Δευτέρα, 28 Σεπτεμβρίου 2020

“Αυτό που κάνουν με τις προσφορές…”: Καταγγελία για Lidl

Χαμός!

17 Σεπτεμβρίου 2020 07:56
“Αυτό που κάνουν με τις προσφορές…”: Καταγγελία για Lidl
Αρθρογράφος: ATHENSMAGAZINE TEAM
ATHENSMAGAZINE TEAM

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

Διαβάστε την καταγγελία που κατέγραψε το Μακελειό. Είδηση σεισμός για τα Lidl - Χαμό στον ανταγωνισμό!

«Εργαζόμουν ως φύλακας σε κατάστημα LIDL στην Θεσσαλονίκη.

Αυτή η απάτη με τις προσφορές ισχύει για όλα τα προιόντα. Δηλαδή φέρνουνε από τα προιόντα που κάνουνε διαφήμιση λίγα κομμάτια και στον κόσμο λένε ότι τελείωσαν από νωρίς.

Προσφάτως είχε πάει στην Γερμανία μία γνωστή μου και μου είπε πως ανταλλακτικό κρεμοσάπουνο χεριών στα LIDL Γερμανίας το οποίο κοστίζει 0,79 Ε το αντίστοιχο εδώ στην Ελλάδα κοστίζει 1,76 Ε,το ίδιο ισχύει για όλα τα προιόντα.

Καταγγελία για Lidl

Ακόμη είχα παρατηρήσει πως επί καθημερινή βάση πελάτες κάνανε παράπονα πως άλλη τιμή είχαν στα ράφια και άλλη τιμή περνούσε στο ταμείο.μιλάμε για μία διαφορά της τάξεως 4 με 5 λεπτών.

Τέλος δεν είναι δυνατόν να έχουν στα ψυγεία αλλαντικά τα οποία λήγουν σε δύο με τρεις ημέρες και να τα πουλούν με έκπτωση 30%,υπάρχει ταμπέλα η οποία αναγράφει πως τα συγκεκριμένα προιόντα λήγουν σε λίγες ημέρες αλλά όπως γνωρίζουμε η αλλαντίαση είναι από τις χειρότερες δηλητηριάσεις.

Με έκπτωση πουλούν και κοτόπουλα και κρέατα που λήγουν σε 3 με 4 ημέρες αλλά τις περισσότερες φορές υπάρχει ταμπέλα η οποία αναγράφει μόνο την έκπτωση και όχι ότι λήγουν σύντομα.»

Μεγάλη απάτη με τα Lidl - Τεράστια προσοχή

Στο φως της δημοσιότητας ήρθε μια μεγάλη απάτη που αφορά τα Lidl. Τι συμβαίνει με τη γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ;

Σύμφωνα με το thessaliaeconomy, οργανωμένο κύκλωμα εξαπάτησης ελληνικών επιχειρήσεων αποκάλυψε με δηλώσεις του ο αντιπρόεδρος της Bright Special Lighting, Νίκος Βασιλείου. Ανέφερε χαρακτηριστικά ότι "πριν από μερικές εβδομάδες δεχτήκαμε μέσω e-mail παραγγελίες προϊόντων από διεύθυνση, που αντιστοιχούσε στον…υπεύθυνο προμηθειών του γαλλικού κολοσσού Vinci.

Στο e-mail αυτό υπήρχε σφραγίδα της Vinci και στοιχεία του στελέχους, το οποίο επιβεβαιωνόταν και από μία αναζήτηση στο… Google". Η ελληνική εταιρεία ζήτησε στοιχεία τραπεζών για να προχωρήσει την παραγγελία και της έδωσε λογαριασμούς σε…επτά τράπεζες. Τα προϊόντα θα έπρεπε, βάσει της παραγγελίας, να παραδοθούν σε ένα μεγάλο project, που ετοιμάζουν στον Τάμεση, στο Λονδίνο. Και η εξόφληση της παραγγελίας θα γινόταν μετά την παράδοση.

Lidl Hellas ανακοινώσεις

Ήθελε περίπου ένα μήνα να ετοιμαστεί η παραγγελία, ωστόσο μετά από 15 ημέρες ήρθε ένα e-mail στην Bright από την… Lidl France, η οποία ζητούσε κάποια φωτιστικά. "Κάναμε τις προσφορές μας και εκείνοι μας έκαναν μία παραγγελία ύψους 300.000 ευρώ. Και το συγκεκριμένο στέλεχος της Lidl το αναζητήσαμε στο Διαδίκτυο και βρήκαμε όντως ότι πρόκειται για υπαρκτό πρόσωπο, με συνεντεύξεις στο youtube κ.ο.κ.”, τόνισε ο κ. Βασιλείου, ο οποίος πρόσθεσε ότι "μας ενημέρωσαν, ωστόσο, ότι είχε πάρει τα δικαιώματα στην Αγγλία και ήθελε να παραδώσουμε τα εμπορεύματα εκεί. Τότε, πονηρευτήκαμε και σκεφτήκαμε ότι δεν μπορεί να είναι σύμπτωση και οι δύο γαλλικές εταιρείες να θέλουν παράδοση στην…Αγγλία και το κυριότερο χωρίς προκαταβολή".

Ακόμη, προξένησε εντύπωση στα στελέχη της Bright πως από την πλευρά της Lidl γίνονταν συνεχόμενες παραγγελίες (π.χ. 70.000, 70.000 και 100.000 ευρώ) για προϊόντα, που δεν είχαν δει σε κάποιο δείγμα. Τότε, αποκαλύφθηκε ότι πρόκειται για απάτη, αφού, όπως ανέφερε ο Νίκος Βασιλείου, "καλέσαμε στη Lidl France και μας επιβεβαίωσαν ότι είναι αληθινά τα στοιχεία, που τους δώσαμε για το στέλεχός τους, ωστόσο εκείνο δεν γνώριζε καν το συγκεκριμένο θέμα! Την ίδια απάντηση λάβαμε και από τη Vinci France, η οποία μάλιστα παραδέχτηκε ότι και άλλες επιχειρήσεις έχουν αναφέρει παρόμοια περιστατικά, επιβεβαιώνοντας δηλαδή ότι πρόκειται για οργανωμένο κύκλωμα, που κάνει τέτοιες απάτες".

Πώς έγινε η απάτη;

Κατά κανόνα, ελληνική παραγωγική ή εμπορική εταιρεία λαμβάνει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από πρόσωπο φερόμενο ως αγοραστή μεγάλης αλυσίδας λιανικού ή χονδρικού εμπορίου, με το οποίο εκδηλώνει, συνήθως επείγον, ενδιαφέρον παραγγελίας. Στόχος είναι είτε η απόκτηση και μη εξόφληση της παραγγελίας, είτε η απόσπαση των προσωπικών ή οικονομικών δεδομένων του συνομιλητή του.

Ο αποστολέας του μηνύματος συνήθως χρησιμοποιεί παραπλανητική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που παραπέμπει, αλλά δεν αντιστοιχεί στο πραγματικό domain name της επιχείρησης, της οποίας την επωνυμία καταχράται.

Συνήθως στα e-mail, που στέλνει ο φερόμενος αγοραστής, εμφανίζει μόνο κινητό τηλέφωνο στα στοιχεία επικοινωνίας του, το οποίο δεν είθισται, τουλάχιστον μεταξύ αγοραστών μεγάλων επιχειρήσεων, όπως και η γλώσσα-σύνταξη-γραμματική, που χρησιμοποιεί, να μην είναι η αναμενόμενη από υπάλληλο μεγάλης εταιρείας. Μιας και αναφερθήκαμε στα Lidl, δείτε εδώ μια σούπερ συνεργασία που έκανε.

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share