Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Κυκλοφοριακό κομφούζιο: Στο «κόκκινο» η κίνηση - Που παρατηρείται μποτιλιάρισμα (photo)

Μεγάλη προσοχή

30 Ιουλίου 2020 10:52
Κυκλοφοριακό κομφούζιο: Στο «κόκκινο» η κίνηση - Που παρατηρείται μποτιλιάρισμα (photo)
Από Γιάννης Κυριακόπουλος

Αυξημένη κίνηση παρατηρείται αυτή την ώρα σε βασικούς οδικούς άξονες της Αθήνας. Συγκεκριμένα, μποτιλιάρισμα θα συναντήσουν οι οδηγοί επί της λεωφόρου Βασιλίσσης Αμαλίας, έως και την Κριεζώτου, επί της Πανεπιστημίου.

Η Τροχαία ζητεί από τους οδηγούς να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την οδήγησή τους. Ελαφρώς αυξημένη καταγράφεται η κίνηση και στη λεωφόρο Κηφισίας, στο ρεύμα προς Αθήνα, στο ύψος του Ψυχικού. Η κυκλοφορία στους υπόλοιπους δρόμους του Λεκανοπεδίου Αττικής διεξάγεται ομαλά. Τις τελευταίες μέρες, ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη τα έργα γύρω από το Σύνταγμα για τον Μεγάλο Περίπατο, οι οδηγοί αντιμετωπίζουν καθημερινά μποτιλιάρισμα στους δρόμους.

«Για αυτό το λόγο ξεκινήσαμε τώρα τα έργα» - Ο εμπνευστής του «Μεγάλου Περιπάτου της Αθήνας» εξηγεί

Ο «Μεγάλος Περίπατος» μπορεί να αλλάζει πλήρως την εικόνα της Αθήνας, αλλά την ίδια ώρα προκαλείται κυκλοφοριακό χάος, με τον εμπνευστή του έργου, τον Γιώργο Γιαννή, να εξηγεί τους λόγους που ξεκίνησαν τώρα τα έργα, ενώ ανέφερε και το ποια θα είναι η επέκτασή τους.

Ο κ. Γιαννής, μιλώντας στο Open, επέμεινε πως καλύτερη περίοδος ήταν ο Ιούνιος και όχι ο Αύγουστος για τα έργα, επισημαίνοντας πως αυτό είναι το σωστό, ενώ για τις επόμενες ημέρες ξεκαθάρισε πως θα επιχειρηθεί βελτίωση της κυκλοφορίας με εναλλακτικές διαδρομές και άλλες πρακτικές.

Στο ρεπορτάζ του Open, βέβαια, φαίνεται αρχικά στο πλάνο ο χωρισμός των πέντε λωρίδων της οδού Πανεπιστημίου. Η πράσινη που θα δείτε στο βίντεο είναι για τους πεζούς, μία υπάρχει για τα ποδήλατα και μια τρίτη για τα λεωφορεία, για να μείνουν άλλες δύο για τα αυτοκίνητα.

«Κάνουμε το πολύ σωστό, απλά χρειάζεται λίγη υπομονή», εξηγεί ο κ. Γιαννής, με τον καθηγητή Συγκοινωνιολόγο να εξηγεί, σχετικά με την κυκλοφοριακή συμφόρηση, ότι «είναι το τίμημα, οι παιδικές αρρώστιες ενός μεγάλου έργου, που μετά θα αναπτυχθεί και θα εξυπηρετήσει πολλούς πολίτες».

Σύμφωνα με τον ίδιο, υπάρχουν και διορθωτικές αλλαγές στην προσπάθεια αποφυγής κομφούζιο, όπως «εναλλακτικές διαδρομές και βελτιστοποίηση της σηματοδότησης, ενώ θα αλλάξουμε και τις εσοχές των λεωφορείων για την επιβίβαση και την αποβίβαση. Κάθε εβδομάδα θέλουμε να γινόμαστε καλύτεροι στο έργο, ώστε το Σεπτέμβριο να έχει ισορροπήσει η κυκλοφορία».

Ο Άκης Παυλόπουλος, σε εκείνο το σημείο αναρωτήθηκε εύλογα σχετικά με το λόγο, που τα έργα ξεκίνησαν τώρα, καθώς ακόμη πολύς κόσμος πηγαίνει στη δουλειά του και, παράλληλα, δεν υπάρχει Δακτύλιος, ενώ τον Αύγουστο δε θα υπήρχε τέτοια συμφόρηση. Ο κ. Γιαννής απάντησε πως «αυτό εφαρμόζουν σε όλες τις χώρες λόγω του κορωνοϊού, ώστε να υπάρξει καλύτερη προσαρμογή στην χρήση του μεταφορικού μέσου, αλλά και να εκπαιδευτούν οι οδηγοί στο να συνηθίσουν σε συνθήκες λίγο χαμηλότερες από το κανονικό. Θεωρώ, ότι συνεχώς θα είμαστε σε καλύτερη κατάσταση».

Αναφορικά με το ποια σημεία ήταν τα χειρότερα στην κίνηση τη Δευτέρα (15/6), ο Συγκοινωνιολόγος επεσήμανε την είσοδο από τα Βόρεια προάστια προς το κέντρο και από τα Νότια προς τη Συγγρού. Από σήμερα (16/6), όμως, υπάρχουν εναλλακτικές διαδρομές για τη βελτίωση της κυκλοφορίας.

Όσο για το πού θα επεκταθεί στη συνέχεια ο «Μεγάλος Περίπατος»; «Την επόμενη εβδομάδα θα προχωρήσουμε στο κάτω μέρος της Πλατείας Συντάγματος και μετά θα απελευθερώσουμε το Εμπορικό Τρίγωνο και την Πλάκα από τα αυτοκίνητα», είπε.

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share