Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024

Πανικός με τα ΑΒ Βασιλόπουλος - Νέο ανακοινωθέν για τον κορωνοϊό

Τι συμβαίνει με τη γνωστή αλυσίδα;

16 Οκτωβρίου 2020 19:22
Πανικός με τα ΑΒ Βασιλόπουλος - Νέο ανακοινωθέν για τον κορωνοϊό
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Πανικός επικράτησε με τα ΑΒ Βασιλόπουλος, τα οποία προχώρησαν σε ένα νέο ανακοινωθέν για τον κορωνοϊό, δείχνοντας για ακόμη μια φορά την κοινωνική του ευαισθησία, μετά το «μπαμ» που έκαναν στην αγορά.

Η Παπουτσάνης και η ΑΒ Βασιλόπουλος, ενώνουν τις δυνάμεις τους και με «Πράξεις από Καθαρή αγάπη», υλοποιούν μία δράση με μεγάλη αξία, για τους μαθητές των Ειδικών Σχολείων σε όλη την Ελλάδα, προσφέροντας αλκοολούχα απολυμαντικά για την κάλυψη των ετήσιων αναγκών τους ενόψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς.

Έως τις 2 Σεπτεμβρίου, επιλέγοντας προσφορές με τα αγαπημένα αντισηπτικά προϊόντα Natura, Κρεμοσάπουνα Natura και αφρόλουτρα Aromatics, αποκλειστικά στα ΑΒ Βασιλόπουλος, οι καταναλωτές ενισχύουν τη δράση "Πράξεις από Καθαρή αγάπη", συμμετέχοντας και οι ίδιοι με τον τρόπο αυτό στη δημιουργία ενός ασφαλούς σχολικού περιβάλλοντος ώστε με το πρώτο κουδούνι τον Σεπτέμβριο, οι μαθητές να έχουν τα εφόδια που χρειάζονται για μια ασφαλή χρονιά.

Γιγάντωση Σκλαβενίτη: Χαμός στην αγορά, άμεση απάντηση από Βασιλόπουλο

Πάνω από τις προβλέψεις, σε ποσοστό της τάξεως του 10%, κινούνται ήδη οι πωλήσεις του δικτύου της πρώην Μαρινόπουλος, αναφέρουν πηγές της «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης», σημειώνοντας μάλιστα ότι η τάση παραμένει αυξητική, με αποτέλεσμα να αναμένουν αισθητά υψηλότερο ποσοστό ανόδου σε επίπεδο κυλιόμενου 12μήνου, με αρχή το δεύτερο τρίμηνο.

Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, οι ανακαινίσεις των καταστημάτων του συγκεκριμένου δικτύου έχουν ήδη ολοκληρωθεί σε ποσοστό 65%, παρότι ριζικές, ενώ θετικά εξελίσσεται και η τάση των πωλήσεων «πάνω από τη Λάρισα», όπου προηγουμένως η Σκλαβενίτης δεν διέθετε ιδιαίτερη παρουσία.

Αυξητική τάση καταγράφει επίσης το δίκτυο της Κύπρου, ενώ σε χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό κινείται η μείωση των πωλήσεων στον προϋπάρχον δίκτυο της Σκλαβενίτης, λόγω του αναπόφευκτου «κανιβαλισμού» που δημιουργεί ο πολλαπλασιασμός των σημείων πώλησης, από την ενσωμάτωση του δικτύου της πρώην Μαρινόπουλος.

Οι επιδόσεις αυτές καταγράφονται σε μια περίοδο όπου η συνολική αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου κινείται οριακά θετικά, μετά από ένα κακό α’ τρίμηνο, που σημαίνει ότι η αύξηση μεριδίων του ενός πρακτικά σημαίνει τη μείωση μεριδίων για άλλους!

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share