Τετάρτη, 12 Αυγούστου 2020

"Σατανικός" ο Σκλαβενίτης - Το απίστευτο κόλπο που θα απογειώσει τις πωλήσεις

Η κίνηση που θα τους "τρελάνει" όλους

8 Ιουλίου 2020 13:14
Αρθρογράφος: ATHENSMAGAZINE TEAM
ATHENSMAGAZINE TEAM

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

Follow us on Google News

Σκλαβενίτης: Τρόπους για να προσεγγίσει καλύτερα τους καταναλωτές στα νέα δεδομένα που δημιουργεί η πανδημία του κορωνοϊού αναζητά το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων.

Πέρα από την έμφαση στις τιμές, οι οποίες θα συνεχίσουν να αποτελούν βασικό κριτήριο επιλογής προϊόντων, οι μεγάλες αλυσίδες επεξεργάζονται διάφορα project που θα μπορούσαν να τους δώσουν πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται, όπως φαίνεται, και η επέκταση του concept καταστημάτων «Self Service», το οποίο λάνσαρε πέρυσι στην ελληνική αγορά η Σκλαβενίτης.

Αυτή τη στιγμή, το συγκεκριμένο είδος καταστήματος αριθμεί 26 σημεία σε όλη την Ελλάδα ενώ πρόσφατα εγκαινίασε ένα ακόμη στην περιοχή «Εδέμ» του Παλαιού Φαλήρου.

Σκλαβενίτης

Πρόκειται για καταστήματα επιφάνειας περίπου 200 τ.μ. ειδικά σχεδιασμένα για να διευκολύνουν την άμεση εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Στα ράφια τους βρίσκονται κυρίως συσκευασμένα προϊόντα ενώ διατίθενται και όλα τα είδη οπωροπωλείου καθώς και η βασική ποικιλία προϊόντων παντοπωλείου και ειδών ψυγείου και κατάψυξης. Κύκλοι προσκείμενοι στην Σκλαβενίτης αναφέρουν πως «η εταιρεία βρίσκεται σε συνεχή διερεύνηση εναλλακτικών προσεγγίσεων για να προσφέρει στους καταναλωτές την άριστη εξυπηρέτηση».

Η Σκλαβενίτης -η οποία πρόσθεσε κάτι νέο στα καταστήματα- με την κίνηση αυτή φαίνεται πως επιχειρεί να απαντήσει στην στροφή των καταναλωτών στα τυποποιημένα/συσκευασμένα τρόφιμα, ασφαλή και εύκολα να αποθηκευτούν στο σπίτι για αρκετό διάστημα.

Μια συνήθεια που υιοθέτησαν στη διάρκεια του lockdown και φαίνεται πως συνεχίζεται και στην μετά Covid-19 εποχή κυρίως για λόγους ασφάλειας αλλά και ευκολίας. Οι καταναλωτές, όπως αναφέρουν άνθρωποι της αγοράς, απέφευγαν να αγοράζουν χύμα προϊόντα στη διάρκεια της καραντίνας καθώς θεωρούσαν ότι ήταν περισσότερο εκτεθειμένα στον κίνδυνο. Αυτή η τάση εκτιμάται ότι θα διατηρηθεί από τους καταναλωτές το επόμενο διάστημα

Είναι ενδεικτικό ότι από τις μετρήσεις της IRI προκύπτει πως η κατηγορία του συσκευασμένου τυριού παρουσίασε αυξημένες πωλήσεις σε όγκο κατά 19,2% το πρώτο τετράμηνο του 2020 συγκριτικά με το αντίστοιχο περυσινό ενώ η αντίστοιχη κατηγορία του πάγκου αύξηση κατά 4%. Το ίδιο διάστημα τα συσκευασμένα αλλαντικά παρουσίασαν αύξηση κατά 11,1% ενώ του πάγκου κατά 3,1% σε όγκο.

Πηγή: Mononews.gr

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share