Δευτέρα, 13 Μαΐου 2024

"Πανούργος" Σκλαβενίτης - Η συμφωνία που "τρελαίνει" τον ανταγωνισμό

Χιλιάδες χαμόγελα!

12 Ιουλίου 2020 12:27
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Μια απίστευτη είδηση "έσκασε" για την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτη. Χαμόγελα ευτυχίας για όλους τους εργαζόμενους. Ποια είναι η νέα συμφωνία;

Σύμφωνα με το sofokleousin.gr, σειρά πλεονεκτημάτων για το σύνολο των εργαζομένων της επιχείρησης "ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ" και των οικογενειών τους, εξασφαλίζονται με την συμφωνία της επιχείρησης με το "Ερρίκος Ντυνάν Hospital Center", το οποίο απέκτησε πρόσφατα και τη Χρυσή Σφραγίδα Έγκρισης για Διαπίστευση Νοσοκομείων από τον κορυφαίο διεθνή οργανισμό Joint Commission International (JCI).

"Η ιδιαίτερη έμφαση που δίνουν και οι δύο πλευρές στα θέματα ποιότητας και ασφάλειας αποτελεί κομβικό στοιχείο της συνεργασίας τους, η οποία προβλέπει προνομιακούς όρους νοσηλείας, δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις, καθώς και δωρεάν επισκέψεις στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών και σε μεγάλο αριθμό ειδικοτήτων στα Εξωτερικά Ιατρεία του νοσηλευτικού κέντρου", αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

Επιπλέον στις περιπτώσεις νοσηλείας, η συμφωνία προβλέπει "δωρεάν μετακίνηση με ασθενοφόρο εντός Αττικής, ενώ όπου απαιτείται εξασφαλίζεται και δωρεάν προσωπικός συνοδός εξυπηρέτησης ασθενών (personalized services)".

Να τονίσουμε ότι η επιχείρηση "ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ" αριθμεί περίπου 25.500 εργαζόμενους, από τους οποίους οι 16.000 στον νομό Αττικής. Μιας και αναφερθήκαμε στην αλυσίδα σούπερ μάρκετ, δείτε εδώ ποιοι τον κατηγορούν και ποιους "καταστρέφει".

"Σατανικός" ο Σκλαβενίτης - Το απίστευτο κόλπο που θα απογειώσει τις πωλήσεις

Σκλαβενίτης: Τρόπους για να προσεγγίσει καλύτερα τους καταναλωτές στα νέα δεδομένα που δημιουργεί η πανδημία του κορωνοϊού αναζητά το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων.

Πέρα από την έμφαση στις τιμές, οι οποίες θα συνεχίσουν να αποτελούν βασικό κριτήριο επιλογής προϊόντων, οι μεγάλες αλυσίδες επεξεργάζονται διάφορα project που θα μπορούσαν να τους δώσουν πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται, όπως φαίνεται, και η επέκταση του concept καταστημάτων «Self Service», το οποίο λάνσαρε πέρυσι στην ελληνική αγορά η Σκλαβενίτης.

Αυτή τη στιγμή, το συγκεκριμένο είδος καταστήματος αριθμεί 26 σημεία σε όλη την Ελλάδα ενώ πρόσφατα εγκαινίασε ένα ακόμη στην περιοχή «Εδέμ» του Παλαιού Φαλήρου.

Πρόκειται για καταστήματα επιφάνειας περίπου 200 τ.μ. ειδικά σχεδιασμένα για να διευκολύνουν την άμεση εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Στα ράφια τους βρίσκονται κυρίως συσκευασμένα προϊόντα ενώ διατίθενται και όλα τα είδη οπωροπωλείου καθώς και η βασική ποικιλία προϊόντων παντοπωλείου και ειδών ψυγείου και κατάψυξης. Κύκλοι προσκείμενοι στην Σκλαβενίτης αναφέρουν πως «η εταιρεία βρίσκεται σε συνεχή διερεύνηση εναλλακτικών προσεγγίσεων για να προσφέρει στους καταναλωτές την άριστη εξυπηρέτηση».

Η Σκλαβενίτης -η οποία πρόσθεσε κάτι νέο στα καταστήματα- με την κίνηση αυτή φαίνεται πως επιχειρεί να απαντήσει στην στροφή των καταναλωτών στα τυποποιημένα/συσκευασμένα τρόφιμα, ασφαλή και εύκολα να αποθηκευτούν στο σπίτι για αρκετό διάστημα.

Μια συνήθεια που υιοθέτησαν στη διάρκεια του lockdown και φαίνεται πως συνεχίζεται και στην μετά Covid-19 εποχή κυρίως για λόγους ασφάλειας αλλά και ευκολίας. Οι καταναλωτές, όπως αναφέρουν άνθρωποι της αγοράς, απέφευγαν να αγοράζουν χύμα προϊόντα στη διάρκεια της καραντίνας καθώς θεωρούσαν ότι ήταν περισσότερο εκτεθειμένα στον κίνδυνο. Αυτή η τάση εκτιμάται ότι θα διατηρηθεί από τους καταναλωτές το επόμενο διάστημα

Είναι ενδεικτικό ότι από τις μετρήσεις της IRI προκύπτει πως η κατηγορία του συσκευασμένου τυριού παρουσίασε αυξημένες πωλήσεις σε όγκο κατά 19,2% το πρώτο τετράμηνο του 2020 συγκριτικά με το αντίστοιχο περυσινό ενώ η αντίστοιχη κατηγορία του πάγκου αύξηση κατά 4%. Το ίδιο διάστημα τα συσκευασμένα αλλαντικά παρουσίασαν αύξηση κατά 11,1% ενώ του πάγκου κατά 3,1% σε όγκο.

Πηγή: Mononews.gr

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share