Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Έγινε χαμός σε κατάστημα Lidl - Πελάτες περίμεναν ώρες μέχρι να ανοίξουν

Τι είχε συμβεί;

17 Οκτωβρίου 2020 13:12
Έγινε χαμός σε κατάστημα Lidl - Πελάτες περίμεναν ώρες μέχρι να ανοίξουν
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Πριν αρκετό καιρό, οι Τρικαλινοί περίμεναν με τα καρότσια στα χέρια να ανοίξουν οι πόρτες από τα σούπερ μάρκετ LIDL. Ποιος ήταν ο λόγος;

Όπως είχε καταγράψει ο φακός του trikalazoom.gr μόλις άνοιξαν οι υπάλληλοι τις πόρτες, οι ηλικιωμένοι και οι νέοι, με γρήγορες κινήσεις έσπευσαν να προλάβουν να αγοράσουν τα προϊόντα που ήταν σε χαμηλές τιμές. Οι προσφορές αφορούσαν γαλότσες Ιταλίας με γούνα στα 11 ευρώ, και τα 10 κιλά σκυλοτροφή με 5 ευρώ.

Τα καρότσια είχαν εξαφανιστεί μέσα σε λίγα λεπτά από τη μεγάλη ζήτηση, και το όλο σκηνικό θύμιζε "black friday". Μιας και αναφερθήκαμε στα Lidl, δείτε εδώ μια τεράστια είδηση που "έσκασε".

"Τα Lidl βαδίζουν σε...": Ξαφνική είδηση για την γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ!

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά βραβεύτηκε η Lidl Ελλάς στα Packaging Awards, τον θεσμό που αναδεικνύει τις επιχειρήσεις για την καινοτομία τους στο σχεδιασμό συσκευασίας, τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν, την τεχνολογία που αξιοποιήθηκε και τις διαδικασίες που προσδίδουν αξία σε ολόκληρη την αλυσίδα της συσκευασίας ενός προϊόντος.

Συγκεκριμένα η Lidl Ελλάς απέσπασε:

  • Gold βραβείο στην κατηγορία «Έργα και Πρακτικές που επιδεικνύουν υψηλή δεξιοτεχνία, αξιοποίηση της τεχνολογίας, δημιουργικότητα και πρωτοτυπία» για τη συσκευασία του επετειακού ερυθρού οίνου ιδιωτικής ετικέτας «Είκοσι Ιστορίες», η οποία δημιουργήθηκε με αφορμή τον εορτασμό της Lidl Ελλάς για τα 20 χρόνια δραστηριοποίησής της στην Ελλάδα και επιμελήθηκε η Caparo Design Crew. Κάθε ετικέτα παραπέμπει σε μία συμβολική ιστορία εμπνευσμένη από τον ελληνικό τόπο, τις ομορφιές, τις ιδιομορφίες του και φυσικά τις ιστορίες του.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Καλές Πρακτικές Ανά Επιχειρηματικό Κλάδο | Drinks & Beverages» και πάλι για τη συσκευασία του επετειακού ερυθρού οίνου «Είκοσι Ιστορίες».
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία «Sustainable Packaging / Σχεδιασμός Βιώσιμων Συσκευασιών» για τη νέα συσκευασία έτοιμων φαγητών ιδιωτικής ετικέτας «Chef Select». Στο πλαίσιο του στόχου της για 20% λιγότερο πλαστικό έως το 2025, η Lidl Ελλάς μείωσε στα παραδοσιακά ελληνικά έτοιμα γεύματα «Chef Select» το πλαστικό του περιέκτη, καταργώντας ταυτόχρονα το πλαστικό καπάκι, εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο συνολική μείωση πλαστικού κατά 43,24% ανά συσκευασία.

Η Lidl Ελλάς καινοτομεί σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της, επιβεβαιώνοντας καθημερινά με πράξεις, ότι βαδίζει στον «δρόμο για ένα καλύτερο αύριο».

Στη φωτογραφία από αριστερά: Δήμητρα Γκλαβά - Junior Manager, Coordinator Branding and Packaging Ξένια Κασδοβασίλη - Executive, Team Lead Branding and Packaging Αντώνης Μάρκου - Senior Purchasing Manager Δημήτρης Μήτιος - Purchasing Manager Ειρήνη-Ρέα Ντίκα - Assistant Purchasing Manager Αλεξάνδρα Δελόγλου - Junior Manager, Coordinator Branding and Packaging

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:
https://corporate.lidl-hellas.gr
www.facebook.com/lidlgr
www.twitter.com/Lidl_Hellas_
www.instagram.com/lidl_hellas
www.linkedin.com/company/lidl-hellas
https://www.youtube.com/user/lidlhellas

TAGS
 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share