Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024

Σκλαβενίτης: Η συνεργασία που έχει φέρει τα πάνω-κάτω στην αγορά

Το «κόλπο γκρόσο»

12 Αυγούστου 2020 13:46
Σκλαβενίτης: Η συνεργασία που έχει φέρει τα πάνω-κάτω στην αγορά
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Από τα τέλη Απριλίου όπου Σκλαβενίτης και e-food ένωσαν τις δυνάμεις τους στο πείραμα του Περιστερίου, έχουν περάσει σχεδόν τέσσερις μήνες. Πλέον η συνεργασία έχει εξαπλωθεί σε 51 σούπερ μάρκετ που καλύπτουν το σύνολο της Αττικής και ένα πολύ μεγάλο τμήμα του νομού Θεσσαλονίκης. Επίσης, δείτε την απίστευτη κίνηση που είχε κάνει στο παρελθόν η εταιρεία Σκλαβενίτης και ελάχιστοι γνωρίζουν!

Ακριβέστερος χρόνος παράδοσης

Από σήμερα η εξυπηρέτηση των καταναλωτών αναβαθμίζεται καθώς οι τελευταίοι έχουν την δυνατότητα να επιλέγουν το δίωρο στο οποίο επιθυμούν να να παραλάβουν τα ψώνια από το σούπερ μάρκετ. Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά τον υψηλό αριθμό εξυπηρετήσεων και την δοκιμαστική περίοδο η αξιολόγηση των 51 καταστημάτων της Σκλαβενίτης που εξυπηρετούν μέσω της e-food κινείται βαθμολογείται με άριστα από τους καταναλωτές καθώς ο μέσος όρος των αξιολογήσεων είναι πάνω από 4,9 με άριστα το 5.

Και στο βάθος sklavenitis.gr

Υπενθυμίζεται ότι η συνεργασία με την e-food είναι η δεύτερη κίνηση που προχώρησε η Σκλαβενίτης στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου μετά από την απόκτηση του caremarket.gr στις αρχές του χρόνου. Η εμπειρία από τις δύο αυτές δραστηρίοτητες μαζί με την εκτόξευση του ηλεκτρονικού εμπορίου εξαιτίας του κορωνοϊού αναμένεται να οδηγήσει στην μετονομασία του caremarket.gr σε sklavenitis.gr μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς.

Πώς μπορεί κάποιος να προσληφθεί στα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης

Πλησιάζουμε περίπου στα τέσσερα χρόνια από τον Σεπτέμβριο του 2016 που έπεσαν οι σχετικές υπογραφές και ολοκληρώθηκε το deal του ομίλου Σκλαβενίτη με την εξαγορά της Μαρινόπουλος σε μια προσπάθεια να εξυγιανθεί η μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων σούπερ μάρκετ.

Σχεδόν όλα τα καταστήματα ανακαινίστηκαν, επαναλειτούργησαν, γέμισαν τα ράφια τους με φρέσκα προϊόντα και το νέο προσωπικό της Σκλαβενίτης, πρώην υπάλληλοι της Μαρινόπουλος, που ζούσαν επί μήνες στην εργασιακή ανασφάλεια, πλέον εργάζονται και πληρώνονται στην ώρα τους, ενώ αρκετοί χαμηλόμισθοι από αυτούς είδαν και αυξήσεις στο μισθό τους.

O Σκλαβενίτης ωστόσο όλο αυτό το διάστημα χρειάστηκε νέο προσωπικό στο πλαίσιο μιας τόσο μεγάλης αναδιάρθρωσης και επέκτασης. Το ερώτημα που υπάρχει ευρύτερα είναι το πώς μπορεί κάποιος να προσληφθεί στην αλυσίδα του.

Όπως ίσως γνωρίζουν οι περισσότεροι, η εταιρεία έχει εντελώς διαφορετική φιλοσοφία από τους ανταγωνιστές της. Δεν διαθέτει ιστοσελίδα -επί χρόνια υπάρχει το sklavenitis.gr που γράφει «το site είναι υπό κατασκευή»!- ούτε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ κάθε εξώστρεφη ενέργεια την κάνει εκ των έσω. Εν ολίγοις, δεν υπάρχουν αγγελίες πρόσληψης σε σχετικές ιστοσελίδες, ούτε κανείς θα μάθει «επισήμως» πώς μπορεί να δώσει καν το βιογραφικό του σε περίπτωση που υπάρξει κάποια θέση εργασίας.

Αντίθετα όλες οι άλλες μεγάλες αλυσίδες, όπως ο ΑΒ Βασιλόπουλος, η Μασούτης, τα Μy Market αλλά και τα Lidl, σχεδόν καθημερινά έχουν ανοιχτές θέσεις εργασίας για τα καταστήματά τους, ζητώντας από ταμίες και πωλητές, μέχρι κρεοπώλες, ακόμα και γραφίστες, κειμενογράφους αλλά και διευθυντές!

Ο Σκλαβενίτης κι εδώ διαφέρει ακολουθώντας το «από στόμα σε στόμα». Δηλαδή, αν υπάρξει κάποιο κενό σε θέση εργασίας, τότε το πρόβλημα λύνεται εκ των έσω, μέσω συστάσεων, ώστε να υπάρχει και πιο αποτελεσματική εποπτεία σε κάθε πρόσληψη.

Επομένως όσοι έχουν βάλει στόχο τους μια θέση εργασίας σε έναν από τους λεγόμενους τυπικούς εργοδότες, που τηρούν τα νόμιμα προβλεπόμενα, δε λειτουργούν τα καταστήματά τους τις Κυριακές και κάνουν ενίοτε και… αυξήσεις, τότε θα πρέπει να γνωρίσουν κάποιους από τους εργαζόμενους και διευθύνοντες καταστημάτων…

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share