επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος, Βασίλη Σταύρου στο πλαίσιο του 31ου συνέδριου ηγεσίας της ΕΑΣΕ πως παρ’ ότι αρχίζουν να διαμορφώνονται κάποιες αγοραστικές τάσεις, ωστόσο αδυνατούν προσδιορίσουν με ακρίβεια ποια θα είναι η επόμενη μέρα. «Δεν ξέρουμε ποια θα είναι η επόμενη μέρα, πρέπει να πάμε ανιχνεύοντας…», σημείωσε.

Ο διοικητικός ηγέτης της ΑΒ αναφέρθηκε σε μια σειρά σημαντικών αλλαγών που έχουν συντελεστεί τους τελευταίους μήνες ως αποτέλεσμα του Covid-19 και έχουν δημιουργήσει ένα νέο τοπίο στην αγορά των σούπερ μάρκετ. Ειδική μνεία έκανε στην έξαρση των ηλεκτρονικών πωλήσεων, οι οποίες πλέον καταλαμβάνουν σταθερά στον χώρο των σούπερ μάρκετ πάνω από το 2% από 0,5% πριν τον κορονοϊό, στην «αναγέννηση» των μεγάλων καταστημάτων, αλλά και στην αύξηση της κατανάλωσης τροφίμων στο σπίτι.

Για τον κ. Σταύρου, η αγορά των σούπερ μάρκετ «έχει αδιαμφισβήτητα περάσει στην εποχή του omnichanel», όπου οι καταναλωτές πραγματοποιούν αγορές από το φυσικό αλλά και το ηλεκτρονικό κατάστημα, σημειώνοντας ωστόσο πως ο ρόλος του φυσικού καταστήματα θα διαφοροποιηθεί. Υπογράμμισε πως διανύουμε μια περίοδο όπου δεν υπάρχει πλέον πιστότητα των καταναλωτών (loyalty), αντίθετα «είμαστε σε μια εποχή no loyalty», με τους καταναλωτές να δοκιμάζουν διαφορετικά πράγματα ενώ στάθηκε στη σημασία που παίζει η καινοτομία για ένα brand. «Δεν νοείται brand, το οποίο δεν βλέπει το μέλλον με την καινοτομία ενσωματωμένη στις δραστηριότητές της», είπε χαρακτηριστικά.

Η μεγάλη αλλαγή

Ο κ. Σταύρου, ο οποίος ηγείται της δεύτερης μεγαλύτερης αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην χώρα με δίκτυο πάνω από 500 καταστήματα και περίπου 15.000 εργαζόμενους στάθηκε ιδιαίτερα στη αυξανόμενη τάση των καταναλωτών να αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες ειδικά προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους. Την χαρακτήρισε μάλιστα «ως την μεγάλη αλλαγή που βλέπουμε να έρχεται», λέγοντας πως οι καταναλωτές δεν ψάχνουν πλέον για κάτι μαζικό.

«Έχουμε μπει», είπε «στην εποχή όπου οι προσωποποιημένες κατευθυνόμενες ενέργειες αποτελούν όλο και περισσότερο το ζητούμενο από την επόμενη αλλά και την υπάρχουσα γενιά πελατών», για να προσθέσει πως η εξειδίκευση των ενεργειών, το «personalization» θα βρεθεί στο επίκεντρο.

Προκειμένου να διαχειριστεί καλύτερα τις προκλήσεις της νέας εποχής, η ΑΒ προσδιόρισε έξι περιοχές, στις οποίες επικεντρώνει τις προσπάθειές της. Πρόκειται για το brand purpose, την εστίαση στον πελάτη, την υποστήριξη όλων των καναλιών πώλησης, την στήριξη της κοινωνίας, τη συνέχιση των στοχευμένων επενδύσεων και την καινοτομία.

Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στον πελάτη, τα αγοραστικά κριτήρια του οποίου έχουν αλλάξει σημαντικά. Σύμφωνα με τον κ. Σταύρου, η ΑΒ συνεχίζει κανονικά το επενδυτικό της πλάνο και εστιάζει στο «customer value» ενώ περιλαμβάνει και την ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων, την ψηφιοποίηση και την εφοδιαστική αλυσίδα.

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share