Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Συναγερμός στη NASA: Γιγάντιος αστεροειδής πλησιάζει την Γη

Σοκ!

19 Μαΐου 2020 08:08
Συναγερμός στη NASA: Γιγάντιος αστεροειδής πλησιάζει την Γη

Φαίνεται πως το 2020 έχει πολλές εκπλήξεις ακόμη για την ανθρωπότητα. Ένα τεράστιο αστεροειδή με πορεία προς τη Γη εντόπισε η NASA, εκτός από την "δεύτερη Γη" που προβληματίζει.

Ο αστεροειδής έχει διάμετρο που υπολογίζεται από 670 μέτρα έως 1,5 χιλιόμετρο, κάτι που αυτόματα τον κατατάσσει στην κατηγορία των αστεροειδών που αν συγκρουστούν με τον πλανήτη μας θα έχει ολέθρια αποτελέσματα.

Η NASA έχει εντοπίσει το συγκεκριμένο σώμα από τις 16 Ιανουαρίου του 1997. Τότε είχε χαρακτηριστεί ως «αδέσποτος», δηλαδή ταξιδεύει στο διάστημα για χιλιάδες χρόνια.

Ο επικίνδυνος επισκέπτης θα περάσει κοντά από τον πλανήτη μας, με τον μοναδικό κίνδυνο, ο οποίος και αυτός συγκεντρώνει απειροελάχιστες πιθανότητες, να αποτελεί το μαγνητικό πεδίο του πλανήτη μας, κάτι που μπορεί να αλλάξει την τροχιά του αστεροειδή.

Δείτε παρακάτω την εκτιμώμενη ημερομηνία που ο κίνδυνος θα περάσει δίπλα από τη Γη:

Ο τεράστιος αστεροειδής ταξιδεύει με 26.000 μίλια την ώρα.

Μια σύγκρουση θα προκαλέσει ολέθρια αποτελέσματα καθώς η διάμετρός του είναι 1,5 χιλιόμετρα!

Οι πιθανότητες φυσικά να συμβεί κάτι τέτοιο είναι ελάχιστες, ωστόσο η NASA παρατηρεί με προσοχή την πορεία του ουράνιου σώματος

Εκτιμώμενη ημερομηνία προσέγγισης του πλανήτη μας είναι η 21η Μαΐου.

Τεράστια ανακάλυψη της NASA στο βυθό της Σαντορίνης!

Στον βυθό της Σαντορίνης βρέθηκαν ερευνητές της NASA και έκαναν μια τεράστια ανακάλυψη! Η αποστολή, που αποτελείτο από 30 επιστήμονες από τις ΗΠΑ, την Ελλάδα, την Αυστραλία και τη Γερμανία, δοκίμασε νέες «έξυπνες» τεχνολογίες με αυτόνομα υποβρύχια οχήματα (Autonomous Underwater Vehicles - AUVs), τα οποία στο μέλλον μπορεί να αξιοποιηθούν για την εξερεύνηση εξωγήινων ωκεανών σε μακρινούς δορυφόρους του Δία και του Κρόνου, όπως ο Εγκέλαδος και η Ευρώπη, όπου θα αναζητηθούν υποθαλάσσια ίχνη ζωής σε ακραία και πιθανώς επικίνδυνα περιβάλλοντα. Συναγερμός στη NASA: Αστεροειδής θα συγκρουστεί με τη Γη! (Video)

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διεθνής ωκεανογραφική έρευνα στο υποθαλάσσιο ηφαίστειο Κολούμπος βορειοανατολικά της Σαντορίνης, η οποία χρηματοδοτήθηκε και υποστηρίχθηκε από την Αμερικανική Διαστημική Υπηρεσία (NASA).

Μάλιστα, μεταξύ άλλων, ανακαλύφθηκαν από τα αμερικανικά ρομπότ στο βυθό του ηφαιστείου νέες άγνωστες μέχρι σήμερα υδροθερμικές πηγές («καμινάδες»), γύρω από τις οποίες υπάρχουν ανθούσες κοινότητες βακτηρίων.

Οι ερευνητές έμειναν ικανοποιημένοι από τις δυνατότητες των ρομποτικών υποθαλάσσιων οχημάτων να λαμβάνουν εντολές και στη συνέχεια να τις εκτελούν με επιτυχία αυτόνομα σε ένα άγνωστο περιβάλλον όπως αυτό του Κολούμπου. Ο κώνος του ηφαιστείου έχει διάμετρο βάσης τριών χιλιομέτρων και σχηματίζει ένα κρατήρα διαμέτρου 170 μέτρων, ο οποίος υψώνεται από βάθος 504 μέτρων έως βάθος 18 μέτρων κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Η υποθαλάσσια αυτή καλδέρα βρίσκεται πολύ κοντά στην καλδέρα του ηφαιστείου της Σαντορίνης, ενώ διαθέτει ένα σημαντικό υδροθερμικό σύστημα, από όπου εκλύεται σχεδόν καθαρό αέριο διοξείδιο του άνθρακα.

Οι Έλληνες και ξένοι ερευνητές σκοπεύουν να επιδιώξουν τη συμμετοχή τους ξανά σε χρηματοδοτούμενο ερευνητικό πρόγραμμα της NASA, ώστε μελλοντικά να επανέλθουν στον Κολούμπο για νέες δοκιμές και έρευνες. Στο μεταξύ, θα κάνουν μια σειρά επιστημονικών δημοσιεύσεων για να παρουσιάσουν αναλυτικά τα ευρήματα τους.

Στην αποστολή συμμετείχαν το Ωκεανογραφικό Ινστιτούτο Woods Hole της Μασαχουσέτης (με επικεφαλής τον αρχηγό της αποστολής δρα Ρίτσαρντ Καμίλλι), το Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης (ΜΙΤ), το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν, το Πανεπιστήμιο του Σίδνεϊ, το Τμήμα Γεωλογίας & Γεωπεριβάλλοντος του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και το Ινστιτούτο Θαλάσσιας Βιολογίας, Βιοτεχνολογίας και Υδατοκαλλιεργειών (Ι.ΘΑ.Β.Β.ΥΚ.) του Ελληνικού Κέντρου Θαλασσίων Ερευνών (ΕΛΚΕΘΕ).

«Το υποθαλάσσιο αυτό ηφαίστειο», πρόσθεσε, «πρέπει να παρακολουθείται σε μόνιμη βάση με μηχανήματα που θα εγκατασταθούν στον πυθμένα του, όπως παρακολουθείται και το ηφαίστειο της Σαντορίνης. Αποτελεί πόλο έλξης επιστημονικής έρευνας σε παγκόσμιο επίπεδο και οι Έλληνες επιστήμονες πρέπει πάντα να πρωταγωνιστούν και να συμμετέχουν σε κάθε έρευνα στον Ελλαδικό χώρο».